Beoordelingen Tandzorg Westland Honselersdijk

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,3
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,3
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,2
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,9
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,3

19-03-2019

13-03-2019
5,3

afgebroken tand , die na afspraak van dagen , pas gemaakt kon worden , ook niet voor nood , uiteindelijk na 2 dagen afspraak , precies 2 uur na behandeling eraf ging , zonder iets te eten of kauwen , bij direct gebeld te hebben , werd doodleuk gezegd , garantie tot de deur , alternatief , nieuwe afspraak na een maand , nieuwe tand ,
bedankt ! super service

Desiree van Moorst uit: Poeldijk

05-03-2019

Klant vriendelijk, gast vrij word altijd goed en vakkundig geholpen, helemaal niks op aan te merken veel betere ervaring met deze praktijk dan met andere uit het Westland

J de kruif uit: Maasland

16-02-2019
7,8

Je word er altijd vriendelijk ontvangen en krijg goeie uitleg als je een vraag hebt

Marjenburgh uit: Naaldwijk

13-02-2019

ik ben tevreden

Esmeijer uit: Honselersdijk

12-02-2019

Vriendelijk en deskundig geholpen , ik hoop dat de professionals nog lange tijd bij Tandzorg Westland Honselersdijk blijven werken.

dennis uit: honselersdijk

12-02-2019

jullie zijn de beste tandarts altijd vriendelijk begripvol en nmee denkend

Suzan van spelden uit: De lier

11-02-2019

Super lief en goede behandeling

Maria Vijverber uit: Naaldwijk

10-02-2019
7,9

Prima, heel vriendelijk en goede behandeling

09-02-2019
7,0

Afspraak verzet van Houtwijk naar Honselersdijk vanwege defecte tandartsstoel. Kreeg sms en andere berichten waarop de oude afspraak in Houtwijk nog steeds stond aangegeven. Oude en nieuwe afspraak op dezelfde maar op verschillende tijden. De berichten veroorzaakten bij mij verwarring. Verscheen in Honselersdijk ruim voor de afspraaktijd. Werd ook ruim voor de afspraaktijd geholpen. Consult was zoals ik van Tandzorg gewend ben. Goed. Na afloop consult bleef onduidelijk wanneer en waar ik de vervolgafspraken kon plannen.