Beoordelingen Technisch Bureau Van Slooten

norbert uit: amersfoort

15-11-2017

Ervaring met: Onderhoud verwarming

Positieve ervaring:
goede informatie, nette prijs en vakkundige plaatsing door prettige medewerkers

Piet uit: Amersfoort

05-11-2017

Positieve ervaring:
Nette en vakkundige installatie nieuwe ketel, mooi afgewerkt leidingenwerk, goed opgeruimd. De monteur ging zelfs even heen en weer naar Zeist om een nieuwe thermostaat te halen (die kapot uit de doos kwam). Niets dan lof, ook over het jarenlange onderhoud aan de oude CV-ketel, dat altijd goed en plezierig verliep. Aanrader.

Negatieve ervaring:
(Niet over de monteurs, maar over de administratie) Het nieuwe onderhoudscontract is warrig opgesteld, waarbij je een machtiging ondertekent zonder dat op het contract een prijs staat (die staat wel op de toelichting, maar die klopte niet). Bovendien is nu het onderhoud tweejaarlijks, terwijl mijn maandbedrag flink omhoog gaat. Dat komt doordat nu het vervangen van onderdelen inbegrepen is, maar (1) dat is bij een nieuwe ketel voorlopig niet aan de orde en (2) ik wil graag een keuze hebben tussen wel/niet inclusief onderdelen, dus wel/niet hoger maandbedrag. Wat mij betreft is dat niet (meer) van deze tijd...

P.E. uit: Zeist

17-10-2017
9,7

Positieve ervaring:
Prima advies en vakkundige installatie. Ook rookgasafvoersysteem prima afgewerkt.

Negatieve ervaring:
Liever bijtijds(nog voor weekend) doorgeven wanneer monteur andere dag komt, i.v.m. afspraken.

karin uit: almere

12-07-2017

Positieve ervaring:
Zeer deskundig en meedenkend en zeer snelle levering van de nieuwe ketel. Super service en waren zeer tevreden over alles en de monteur.

Nvt

A. uit: Doorn

10-07-2017
8,1

Positieve ervaring:
Ik heb positieve ervaringen bij het plaatsen van de ketel. Personeel vriendelijk en maakten een vakkundige indruk.

Negatieve ervaring:
Over de betrouwbaarheid heb ik mijn twijfels nu ik heb gehoord dat de firma in ons complex reeds 4 ketels binnen 10 jaar heeft moeten vervangen. Zonder enige reactie uwerzijds. Dit maakt geen goede indruk. Ik kan uw firma dus niet zonder meer aanbevelen.

Guus uit: Huizen

02-07-2017
8,5

Ervaring met: Anders

Positieve ervaring:
Ik was vooral blij met de goede voorlichting. Waar andere bedrijven gerust een warmtepomp wilden plaatsen, werd door van Slooten duidelijk gemaakt dat dit in mijn huis weggegooid geld zou zijn zonder vloerverwarming en extreem goede isolatie te laten aanbrengen. Aardige monteurs en alles maakte een zeer professionele indruk.

geen

Nico uit: Druten

06-06-2017

Positieve ervaring:
onvoorstelbaar dat er maar een paar dagen tussen de order ingave en het daadwerkelijk installeren zit
de monteur nam alle tijd om alles extra te controleren na installatie en is pas weggegaan nadat alles 2x was gecontroleerd. Hij was zeer prettig en zeer correct in de omgang echt een ambassadeur van zn vak en bedrijf
ik kan iedereen aanraden met Van Slooten zaken te doen

17-05-2017

Positieve ervaring:
Ze doen al jaren het onderhoud aan onze ketel, waar wij zeer tevreden over zijn.
Nu moest er een nieuwe ketel komen, goede advies bij het uitzoeken van de ketel en keurig geïnstalleerd.

Jacob Theunis uit: Urk

15-05-2017

Positieve ervaring:
De kachel is zeer vakkundig geplaats en alles werd netjes achter gelaten en niet onbelangrijk een zeer scherpe prijs voor het geleverde