Beoordelingen Tandartsenpraktijk Nijverheidssingel

8,5
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,5
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,6
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,3
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 8,0
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,7

Max uit: Breda

17-01-2020
7,6

Na een aantal jaar ingeschreven te zijn bij deze praktijk ben ik over het algemeen tevreden. Vooral de controle afspraken gaan snel en zijn efficiënt. Ik hoef (bijna) nooit te wachten voor mijn controle afspraak. Erg goed.

Wanneer het niet meer gaat om een controle afspraak gingen er bij mij wat dingen fout. Na het vullen van een gaatje ging mijn tand ontzettend veel pijn doen en kreeg ik een ontsteking. Nadat ditzelfde gaatje 2 keer opnieuw gevuld is, werd mij een wortelkanaal behandeling aangeboden tegen de pijn.

Tijdens dit proces werd ik, naar mijn mening, niet goed geïnformeerd (wellicht door de taalbarière?) en heb ik veel zelf uit moeten zoeken omdat het leek alsof er geen tijd voor me was.

Ik had graag gewild dat mijn tandarts de rol van adviseur op zich had genomen om mij te helpen.

m kingma uit: breda

17-01-2020

Vriendelijke en deskundige medewerkers. Sfeer in praktijk is ontspannen en er wordt tijd voor de patient genomen. Vragen worden altijd beantwoord op een duidelijke en transparante wijze.

A. Van den Broek van Riel uit: Breda

15-01-2020
7,9

Fijne tandarts‼️

15-01-2020

14-01-2020

Hele goede tandarts, en ik ben heel tevreden over de behandelingen.

Louise Lindeboom uit: Terheijden

7,9

Duidelijk. Afspraak op tijd

Ger Vermeulen uit: Breda

6,9

Is altijd goed.

Jolanda uit: Breda

14-01-2020

Heel goed geholpen en ook op tijd ook krijg je op tijd een herinnering van je afspraak

Elzbieta nelemans-Paczkowska uit: Zegge

14-01-2020

Wordt altijd goed behandelt.

Mo uit: Breda

02-01-2020