Beoordelingen Techado

• Klantvriendelijkheid 8,9

Eric uit: Wijchen

22-11-2017

Positieve ervaring:
Een hele prettige samenwerking ervaren. Met zowel verkoop, uitvoering en ook begrip.

Hele fijne werknemers op de dag van plaatsing. En keurige eind controle én uitleg van de kozijnen en rolluiken

Verbeterpunten:
De verbeterpunten zijn als volgt.
Ik kon géén rapport cijfers invullen via de mobiele website versie.

Maar op alle fronten een dikke 9+

Monika uit: Nijmegen

20-11-2017

Positieve ervaring:
we konden van tevoren op de werkplaats zien hoe een dakkapel in elkaar getimmerd wordt, leuk, want dan weet je hoe veel werk erin zit. Degelijke kwaliteit, snel en nauwkeurig geplaatst, sympathiek personeel. We zijn heel tevreden met het resultaat! De rest moeten we afwachten :-)

Verbeterpunten:
Het bespaart de klant veel extra werk, als van tevoren de breedte van de balken van de bestaande dakstoel opgemeten wordt en daarop aansluitend de balken voor het inpassen van de dakkapel mee gebracht worden. Bij ons waren de nieuwe balken drie centimeter de breed, dit vroeg om een hele extraklus, om de dakkapel mooi af te werken.

M. uit: Beuningen

07-10-2017

Positieve ervaring:
Ze geven goed en betrouwbaar advies en genoeg keuzevrijheid. Ze hebben voldoende bouwkundige en constructieve kennis van bestaande dakconstructies en treffen de juiste voorzieningen om de bestaande dakconstructie te verstevigen. Uitvoerend personeel is vakkundig en vriendelijk.

Verbeterpunten:
Bij intake gesprek is het voor veel mensen fijn, als er van de verschillende keuzes monsters meegenomen worden om te laten zien.

bastiaan uit: duiven

01-10-2017

Positieve ervaring:
In principe is alles te verbeteren, daarom geen "tien" gegeven, maar wij zijn tevreden, van begin offerte tot en met de service achteraf. De dag van levering ging prima met vriendelijk personeel, netjes en alles in goed overleg.

Verbeterpunten:
De hwa aan de zijkant had beter gekund, deze is wel op mijn verzoek weer netjes aangepast. Deze liep zijwaarts uit, met als gevolg een dak lekkage. Nu is er een bocht met pijp op gezet zodat het water in de richting van de dakpannen naar beneden afvoert.

Wilco uit: Didam

29-09-2017
7,6

Bjorn

Positieve ervaring:
Komen beloftes goed na, vriendelijk personeel, goed bereikbaar via telefoon en mail en het allerbelangrijkste: een kwalitatief goede dakkapel en netjes gemonteerd.

Verbeterpunten:
Voor de constructie is er een nieuwe draagbalk geplaatst. Tijdens de montage niet gezien, maar achteraf bleek dat daar diepe inkepingen van een cirkelzaag in zaten. We hebben het wat afgevlakt maar helaas is dit nog steeds zichtbaar.

9,5

Zeer tevreden.

Hans uit: Nijmegen

9,6

Positieve ervaring:
Techado heeft in opdracht van onze aannemer de dakkapel gemaakt en geplaatst. Dat is uitermate snel en vakkundig gedaan. De medewerkers waren bovendien erg vriendelijk en netjes. Verder heeft Techado ons, zonder dat wij rechtstreeks klant waren, bijzonder goed geholpen bij het aanvragen van de vergunning voor de dakkapel. Wij zijn dan ook erg tevreden over de service van Techado.

Marc uit: Velp

08-09-2017

Positieve ervaring:
Mooie dakkapel, prima materiaal.

Verbeterpunten:
Van de afwerking binnen had ik meer verwacht.

Kim uit: Pijnacker

07-09-2017