Beoordelingen Tandzorg Heiloo

8,2
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,3
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,1
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,0
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,5
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,3

P.A.M.van Hove uit: Heiloo

18-09-2019
6,8

Kwamen voor het eerst op de bewuste lokatie. Liepen rechtstreeks een ruimte in en zochten naar de plaats waar wij zouden moeten zijn. Kwamen in de behandelruimte en werden door de assistente verzocht om weer naar de gemeenschappelijke ruimte te gaan. Geen receptie aangetroffen. Verder in de wachtruimte doodse stilte. Een licht muziekje op het achtergrond zou iets aangenamer zijn. Vond de behandelruimte aan de krappe kant vooral als je met je partner meegaat.

Ton Dekker uit: Heiloo

17-09-2019

Je mag rustig en uitvoerig aangeven wat je waar allemaal voelt.

Henriëtte Hes uit: Castricum

12-09-2019

Fijn geholpen aan de telefoon, en snel een afspraak geregeld.

B.A.M.J. Vermij uit: Heiloo

11-09-2019

Goede service. Mogelijkheden voor afspraak bij mondhygieniste en controle tandarts achter elkaar. Dat is prettig, geeft duidelijkheid en scheelt tijd. Beiden zijn professioneel en geven een gevoel van vertrouwen.

P.J.J. Berg uit: Castricum

04-09-2019

Goede en zorgvuldige periodieke controle van het gebit van mij en van mijn vrouw.

Sabine Koopmans uit: Heiloo

8,5

Tandarts Bos geeft eerlijk advies, is er naar mijn idee niet op uit om in eerste instantie rijker van je te worden. Mijn gebit is alleen maar mooier geworden sinds tandarts Bos mijn tandarts is. En allemaal binnen aanvaardbare kosten. De tandarts haalt ook mijn tandsteen weg en is uiteindelijk goedkoper dan de mondhygiëniste.

g.c.eeltink uit: hieloo

8,1

goed en met veel aandacht voor de klant

Agnes en Theo van Dam uit: Heiloo

29-08-2019

P.E.H.de Vries uit: Heiloo

27-08-2019

Fabiennr uit: Heiloo

27-08-2019
8,1

Een eerste prettige ervaring bij deze praktijk voor controle en vervolgbehandeling.