Beoordelingen Meermond centrum voor tandheelkunde

8,5
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,5
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,5
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,4
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,8
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,8

Hendrik Jan Schuur uit: Veldhoven

04-06-2019

Vorige week voor de eerste maal naar Meermond. mijn tandarts behandelt mij al 30 jaar

A.A.Koppers uit: Veldhoven

04-06-2019

E van de Ven uit: Veldhoven

01-06-2019
7,9

Marleen uit: Veldhoven

7,5

Rommelig ontvangst bij de balie. Diverse mensen (patiënten en medewerkers, volgens mij) liepen door elkaar heen.
Ruimte waar de tandarts zat deed ouder en weinig sfeervol aan in vergelijking met de oude locatie.

5,9

Erik Tromp uit: Hilversum

6,6

Daags nadat ik een behandeling heb gehad van de preventie-assistent kreeg ik een opgezwollen speekselklier. De dagen daarna ontwikkelde zich dat tot een ontstoken speekselklier, wat zich uitbreidde naar mijn keel en amandelen. Ik heb inmiddels 9 dagen later nog steeds een dikke keel en speekselklier, met plotseling opkomende steken in mijn keel, vooral bij slikken en praten.

De speekselklier die ontstoken is, zit op precies de plek waar de afzuigslang (haak) heeft gezeten om het speeksel af te zuigen tijdens de behandeling.

I weet niet precies wat de oorzaak is van de ontsteking, maar het leek mij in elk geval goed te melden dat ik na de behandeling een ontsteking heb gekregen. Ik heb éénmaal eerder een ontstoken speekselklier gehad maar dat was 6-8 jaar geleden (weet niet meer precies)

Inmiddels spoel ik al een paar dagen 2 x per dag met chloorhexidine en het wordt nu weer wat beter.

cavens oomen h uit: eindhoven

7,5

Josine uit: Veldhoven

5,1

Assistente heeft geen woord gezegd. Geen hand, goedemorgen, uitleg wst ze ging doen (bij schoonmaken gebit) Dr Albers was correct. Assistente zeer onbeschoft. Ik vind het heel vreemd dat je zonder uitleg of voorstellen in iemand z'n mond gaat werken.

H.G.C. Waarma uit: Veldhoven

28-05-2019

Vroeger als kind bij tandarts Alberts. Waar kom ik terecht? Was mijn persoonlijke vraag. Eenmaal binnen; een bepaalde drukte van mensen die allemaal van hier naar daar gingen. eerst even melden aan de balie en nam plaats in de wachtruimte en wacht maar af. Ervaringen over en weer uitgesproken met bekenden totdat de assistente mij kwam halen. Terwijl ik haar volgde kon ik de opzet zien van velerlei discipline, ieder op zijn plek en toch wel overzichtelijk, Já, ik ga de volgende keer zeker weer naar Meermond.

G Hakkens uit: Veldhoven

23-05-2019