Beoordelingen Tandzorg Delft Centrum

8,1
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 10,0
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 10,0
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 10,0
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 9,0
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 10,0

David Leymann uit: Delft

16-08-2018
9,8

Aardig en deskundige artsen. Servicebalie attent en aardig.

Ariette uit: Delft

14-08-2018
7,9

Ik word altijd vriendelijk behandeld en er wordt me altijd verteld wat de volgende stap in de behandeling is. Dat maakt de behandeling op zich een stuk prettiger.

Ramona uit: Rotterdam

E uit: Delft

10-08-2018

Rik uit: Delft

10-08-2018

Ik had een afspraak om 13:00, maar er was niemand aanwezig bij de balie, ik kon me dus niet aanmelden.

Cees uit: Delft

09-08-2018
9,8

Miranda uit: Delft

04-06-2018
6,8

De cijfers zijn in dit geval niet alleen gebaseerd op de tandartservaring. De tandartservaring is professioneel en kundig. Helaas zijn de ervaringen met de orthodontist toe dusverre weinig bevredigend. De eerste beugel van mijn zoon lag er na een kleine maand al volledig uit. De nieuwe beugel die geplaatst is zit er nog in, maar er zitten constant slotjes los. Zelfs degene die net weer worden teruggeplaatst zijn er binnen 2 dagen weer uit. Mijn zoon raakt er behoorlijk gestrest van en durft bijna niets te eten. En wij worden er ook niet echt blij van.

Michael uit: Delft

05-04-2018
1,0

Na een half uur wachten vertrokken, geen bericht over uitloop, geen assistente aanwezig om iets te vragen.

Guus uit: Delft

18-12-2017