Beoordelingen Techado

• Klantvriendelijkheid 8,9

Marc uit: Velp

08-09-2017

Positieve ervaring:
Mooie dakkapel, prima materiaal.

Verbeterpunten:
Van de afwerking binnen had ik meer verwacht.

Kim uit: Pijnacker

Fred uit: Leuvenheim

Positieve ervaring:
Geweldig flexibel bedrijf en weten donders goed waar ze mee bezig zijn. Doen ook niet moeilijk als er zich onverwachts wat meerwerk voordoet. Super team met veiligheid hoog in het vaandel. Zeer goede ervaring met het werkteam gehad tijdens het plaatsen van een groot dakkapel en montage van twee tuimel dakramen.

Niet van toepassing

Jeroen uit: Heumen

8,1

Maaike uit: Drachten

9,9

Positieve ervaring:
Vriendelijke mensen. Snelle offerte. Mooie prijs. Prachtig dakkapel!

Geen

Remco en Yvonne uit: Elst

11-05-2017

Positieve ervaring:
Wij zijn zeer verheugd op de manier hoe Techado ons steeds te woord heeft gestaan m.b.t. onze vragen en dergelijke. Op alles werd een helder antwoord gegeven. Ook zijn we zeer tevreden over de vaklieden die bij ons de dakkapel hebben geplaatst. Kortom ; wij zijn zeer tevreden met de plaatsing van ons dakkapel!

Verbeterpunten:
Zijn er eigenlijk niet, klein dingetje.
Misschien een tip om voortaan een werkdag voor plaatsing een mailtje te sturen, met daarin nogmaals de aankondiging dat de dakkapel geplaatst zou worden. Dat geeft iets meer rust voor de klant. Wij hadden namelijk nog een feestdag er tussen zitten(Koningsdag)

Pim uit: Nijmegen

09-05-2017

Roy uit: Voorschoten

09-05-2017

Positieve ervaring:
Techando is in eerste instantie prijstechnisch zeer aantrekkelijk. Tijdens de plaatsing werd alles netjes opgeruimd en veegschoon opgeleverd.

Verbeterpunten:
Graag had ik voor de plaatsing nog een mail ontvangen met de bevestiging met datum en tijdstip van aanvang

Dennis uit: Amstelveen

08-05-2017

Positieve ervaring:
Vriendelijke en vakbewame medewerkers. Naar volle tevredenheid hebben wij een mooi dakkapel gekregen....

Als we weer een dakkapel zouden willen laten plaatsen, zullen wij dit werderom door Techado laten doen ;-)

Eelco uit: Soest

07-05-2017

Positieve ervaring:
Bij ons zijn 2 kapellen geplaatst. We waren al zeer positief bij de intake. Daarna is alles exact verlopen conform afspraak.
Wij zijn erg blij. Prijs-kwaliteit is ons inziens top.

Kan niets verzinnen.