Beoordelingen Tellow

• Support 9,2

Dick uit: Ede

06-12-2018
1,0

erg ontevreden over tellow, na een update vraagt tellow om een cent over te maken om toestemming te geven voor automatische incasso. Dit moet je accepteren anders werkt de software PER DIRECT niet meer. Je eigen keuze vinden ze blijkbaar niet waardevol. Daarbij is support niet erg professioneel in hun antwoord als je ze belt.

Mieke uit: Boekel

28-11-2018
9,6

Heel duidelijk, als je zelf alles goed bijhoudt kost het heel weinig tijd. Via de app vragen stellen met altijd een snel en uitgebreid persoonlijk antwoord. Echt super!

Willem uit: Hillegom

13-11-2018
7,2

Redelijk makkelijk en overzichtelijk, wel soms lastig als je foto van bonnetje/ document maakt wordt deze niet altijd opgepakt

09-11-2018

Makkelijk programma in gebruik, heb meteen overzicht in de financiën.
Vriendelijke hulp op afstand die vragen beantwoord en problemen oplost.

Vero uit: Tilburg

02-11-2018

Handig, makkelijk en tijdbesparend

Dirk

17-10-2018

Tellow zorgt ervoor dat je vrijwel niet meer aan je boekhouding hoeft te denken. Met een klein beetje basiskennis kan je vrijwel alles zelf. En wanneer iets niet lukt dan kan je ze heel eenvoudig bereiken via de chat of zelfs Whatsapp. Ze helpen vrijwel altijd binnen 24 uur en lossen altijd het probleem op.

Kasper uit: Utrecht

24-09-2018

Fijne service en lekker mobiel.

Mariëtte uit: Nispen

04-09-2018

Tellow helpt mij om gemakkelijk zelfstandig de boekhouding te doen. De communicatie verloopt zeer prettig door het enthousiasme en de deskundigheid van de medewerkers. Bereikbaarheid van helpdesk is bijzonder goed.

Rosemarijn Atalante uit: Hoofddorp

29-08-2018

Goed geholpen

Nikki

06-08-2018

Hier een hele goede ervaring met Tellow. Alles bij de hand op mijn mobiele telefoon. Na een afschrijving van mijn rekening krijg ik een melding van Tellow. Ik kan hierna direct een foto van het bonnetje/ factuur toevoegen. Bij vragen krijg ik vrijwel direct antwoord en wordt goed geholpen als iets niet lukt.