Beoordelingen Technorette

• Nazorg/ garantie 8,9

Annemieke uit: Apeldoorn

12-08-2017

Uw ervaring:
De monteur die voor ons een nieuwe koelkast heeft geplaatst was heel vriendelijk en prettig in de omgang. Hij gaf duidelijk advies, werkte hard, werkte netjes en was zelfs heel aardig naar onze (jonge) kinderen. We zijn tevreden!

paula uit: apeldoorn

13-07-2017

technorette goede keus

Denise uit: Apeldoorn

30-05-2017
9,9

Uw ervaring:
Fantastische service en product snel geleverd. Zeer klantvriendelijk!

Hans uit: Gaanderen

01-05-2017

Uw ervaring:
Vandaag heeft Technorette onze wasmachine heel deskundig gerepareerd. De ervaren monteur Auke had binnen de kortste tijd op basis van zijn grote ervaring vastgesteld, dat de pomp kapot was. Vlotte vervanging
volgde en de wasmachine doet het weer perfect!

I. uit: Apeldoorn

23-03-2017

Uw ervaring:
Na tel. contact te hebben gehad en aangeven van urgentie is monteur dezelfde dag nog langs gekomen. Oorzaak defect aan de vaatwasser snel geconstateerd en opgelost. In eerste instantie probleem verholpen en monteur geeft duidelijk aan hoe en wat . Zoals monteur aangeeft kan het nog aan een onderdeel liggen. Dat is uitproberen. Gedaan en ietwat druppels op de grond. Monteur komt wederom snel langs en verhelpt geheel kosteloos het probleem. Vriendelijk en service zoals de klant dat wil!

A. uit: Ugchelen

11-03-2017

Uw ervaring:
Wasmachine was kapot. Advies: niet te repareren en nieuwe kopen! Wezen kijken bij Technorette. Keuze gemaakt: een (duurdere) asko-machine opgevolgd. Bij levering werd gezegd, dat de lade onder de wasmachine mogelijk voor herrie zou zorgen, maar dat deed de oude wasmachine niet, dus deze gehandhaaft. Bij de eerste was, ging de droogtrommel. die er bovenop stond enorm rammelen, maar niet de extra lade onderaan. Gebeld een er was dezelfde dag nog service. Ze hebben die extra lade er onderuit gehaald en toen was het probleem verholpen. Er was niet goed uitgelegd, dat het probleem bij de droger er boven zou komen te liggen als we die lade zouden laten zitten, alleen dat die lade voor extra lawaai zou kunnen zorgen. Maar alles is in goede orde geregeld en we zijn tevreden over de service van dit bedrijf!!! Een hele fijne wasmachine gekocht!!!

Sabine uit: Apeldoorn

10-03-2017

Uw ervaring:
Op donderdag gebeld, op vrijdag kon er al een monteur komen. Vriendelijke monteur kwam op tijd en legde uit wat er mis was en hoe het verholpen kon worden. Echt een aanrader!

Fam. uit: Apeldoorn

10-03-2017

Uw ervaring:
We maken al vele jaren gebruik van de diensten van Technorette. Altijd een eerlijk advies. Zeer klantvriendelijk.

Frederik H. uit: Apeldoorn

08-03-2017

Uw ervaring:
Uw monteur ging gedecideerd aan de gang om het euvel
van het lek boven te krijgen. Hij vroeg of er wel eens een
bonkend geluid is gehoord. Bij bevestiging onzerzijds wist
hij meteen de oorzaak van het lekprobleem op te sporen.
De volgende dag is de plaatsing van schokbreker gedaan.

Dick uit: Eerbeek

03-03-2017

Uw ervaring:
Zeer vriendelijke kundige mensen met snelle actie en evt vervangende tijdelijke apparatuur tot het nieuwe geplaatst / geleverd is. Wij hebben al 10 jaar ervaring met technorette. Service is hun kracht.
Dick Westhof Eerbeek