Beoordelingen Technisch Bureau Van Slooten

• Prijs 8,4

Rob uit: Zevenaar

14-02-2018

Positieve ervaring:
Mijn eerste ervaring met van Slooten is zeer positief, na een afspraak voor plaatsing van een nieuwe ketel ging de oude ketel voortijdig ter ziele, een belletje naar verslooten en er werd alles in het werk gezet om mij te helpen, dat is gelukt en de nieuwe ketel werd op zaterdag geplaatst.
Er kwamen twee monteurs die vakkundig en snel te werk gingen, alles werd daarna opgeruimd en er werd uitleg gegeven over het gebruik van de ketel.
Samengevat, ik kan v.Slooten van harte aanbevelen, ook wat prijs betreft is hij niet te overtreffen, daarom van mij een 10

Geen.

Y uit: Arnhem

03-02-2018

Peter uit: Hilversum

19-12-2017

Positieve ervaring:
Zeer goede communicatie voor aanvang werkzaamheden.Vriendelijke en deskundige monteurs (een aanrader). Het bedrijf is een aanrader en indien de mogelijkheid zich voordoet zal ik de firma van Sloten warm aanbevelen.

Geen.

Tom uit: Bruekelen

18-12-2017

Positieve ervaring:
Super service. Zeer snel.

norbert uit: amersfoort

15-11-2017

Ervaring met: Onderhoud verwarming

Positieve ervaring:
goede informatie, nette prijs en vakkundige plaatsing door prettige medewerkers

Piet uit: Amersfoort

05-11-2017

Positieve ervaring:
Nette en vakkundige installatie nieuwe ketel, mooi afgewerkt leidingenwerk, goed opgeruimd. De monteur ging zelfs even heen en weer naar Zeist om een nieuwe thermostaat te halen (die kapot uit de doos kwam). Niets dan lof, ook over het jarenlange onderhoud aan de oude CV-ketel, dat altijd goed en plezierig verliep. Aanrader.

Negatieve ervaring:
(Niet over de monteurs, maar over de administratie) Het nieuwe onderhoudscontract is warrig opgesteld, waarbij je een machtiging ondertekent zonder dat op het contract een prijs staat (die staat wel op de toelichting, maar die klopte niet). Bovendien is nu het onderhoud tweejaarlijks, terwijl mijn maandbedrag flink omhoog gaat. Dat komt doordat nu het vervangen van onderdelen inbegrepen is, maar (1) dat is bij een nieuwe ketel voorlopig niet aan de orde en (2) ik wil graag een keuze hebben tussen wel/niet inclusief onderdelen, dus wel/niet hoger maandbedrag. Wat mij betreft is dat niet (meer) van deze tijd...

P.E. uit: Zeist

17-10-2017
9,7

Positieve ervaring:
Prima advies en vakkundige installatie. Ook rookgasafvoersysteem prima afgewerkt.

Negatieve ervaring:
Liever bijtijds(nog voor weekend) doorgeven wanneer monteur andere dag komt, i.v.m. afspraken.

karin uit: almere

12-07-2017

Positieve ervaring:
Zeer deskundig en meedenkend en zeer snelle levering van de nieuwe ketel. Super service en waren zeer tevreden over alles en de monteur.

Nvt

A. uit: Doorn

10-07-2017
8,1

Positieve ervaring:
Ik heb positieve ervaringen bij het plaatsen van de ketel. Personeel vriendelijk en maakten een vakkundige indruk.

Negatieve ervaring:
Over de betrouwbaarheid heb ik mijn twijfels nu ik heb gehoord dat de firma in ons complex reeds 4 ketels binnen 10 jaar heeft moeten vervangen. Zonder enige reactie uwerzijds. Dit maakt geen goede indruk. Ik kan uw firma dus niet zonder meer aanbevelen.

Guus uit: Huizen

05-07-2017