Beoordelingen Techado

• Snelheid/levertijd 8,7
  • Klantvriendelijkheid 8,9

Bjorn

Positieve ervaring:
Komen beloftes goed na, vriendelijk personeel, goed bereikbaar via telefoon en mail en het allerbelangrijkste: een kwalitatief goede dakkapel en netjes gemonteerd.

Verbeterpunten:
Voor de constructie is er een nieuwe draagbalk geplaatst. Tijdens de montage niet gezien, maar achteraf bleek dat daar diepe inkepingen van een cirkelzaag in zaten. We hebben het wat afgevlakt maar helaas is dit nog steeds zichtbaar.

9,5

Zeer tevreden.

Hans uit: Nijmegen

9,6

Positieve ervaring:
Techado heeft in opdracht van onze aannemer de dakkapel gemaakt en geplaatst. Dat is uitermate snel en vakkundig gedaan. De medewerkers waren bovendien erg vriendelijk en netjes. Verder heeft Techado ons, zonder dat wij rechtstreeks klant waren, bijzonder goed geholpen bij het aanvragen van de vergunning voor de dakkapel. Wij zijn dan ook erg tevreden over de service van Techado.

Marc uit: Velp

08-09-2017

Positieve ervaring:
Mooie dakkapel, prima materiaal.

Verbeterpunten:
Van de afwerking binnen had ik meer verwacht.

Kim uit: Pijnacker

Fred uit: Leuvenheim

Positieve ervaring:
Geweldig flexibel bedrijf en weten donders goed waar ze mee bezig zijn. Doen ook niet moeilijk als er zich onverwachts wat meerwerk voordoet. Super team met veiligheid hoog in het vaandel. Zeer goede ervaring met het werkteam gehad tijdens het plaatsen van een groot dakkapel en montage van twee tuimel dakramen.

Niet van toepassing

Jeroen uit: Heumen

8,1

Maaike uit: Drachten

9,9

Positieve ervaring:
Vriendelijke mensen. Snelle offerte. Mooie prijs. Prachtig dakkapel!

Geen

Remco en Yvonne uit: Elst

11-05-2017

Positieve ervaring:
Wij zijn zeer verheugd op de manier hoe Techado ons steeds te woord heeft gestaan m.b.t. onze vragen en dergelijke. Op alles werd een helder antwoord gegeven. Ook zijn we zeer tevreden over de vaklieden die bij ons de dakkapel hebben geplaatst. Kortom ; wij zijn zeer tevreden met de plaatsing van ons dakkapel!

Verbeterpunten:
Zijn er eigenlijk niet, klein dingetje.
Misschien een tip om voortaan een werkdag voor plaatsing een mailtje te sturen, met daarin nogmaals de aankondiging dat de dakkapel geplaatst zou worden. Dat geeft iets meer rust voor de klant. Wij hadden namelijk nog een feestdag er tussen zitten(Koningsdag)

Pim uit: Nijmegen

09-05-2017