Beoordelingen Techado

• Klantvriendelijkheid 8,9

hans uit: arnhem

25-02-2019

Positieve ervaring:
Dit zal wat onverwacht zijn, want onze dakkapel is al lang geleden geplaatst, op 06-01-2009. Maar het grote voordeel daarvan is, dat ik niet alleen over die plaatsing (weer) iets kan zeggen, maar nu ook, en met recht, over de duurzaamheid! En dat kan ik kort samenvatten als volgt: we waren er destijds al heel blij mee en zijn dat na een dikke 10 jaar nog onverminderd!

Marieke uit: Huissen

08-02-2019

Richard uit: Castricum

18-01-2019
7,6

Positieve ervaring:
Vakkundig. We zijn heel tevreden met de dakkapel.
Prijs was ook prima.

Verbeterpunten:
Ik was niet comfortabel met betaling van te voren of contant op de dag. Ik zou het beter vinden om een deel van te voren te betalen en een deel acteraf. Contant was voor mij niet wenselijk.
Het glas was een week later afgeleverd.

Peter uit: Zwijndrecht

16-01-2019

Positieve ervaring:
Geweldige bedrijf die met je meedenkt dus je hoeft niet je alles twee keer te verzetten en ze ruimen alles op na het werk

Verbeterpunten:
Dat zeop woensdag moeilijk te bereiken zijn
En we hadden groene draaikiepramen bestel en ze waren wit we konden het laten veranderen of ze geven te verschil terug.we kozen voor het laatst en de volgende dag hadden we het op de rekening.

Sjon uit: Randwijk

15-01-2019

Rob uit: Leiden

15-01-2019

Verbeterpunten:
Tijdens productieproces kwaliteit en klantenopdracht controleren en bovenal een eindcontrole voor dat de levering aan de klant plaats vindt.

Anoniem

14-01-2019
8,1

Positieve ervaring:
Prima en snel gewerkt bij levering

Verbeterpunten:
Weinig keuze qua datum levering. Uiteindelijk was de datum geen bezwaar

Jaap uit: Nieuwegein

15-12-2018

Positieve ervaring:
Dakkapel goed geplaatst en ziet er mooi uit . Het dakraam verzet maar hadden wat problemen maar is netjes en vakkundig opgelost.

Uwe uit: Delft

03-12-2018
3,5

Positieve ervaring:
Slechte service, schade maken tijdens het plaatsen. Niet volledig af in 1x en 3 maanden moeten wachten op herstelwerkzaamheden die tot heden nog niet volledig zijn gedaan. Onervaren mensen sturen. Ramen later geleverd zonder melding te doen.

Verbeterpunten:
Afspraak maken wanneer de klant ook kn en niet zelf al iets inplannen

Roy uit: Bathmen

03-12-2017

Positieve ervaring:
In totaal 3 offertes opgevraagd. Alleen de offerte van Techado was in 1x juist betreft maatvoering etc. Overige communicatie snel en duidelijk. Montage vlot en de dakkapel werd netjes opgeleverd.