Beoordelingen Meermond centrum voor tandheelkunde

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,6
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,5
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,4
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,8
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,8

Estelle Rekkers uit: Knegsel

7,9

Ik word vriendelijk en vakkundig geholpen als ik in het pand ben, aan de telefoon ondervond wat meer problemen; ik wil de een afspraak maken na contact via het contactformulier op de website (dit vond ik handig) maar de assistente wilde vervolgens niet geloven dat ik bij jullie een afspraak moest maken en niet bij de kaakchirurg. Pas na een een paar te hebben aangegeven dat dit toch echt de bedoeling was ging ze mijn dossier openen en stond idd het verlossende antwoord dat ik gewoon bij jullie op de praktijk kon komen.

Carmichael been uit: Veldhoven

29-10-2019

Goede service vriendelijke mensen goed uitleg wat er gaat gebeuren.

Bart Baetsen uit: Veldhoven

Ries Schermij uit: Veldhoven

29-10-2019

Afspraak voor noodvulling was zeer snel gemaakt.

Noud van Beek uit: Veldhoven

28-10-2019
7,9

U vraagt om een reactie ,ik ben en was tevreden met mijn tandarts.
De informatie die ik op vragen krijg is ook oké.

Hans Tieben uit: Veldhoven

7,5

Manuela uit: Veldhoven

8,5

Vriendelijke mensen die luisteren naar de cliënt, het draait hier niet alleen om geld verdienen, ze houden rekening met je, overleggen de opties en respecteren je keuze

Esther Alberts uit: Eindhoven

7,6

Over het algemeen een goede praktijk. Niet prettig dat sommige tandartsen met een assistente werken ipv zelf het werk te doen. Daarom overgestapt naar een tandarts in de praktijk die dit niet doet. Zeer tevreden over tandarts Jordy! Ook mijn mondhygiëniste Dominique niets dan lof. Vriendelijk, hulpvaardig en kundig. Planning is niet altijd super. Afspraken worden vaak verzet en dat is niet prettig. Opties om te herplannen worden dan beperkt. Dat deel kan echt veel beter

Debbie De Bruin uit: Veldhoven

1,5

Ik vind het slecht dat ik vanaf de geboorte van mijn zoontje vraag of ik hem moet inschrijven en vanaf wanneer die mee mag. het antwoord neem hem iedere keer mee nu is hij 2+ en wordt niet geholpen terwijl hij bij mij op de polis staat