Beoordelingen TegelExpert

02-07-2018

Bert uit: Kalmthout

28-06-2018

Vloertegels

Vriendelijke en snelle service.
Ook als er iets mis is, een goede en professionele oplossing.

AD uit: BREDA

28-06-2018

Vloertegels

Ik wist welke tegels ik nodig had, advies over hoeveelheid en plinten, op tijd geleverd, zonder breuk. Het resultaat is fantastisch

Peter uit: Kortenhoef

05-06-2018
9,6

Keramisch Parket

Via, via in contact gekomen met Tegelexpert in Urk. Uitstekend geadviseerd door Ronald m.b.t. onze wensen en verwachtingen. En nu ligt er een prachtig keramisch parket in onze nieuwe woning waar we erg blij mee zijn.

Rood uit: Lelystad

30-03-2018

Keramisch Parket

Eenmaal binnen, wordt je vrijwel direct begroet. Tijdens het info gesprek valt de deskundigheid en kennis op. Tegel mee naar huis gekregen om meerdere tegels in de omgeving te bekijken. (in de winkel ziet een tegel er altijd anders uit dat thuis in de eigen omgeving). Toen de uiteindelijke keus was gemaakt is er veel te overleggen over levertijd. Er blij dat wij de tip hebben gekregen om naar Tegel Expert in Urk te gaan.

S uit: Almere

05-03-2018

Vloertegels

2 jaar geleden daar de vloer gevonden die wij graag wilde voor onze woning in aanbouw. Was allemaal geen probleem. De tegels zouden besteld worden en in depot gehouden worden tot wij de levering wilde laten komen. Geen aanbetaling of iets, heel fijn! Afgelopen 2 jaar regelmatig contact gehad, super personeel, denken mee en blijven altijd vriendelijk ondanks de nieuwbouw tegenvallen. Bellen ons niet, geven ons ruim de tijd. Echt heel erg tevreden! Echt een aanrader! Ook voor tegellevelingsystemen en voeg/lijm en andere benodigdheden.

Ellen uit: Oss

08-01-2018

Vloertegels

Wij hebben Vloerverwarming en tegels bij Tegelexpert besteld voor ons nieuwbouwhuis en zijn zeer tevreden over het eindresultaat! Ronald denkt mee, reageert altijd snel op mails of vragen en komt gemaakte afspraken na. Broer Johan heeft bij ons keihard gewerkt met een prachtig eindresultaat tot gevolg. Wij zijn er enorm blij mee. Ondanks onze twijfel over de afstand tot Oss, was het voor ons meer dan de moeite waard!

Nick uit: Urk

13-11-2017

Vloertegels

Goed en duidelijk advies, snelle levertijd en erg prettig contact.

Ralph uit: Schermerhorn

24-10-2017
9,8

Keramisch Parket

Al weer een jaar terug de aqua silva 30/120 laten leggen en wij zijn zeer tevreden.superstrak met een mooie kleine voeg. Tegelexpert zeker aan te bevelen. Gr familie van der meulen