Beoordelingen Tandzorg Hoek van Holland

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,3
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,4
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,3
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,8
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,5

Gerard bol uit: Hoek van holland

26-12-2019
8,5

Vriendelijk en professioneel consult

Willemijn uit: 's Gravenzande

25-12-2019

Kundig en vriendelijk

24-12-2019
6,0

Teveel wisselingen in tandarts, inmiddels de 7e!
Met deze tandarts weinig communicatie. Voel mij meer "onderwerp" dan cliënt

Rob Overeinder uit: Hoek van Holland

22-12-2019
6,3

snel geholpen.

Marco van Steenis uit: Hoek van Holland

17-12-2019
7,4

Mijn gezin is nog nooit doorverwezen naar een mondhygiëniste. Sinds deze op locatie is worden we allemaal met de mededeling dat we ontstoken tandvlees hebben doorverwezen. Dit kost nogal wat extra. De tandarts doet geen tandsteen meer. Ik heb er geen goed gevoel bij. Ook mijn verzekering geeft aan dat dit niet normaal is. veel onbgrip dus.

Paul Moers uit: Hoek van holland

14-12-2019

Tandarts verteld wat hij gaat doen, en stelt tussendoor ook vragen hoe het gaat.

Ron Lameree uit: Hoek van Holland

11-12-2019

Korte wachttijd. Adequate behandeling door kundig personeel.

Tom van der Pijl uit: Hoek van Holland

07-12-2019

Ze hebben daar een goed team van dames die verstand van zaken hebben en vriendelijk zijn!

Monica Visbach uit: Naaldwijk

01-12-2019
9,9

Ik had pijn aan mijn kies net voor het weekend, ik ben echt super geholpen want terwijl er eigenlijk geen tijd was mocht ik toch langskomen en nam de tandarts ook echt even de tijd om me uit te leggen hoe de ontsteking is ontstaan.
Ik kreeg antibiotica mee en het advies om na de ontsteking een wortelkanaalbehandeling te laten doen. De Receptioniste Shannon is enorm vriendelijk en heeft me ook heel fijn geholpen

J. Schot uit: Hoek van Holland

30-11-2019

Wordt goed geluisterd en gedacht in het belang van de patiënt. Er wordt goed uitgelegd wat er gedaan wordt.