Beoordelingen Technorette

Altijd paraat!

Ben uit: Apeldoorn

03-10-2017

Uw ervaring:
Prima service. Komen hun afspraak netjes na. Onze wasmachine gekocht voor een scherpe prijs.

Marieke uit: Ugchelen

25-09-2017
9,9

Uw ervaring:
Dezelfde dag nog geholpen, de wasmachine bleef water vragen. Een monteur zou na 1400u langs komen en was er rond 1700u. Het probleem met de wasmachine was snel verholpen. Direct advies gekregen over lading in machine en hoe te vervoeren met een verhuizing. De achterplaat bleek ook los te zitten, deze heeft de monteur weer vastgezet en daarnaast gestabiliseerd.

Floor uit: Amsterdam

05-09-2017

Uw ervaring:
Geweldige service, heel klantvriendelijk. Aandacht voor de klant. Er werd goed met me meegedacht en afspraken werden nagekomen. Helemaal top!

Erna uit: Apeldoorn

22-08-2017

Uw ervaring:
Allereerst:sorry voor de late reactie, gelukkig zijn jullie daar veel beter in!
Ook deze keer weer cum laude geslaagd: alles was weer perfect, dik tevreden!
Ga zo door!

Annemieke uit: Apeldoorn

12-08-2017

Uw ervaring:
De monteur die voor ons een nieuwe koelkast heeft geplaatst was heel vriendelijk en prettig in de omgang. Hij gaf duidelijk advies, werkte hard, werkte netjes en was zelfs heel aardig naar onze (jonge) kinderen. We zijn tevreden!

paula uit: apeldoorn

13-07-2017

technorette goede keus

Denise uit: Apeldoorn

30-05-2017
9,9

Uw ervaring:
Fantastische service en product snel geleverd. Zeer klantvriendelijk!

Hans uit: Gaanderen

01-05-2017

Uw ervaring:
Vandaag heeft Technorette onze wasmachine heel deskundig gerepareerd. De ervaren monteur Auke had binnen de kortste tijd op basis van zijn grote ervaring vastgesteld, dat de pomp kapot was. Vlotte vervanging
volgde en de wasmachine doet het weer perfect!

I. uit: Apeldoorn

23-03-2017

Uw ervaring:
Na tel. contact te hebben gehad en aangeven van urgentie is monteur dezelfde dag nog langs gekomen. Oorzaak defect aan de vaatwasser snel geconstateerd en opgelost. In eerste instantie probleem verholpen en monteur geeft duidelijk aan hoe en wat . Zoals monteur aangeeft kan het nog aan een onderdeel liggen. Dat is uitproberen. Gedaan en ietwat druppels op de grond. Monteur komt wederom snel langs en verhelpt geheel kosteloos het probleem. Vriendelijk en service zoals de klant dat wil!