Beoordelingen Tandzorg Heiloo

8,2
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,3
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,2
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,1
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,5
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,4

Ton de Kok uit: Heiloo

22-01-2020
7,9

Vriendelijk te woord gestaan, snelle en deskundige behandeling met goede uitleg wat er gaat gebeuren (altijd fijn!)

Arie Kaan uit: Heiloo

22-01-2020

Prima geholpen nadat ik een vulling plotseling uit een tand was kwijtgeraakt. Bij een andere tandarts dan mijn vaste tandarts kon ik na een paar dagen terecht en die deed dat vlot en goed.

20-01-2020
7,5

Voorheen kreeg ik 'n sms'je en/of mailtje als ik voor controle kon komen . Ik vind het jammer dat dat niet
meer zo is.

Maud Hanewald uit: HEILOO

14-01-2020

Kon voor afspraak supersnel terecht. Op afgesproken tijd direct aan de beurt. Behandeling erg vriendelijk, doeltreffend en snel. Kortom zeer tevreden - al jaren!

Karel Ursem uit: Heiloo

14-01-2020

Goed !als dat niet zo is kom ik er niet.

03-01-2020

goed en prettig
ik vindt belangrijk dat ik door 1 tandarts wordt geholpen
ik wordt altijd geholpen door laia wat mij uitstekend bevalt

Siebetje Bendien uit: Heiloo

28-12-2019
8,2

Kan nog weinig melden, want nog geen behandeling gehad. Maar 1e indruk is goed.

Carin Brinkhof uit: Alkmaar

27-12-2019

Prettig contact, tevreden over behandeling, geen 'belerende' toon, tijd voor het beantwoorden van vragen, zoeken naar de mogelijkheden binnen mijn dagritme, aandacht voor voedingspatroon. Gekoppelde afspraak tandarts + mondhygiëniste prettig. Jammer wel dat online afspraken niet (meer) mogelijk zijn.

24-12-2019

Zorgvuldige en prettige behandeling door de mondhygiëniste Annet. Zij nam ruim de tijd, ondanks dat ze zo'n 20 minuten uitliep buiten haar invloed.