Beoordelingen TegelExpert

• Snelheid / levertijd 9,3

Rood uit: Lelystad

30-03-2018

Keramisch Parket

Eenmaal binnen, wordt je vrijwel direct begroet. Tijdens het info gesprek valt de deskundigheid en kennis op. Tegel mee naar huis gekregen om meerdere tegels in de omgeving te bekijken. (in de winkel ziet een tegel er altijd anders uit dat thuis in de eigen omgeving). Toen de uiteindelijke keus was gemaakt is er veel te overleggen over levertijd. Er blij dat wij de tip hebben gekregen om naar Tegel Expert in Urk te gaan.

S uit: Almere

05-03-2018

Vloertegels

2 jaar geleden daar de vloer gevonden die wij graag wilde voor onze woning in aanbouw. Was allemaal geen probleem. De tegels zouden besteld worden en in depot gehouden worden tot wij de levering wilde laten komen. Geen aanbetaling of iets, heel fijn! Afgelopen 2 jaar regelmatig contact gehad, super personeel, denken mee en blijven altijd vriendelijk ondanks de nieuwbouw tegenvallen. Bellen ons niet, geven ons ruim de tijd. Echt heel erg tevreden! Echt een aanrader! Ook voor tegellevelingsystemen en voeg/lijm en andere benodigdheden.

Ellen uit: Oss

08-01-2018

Vloertegels

Wij hebben Vloerverwarming en tegels bij Tegelexpert besteld voor ons nieuwbouwhuis en zijn zeer tevreden over het eindresultaat! Ronald denkt mee, reageert altijd snel op mails of vragen en komt gemaakte afspraken na. Broer Johan heeft bij ons keihard gewerkt met een prachtig eindresultaat tot gevolg. Wij zijn er enorm blij mee. Ondanks onze twijfel over de afstand tot Oss, was het voor ons meer dan de moeite waard!

Nick uit: Urk

13-11-2017

Vloertegels

Goed en duidelijk advies, snelle levertijd en erg prettig contact.

Ralph uit: Schermerhorn

24-10-2017
9,8

Keramisch Parket

Al weer een jaar terug de aqua silva 30/120 laten leggen en wij zijn zeer tevreden.superstrak met een mooie kleine voeg. Tegelexpert zeker aan te bevelen. Gr familie van der meulen

Fam uit: Nagele

29-07-2017
9,6

Vloertegels

Zeer mooi resultaat, uitmuntend gelegd.

Onze tegel vloer is deze week opgeleverd, we hebben de complete benedenverdieping laten leggen. Wat een vakwerk heeft tegelexpert geleverd. Van het gieten van de vloer, frezen van de vloerverwarming en het zeer vakkundig leggen van de 60x60 cm tegels.
Ronald neemt de tijd voor je een vakman op tegelgebied.

Wij raden tegelexpert absoluut bij u aan!!!

Stieneke uit: Urk

25-07-2017

Top bedrijf ! Komen afspraak na 👍🏻

Ferry uit: Noordeinde

25-07-2017

Vloertegels

Zeer tevreden dus, uitstekende service en er wordt de tijd voor je genomen. Ook de aflevering ging foutloos , op tijd en in overleg.

Dj uit: Wijhe

11-07-2017

Vloertegels

Zeer goede afspraken met Ronald .vloer vakkundig gelegd . Ben zeer tevreden Vr gr Mulder

Michiel uit: Leusden

21-06-2017
9,5

Vloertegels

Zeer goede ervaring. Kennis en Kunde op hoog niveau. Aanrader voor iedereen in het land die een vloer wil kopen en laten leggen door dit bedrijf, in ons geval in combinatie met een vloerverwarming. Duidelijke communicatie , zeer goede uitvoerders , echt strak. Dus ga nou maar niet voor de prijs maar voor de kwaliteit die deze mensen leveren voor een redelijke prijs. Grote klasse en dank aan alle medewerkers van Tegelexpert.nl

Fam. Brons
Leusden