Beoordelingen Technisch Bureau Van Slooten

P.E. uit: Zeist

17-10-2017
9,7

Positieve ervaring:
Prima advies en vakkundige installatie. Ook rookgasafvoersysteem prima afgewerkt.

Negatieve ervaring:
Liever bijtijds(nog voor weekend) doorgeven wanneer monteur andere dag komt, i.v.m. afspraken.

karin uit: almere

12-07-2017

Positieve ervaring:
Zeer deskundig en meedenkend en zeer snelle levering van de nieuwe ketel. Super service en waren zeer tevreden over alles en de monteur.

Nvt

A. uit: Doorn

10-07-2017
8,1

Positieve ervaring:
Ik heb positieve ervaringen bij het plaatsen van de ketel. Personeel vriendelijk en maakten een vakkundige indruk.

Negatieve ervaring:
Over de betrouwbaarheid heb ik mijn twijfels nu ik heb gehoord dat de firma in ons complex reeds 4 ketels binnen 10 jaar heeft moeten vervangen. Zonder enige reactie uwerzijds. Dit maakt geen goede indruk. Ik kan uw firma dus niet zonder meer aanbevelen.

Guus uit: Huizen

02-07-2017
8,5

Ervaring met: Anders

Positieve ervaring:
Ik was vooral blij met de goede voorlichting. Waar andere bedrijven gerust een warmtepomp wilden plaatsen, werd door van Slooten duidelijk gemaakt dat dit in mijn huis weggegooid geld zou zijn zonder vloerverwarming en extreem goede isolatie te laten aanbrengen. Aardige monteurs en alles maakte een zeer professionele indruk.

geen

Nico uit: Druten

06-06-2017

Positieve ervaring:
onvoorstelbaar dat er maar een paar dagen tussen de order ingave en het daadwerkelijk installeren zit
de monteur nam alle tijd om alles extra te controleren na installatie en is pas weggegaan nadat alles 2x was gecontroleerd. Hij was zeer prettig en zeer correct in de omgang echt een ambassadeur van zn vak en bedrijf
ik kan iedereen aanraden met Van Slooten zaken te doen

17-05-2017

Positieve ervaring:
Ze doen al jaren het onderhoud aan onze ketel, waar wij zeer tevreden over zijn.
Nu moest er een nieuwe ketel komen, goede advies bij het uitzoeken van de ketel en keurig geïnstalleerd.

Jacob Theunis uit: Urk

15-05-2017

Positieve ervaring:
De kachel is zeer vakkundig geplaats en alles werd netjes achter gelaten en niet onbelangrijk een zeer scherpe prijs voor het geleverde

Marc uit: Almere

11-05-2017

Positieve ervaring:
Op zondagavond ketel kapot na 10,5jr. Maandag naar Van Slooten gereden, om de tafel gaan zitten waar ik mijn (toekomstige) situatie heb uitgelegd en vervolgens een Atag ketel met thermostaat uitgekozen incl. onderhoud abonnement.
De maandag erna kon die geïnstalleerd worden, maar hij ging z'n best doen om a.s. woensdag al iemand langs te laten komen.
Dinsdag werd ik netjes gebeld dat ze idd de dag erna kwamen en woensdagochtend stonden er 2 man voor de deur.
Ze hebben keurig werk geleverd, samen alles netjes nagelopen en uitleg gekregen en ze hebben zelfs de thermostaat voor me opgehangen en geconfigureerd.

Naast de geweldige service waren ze ook met zowel de ketel, de installatie en het abonnement goedkoper dan de concurrent.

Een kapotte ketel is een vervelende situatie en Van Slooten heeft er alles aan gedaan om dit zo snel en zo goed mogelijk voor mij te verhelpen. Ik ben echt heel erg blij met ze!

Kees uit: Zoetermeer

10-05-2017

Positieve ervaring:
Ketel is keurig geplaatst, leidingen netjes afgewerkt en alles werkt perfect!

Geen.