Beoordelingen TegelExpert

• Snelheid / levertijd 9,3

Nick uit: Urk

13-11-2017

Vloertegels

Goed en duidelijk advies, snelle levertijd en erg prettig contact.

Ralph uit: Schermerhorn

24-10-2017
9,8

Keramisch Parket

Al weer een jaar terug de aqua silva 30/120 laten leggen en wij zijn zeer tevreden.superstrak met een mooie kleine voeg. Tegelexpert zeker aan te bevelen. Gr familie van der meulen

Fam uit: Nagele

29-07-2017
9,6

Vloertegels

Zeer mooi resultaat, uitmuntend gelegd.

Onze tegel vloer is deze week opgeleverd, we hebben de complete benedenverdieping laten leggen. Wat een vakwerk heeft tegelexpert geleverd. Van het gieten van de vloer, frezen van de vloerverwarming en het zeer vakkundig leggen van de 60x60 cm tegels.
Ronald neemt de tijd voor je een vakman op tegelgebied.

Wij raden tegelexpert absoluut bij u aan!!!

Stieneke uit: Urk

25-07-2017

Top bedrijf ! Komen afspraak na 👍🏻

Ferry uit: Noordeinde

25-07-2017

Vloertegels

Zeer tevreden dus, uitstekende service en er wordt de tijd voor je genomen. Ook de aflevering ging foutloos , op tijd en in overleg.

Dj uit: Wijhe

11-07-2017

Vloertegels

Zeer goede afspraken met Ronald .vloer vakkundig gelegd . Ben zeer tevreden Vr gr Mulder

Michiel uit: Leusden

21-06-2017
9,5

Vloertegels

Zeer goede ervaring. Kennis en Kunde op hoog niveau. Aanrader voor iedereen in het land die een vloer wil kopen en laten leggen door dit bedrijf, in ons geval in combinatie met een vloerverwarming. Duidelijke communicatie , zeer goede uitvoerders , echt strak. Dus ga nou maar niet voor de prijs maar voor de kwaliteit die deze mensen leveren voor een redelijke prijs. Grote klasse en dank aan alle medewerkers van Tegelexpert.nl

Fam. Brons
Leusden

Reinier uit: Almere

07-06-2017
7,6

Keramisch Parket

Wij hebben een zeer positieve ervaring met Tegelexpert omdat zij zeer goed alle afspraken zijn nagekomen met een eindresultaat waar we heel erg blij mee zijn. De communicatie en overeenkomst waren heel duidelijk. We zullen zeker Tegelexpert aanbevelen bij andere mensen!
De kleine verbeterpuntjes zijn: de lijmspatten tegen de net geverfde muur, op een paar plaatsen is niet ver genoeg doorgetegeld waardoor na het plaatsen van de plint een kier in de vloer zichtbaar werd.

Marck uit: Nederhorst den Berg

17-05-2017
9,5

Vloertegels

Zowel de vloertegels voor woonkamer, bovenverdieping en badkamer toilet alsmede wandtegels voor de badkamer besteld. Ruime keuze in de showroom maar de tegel die we wilden hebben zat er niet bij maar was wel te leveren tegen een zeer concurrerende prijs! De tegels voor de badkamer erbij gezocht en besteld. Helaas wat tegenslag bij de bouw en oplevering van het huis maar voor Ronald geen probleem. Geduldig en zonder aandringen gewacht tot wij alles duidelijk hadden en ook iets latere levering was geen probleem. keurig volgens afspraak geleverd, alles direct in orde (dat maken we helaas vaak anders mee) en werkelijk geen tegel gesneuveld tijdens transport. Aangezien we zelf gingen leggen en nogal groot formaat tegels zijn, zijn we ook goed geadviseerd hoe we dat het beste konden aanpakken en de vloer ligt er inmiddels naar volle tevredenheid in! Ouderwetse service, eigenlijk zoals het hoort! Wat ons betreft zeker aanbevelenswaardig! Ronald, bedankt voor je expertise, geduld en adviezen!

Dick uit: Lelystad

09-05-2017

Wij zijn zeer tevreden.
Prettig contact in de showroom.
Alles geleverd volgens afspraak en de vloer is vakkundig gelegd.
Wij zijn dan ook erg blij met onze nieuwe vloer.