Beoordelingen Tegel- en Marmerwerken Leon Engels

7,8

Ed uit: Helden

02-06-2018

Ervaring met: Tegels

Leon Engels heeft ons goed geadviseerd en professioneel en mooi werk geleverd! We zijn er heel blij mee! Bedankt

Nick uit: Helden

23-05-2018

Ervaring met: Tegels

Hoewel we een bijzondere keuze hadden gemaakt met ons tegelwerk, kon dit evengoed geleverd worden. Plaatsing was snel, maar vooral erg vakkundig.

Lizzy uit: Helden

22-05-2018

uit: Helden

26-04-2018
7,8

Paul uit: Vuuren

22-04-2018

Ervaring met: Tegels, Vloerverwarming

Top werk afgeleverd. Alleen de vloerverwarming specialist kan verbeteren.

Hans uit: Maasbree

16-04-2018
5,0

Beste Leon,

Ik vind het moeilijk om een duidelijke beoordeling te geven:
- M.b.t. het tegelwerk => geen probleem; goed advies hierover gehad en de uitvoering/vakmanschap was oke.
- M.b.t. de vloerverwarming => in principe goede afspraken gemaakt, echter vloerverwarming zoals we dat gedacht en gepland hadden was niet uitvoerbaar. Er is vooraf een veel te positief beeld geschetst over de mogelijkheid om vloerverwarming in de bestaande vloer te leggen: het door jullie gegeven advies hiervover was niet goed!!! Het is wat mij betreft een gemiste kans geweest om vooraf een goede check uit te voeren, d.w.z. het maken van proefsleuven (dit had moeten gebeuren).
De schade had achteraf veel groter kunnen zijn: we hebben nu besloten om geen vloerverwarming te leggen; gelukkig hadden we de oude radiator-verwarming deels nog intact gelaten!

Beoordeling daarom met mixed feelings opgesteld: tegelwerk oke, vloerverwarming zeer ontevreden over!

03-04-2018

Eugene uit: Heibloem

30-03-2018
2,6

Ervaring met: Tegels

Niet te vrede met de samenwerking van Leon Engels. Slecht geinformeerd over de keuze tegels. Ik stoor me elke dag aan onze tegelvloer die is geplaatst door de firma. Ook staat op de offerte 5cm speciebed bijgerekend en kon achteraf nog een rekening betalen voor het storten van een dekvloer van 2 cm door andere firma. Wat overigens wel netjes is gebeurd.

Ralf uit: Helden

22-03-2018

Ervaring met: Tegels

Goede service aangepast aan de wensen van de klant, goede kwaliteit en werknemers die hun vak verstaan.