Beoordelingen Tandzorg Vlaardingen

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,5
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,5
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,2
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,7
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,3

JH Breedveld uit: Vlaardingen

09-12-2018
7,4

De niet zo vlekkeloos verlopen overname van Fons Scholten,met de daar uit vloeiend geknoei in de mond van mijn vrouw.Gaf weer wat vetrouwen terug door de tandarts Mauricio ,en hopen met de tandarts Nuria dit vertrouwen te continueren ,en wij niet worden geconfronteerd met wisselende tandartsen.

M. van Beijma uit: Vlaardingen

08-12-2018

Ik ben heel erg tevreden met Naila. Ze luistert naar mijn wens en geeft goede adviezen. Ze is altijd vriendelijk en zegt het ook als je je gebit niet goed verzorgd. Dat kan ik enorm waarderen.
Ook de dames achter de balie zijn altijd vriendelijk en hebben soms zelfs tijd voor een praatje pot. Fijn! Ga zo door!

van haren uit: delft

06-12-2018

Ana Everaerts uit: Vlaardingen

05-12-2018
7,6

05-12-2018
6,6

jammer dat dr. Scholten weg is. Hij had zeker 40 jaar mijn gebit onder behandeling. Zeker door de manier waarop hij moest vertrekken heb ik overwogen weg te gaan. Ik merk nu, dat zeer veel patiënten van hem inderdaad zijn vertrokken. Had ik dat ook mar gedaan!!! Niets ten nadele van mevrouw ??

H.mucuk uit: Zwaluwenlaan

01-12-2018

van Gaalen uit: vlaardingen

26-11-2018
7,9

Prima behandeling

Peter van den Berg uit: Vlaardingen

24-11-2018

Naila Hafeez is een kundige tandarts die komende problemen tijdig detecteert en een duidelijk behandelplan heeft.

Nadia uit: Vlaardingen

14-11-2018
6,5

Aardige mensen. Fijn dat we nu 1 vaste tandarts hebben sinds een paar jaar.

Marijke Vollering uit: Vlaardingen

14-11-2018