Beoordelingen Target Fixings

• Kwaliteit 9,1
  • Personeel 9,1

H.J. uit: Sneek

01-03-2019

Er wordt netjes gewerkt. Er wordt ook rekening gehouden met de tuin. Geen luide radio en er wordt elke dag goed opgeruimd, de werkplek blijft netjes. Bedankt.

Frans uit: Meppel

17-01-2019

Prima werk geleverd en ruimte om in overleg tot de juiste en mooiste oplossingen te komen.

Hoekstra-Bouw uit: Steenwijk

17-12-2018
8,2

Samen project afgerond met Target Fixings. Ze hebben mij en de klant goed advies gegeven. Alles volgens afspraak uitgevoerd. Ook konden ze eerder starten dan aangegeven waardoor we de andere werkzaamheden ook weer op tijd konden uitvoeren.

Miranda uit: Almere

12-12-2018

Target Fixings is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Ze gaven ons een goed advies en de opdracht werd
vakkundig en netjes uitgevoerd. Eduard, Bouke en Jelmer zijn harde werkers, die hun afspraken nakomen.

Johan uit: Sneek

09-12-2018

Top, goed en snel gewerkt👍. Beperkte overlast.

uit: Veendam

25-11-2018

Target fixings heeft de fundering van onze aanbouw, die aan het verzakken was, hersteld. Tevens zijn scheuren in het woonhuis verholpen. Het werk is in 1 week snel en vakkundig uitgevoerd. Eerst werd via de mail een voorlopige kosten indicatie gegeven op basis van onze beschrijving van het werk. Het bedrijf is vervolgens langs geweest om de situatie te beoordelen op basis waarvan een duidelijk projectplan is gemaakt en het definitieve kostenplaatje werd gegeven. Er zijn meerdere heli-piles en bar flex geplaatst. De aanbouw staan nu weer stabiel. De voegen zijn netjes afgewerkt.
Afspraken werden goed nagekomen. Alles is naar wens verlopen. We zijn tevreden over het meedenken en met het uiteindelijke resultaat. Een aanrader.

J.J. uit: Gendt

22-11-2018

Vakkundig advies, aardig en vakkundig personeel, afspraken worden goed nagekomen, werkzaamheden in goed overleg en vakkundig uitgevoerd. Zeer tevreden over geleverd maatwerk.

Barbera uit: Zuidveen

04-07-2018

Target Fixings heeft ons goed geholpen bij de verzakking van onze schuur. Bedankt!

Geart uit: Suwâld

26-06-2018

Super vriendelijk en behulpzaam

Ingrid uit: Sneek

22-03-2018

Prima. Afspraken goed nakomen. Hele proces van A tm Z uitmuntend uitgevoerd.