Beoordelingen Techado

• Klantvriendelijkheid 8,9

Eelco uit: Soest

07-05-2017

Positieve ervaring:
Tijdens het eerste gesprek hadden wij meteen al een goed gevoel. Enkele dagen erna, kregen wij een offerte, die precies tot in de kleinste detail beschreef wat wij voor ogen hadden. Bovendien was de prijs kwaliteit uitstekend. Nog ff rond gebeld, maar wij begrepen snel dat dit een scherpe offerte. De uitvoering was ook precies zoals gehoopt. Vlekkeloos. Wij zijn erg blij met onze 2 dakkapellen. Strak afgewerkt.

Ik kan niets verzinnen.

Nina uit: Dieren

05-05-2017

Positieve ervaring:
Goede service, duidelijke afspraken, luisteren naar wensen, komen met mogelijkheden en vakkundig, snel geleverd en gemonteerd

Erik uit: Nieuwegein

27-03-2017
7,9

Positieve ervaring:
Alles is al weergegeven in bovenstaande vragen. Prima personeel.

Geen

Monique uit: Krimpen aan de Lek

27-03-2017

Positieve ervaring:
Techado heeft een ontzettend mooi dakkappel bij ons geplaatst. Ze hebben ook een ontzettende goede service! Bij het verwijderen van het oude dakkappel kwamen onverwachts hele rotte balken tevoorschijn. Deze hebben ze alvorens het plaatsen van het nieuwe dakkapel eerst allemaal kosteloos vervangen. Kan niks anders zeggen dan een topbedrijf! En wat wij heel belangrijk vonden, we hebben niks van te voren aan hoeven betalen.
Echt een aanrader dus!

Niks!

Wil uit: Nieuwegein

25-03-2017

Positieve ervaring:
Ik ben zeer te vreden over de zeer correcte en vriendelijke houding van de medewerkers van Techado. Alles netjes voorbereid en afgewerkt. Werken hard door, in een paar uur stond mijn dakkapel erop.

Geen

Damir

Angelo uit: Doesburg

9,6

Positieve ervaring:
Gewoon mooi spul voor een goed prijs.

Dick J. uit: Oostvoorne

Positieve ervaring:
Goed bedrijf komt afspraken na, werkt snel en vakkundig.

Kan niet beter als nu.

Ralph uit: Giesbeek

18-01-2017

Positieve ervaring:
Zeer goed bedrijf. Komen afspraken goed na en geven uitstekend advies. Montage is perfekt en voor extra info staan ze je graag te woord. Absoluut geen spijt van onze keuze. Zou het zo weer door hun laten doen.

Kees uit: Krimpen aan de Lek

08-11-2016