Beoordelingen Tandzorg Delft Centrum

8,2
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,5
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,6
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,5
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,7
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,4

10-08-2019
7,6

Wachtkamer is soms een beetje benauwend als je pang moet wachten. De tandarts is erg vriendelijk en legt goed uit wat er gaat gebeuren en wat de opties zijn. Als er onverwachte dingen gebeuren (zoals niet door kunnen gaan van een afspraak) lijkt het administratief erg lastig om hier goed op te kunnen reageren. Ook kon ik bijvoorbeeld geen gebruik maken van de link die ik gemaild kreeg om een afspraak te maken.

R.M. Gerbrands uit: Delft

08-08-2019
8,5

Jacqueline Sgravemade uit: Delft

03-08-2019
9,8

Eerste keer op consult. Ontvangst door secretaresse vriendelijke dame. Implantoloog met zijn assistent zeer professioneel, duidelijk en op je gemak stellend

Max engberts uit: Delft

03-08-2019

Snel geholpen, duidelijke uitleg, vriendelijk personeel, geen klachten.

A.M.J. de Jong uit: Delft

17-07-2019

Manon uit: Delft

17-07-2019
2,0

Ik kwam vijf minuten voor mijn afspraak van 16.50 uur aan in een lege wachtkamer, niemand achter de receptie. Vervolgens heb ik daar een kwartier gezeten, zonder iemand te zien. Wat bij mij lichte stress veroorzaakte omdat ik om 17.00 aansluitend een afspraak bij de mondygiëniste had. Deze kwam om 17.05 en nog steeds geen tandarts. Uiteindelijk heeft zij mij na overleg eerst geholpen en heb ik daarna nóg moeten wachten op de tandarts, waar ik uiteindlijk even voor half 6, ruim een half uur na mijn oorspronkelijke afspraak terecht kon. Dit is mijn tweede afspraak bij jullie praktijk en de tweede keer dat de tandarts zó uitloopt. De eerste keer heb ik namelijk drie kwartier voor jan met de korte achternaam zitten wachten. Mensen hebben meer te doen in het leven dan naar de tandarts gaan en afspraak is afspraak, het kan geen kwaad om daar wat meer bij stil te staan. Niets dan lof voor de mondhygiëniste overigens.

16-07-2019