Beoordelingen Tandartspraktijk Lancelot

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,4
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,5

17-11-2018

Altijd vriendelijk

a.leunk uit: zaandijk

17-11-2018

heel goed en zeer deskundig

R. Schoen uit: Purmerend

6,6

Bij het intake bezoek werd ik prima geholpen, is er voldoende uitleg en werd gevraagd een vragenlijst in de wachtkamer in te vullen.
ik ging er vanuit dat ik nog even teruggeroepen zou worden maar dat was het. ik krijg 12-7 een afspraakbevestigiong voor 14-8-2018 en gelijk voor 18-06-2019 bij Frank Leurs? 27 aug krijg ik een schrijven van de verzekering dat zij extra mondfoto's willen. 19 oktober heb ik de toestemming en schrijf een mail waar gelukkig vrij snel op gereageerd wordt en 6 november kan ik geholpen worden. ik meld me bij de balie en wordt doorverwezen naar de derde etage. ik verwacht dat ik me daar moet melden dus loop naar binnen en kreeg vrij snel te horen in de wachtkamer plaats te nemen. de drie stoelen waren bezet dus dan maar op de vensterbank. na een kwartier kwamen er twee stoelen vrij en ik maak een grapje over de brommende compressor. da man naast me vroeg waar ik voor kwam en vertelde dat het bij zijn implantaten al drie keer wat mis was gegaan en hij eigenlijk helemaal klaar was met Lancelot, na een half uur uitloop kwam de man lachend terug en vertelde dat deze behandelaar prima was en tenminste wist waar hij mee bezig was. Kijk dat geeft de burger weer moed. inderdaad een heel aardig team die de behandeling prima uitvoerde. na de behandeling moest er nog een röntgenfoto gemaakt worden en dat lukte maar niet. collegae werd er bijgehaald en uiteindelijk hebben we een foto. het viel me op det de implantaten wat scheef stonden en maakte daar een grapje over. ik vertelde dat ik bouwkundig was en vrij precies. de assistente moest lachen en vertelde dat ze dat tegen de kaakchirurg zou zeggen. inmiddels begon de verdoving behoorlijk uit te werken en moesten we nog terug naar Purmerend. ook nog even via het tuincentrum om wat dierenvoedsel te halen. bij de kassa aangekomen begon het toch echt serieus pijn te doen en wilde ik toch echt naar huis. thuis meteen aan de pijnstilling en op bed gaan liggen totdat de pijn wat afzakte. de informatiebrief over de medicatie kreeg ik op zaterdagochtend en als er wat is moet je contact zoeken met de huisarts??? in het weekend? voor de maandag stond mijn werkagenda ook vol. Waarom de brief niet eerder? zaterdagavond in het ziekenhuis de medicijnen gehaald 24 uurs apotheek. in de brief staat 2 uur voorafgaand aan behandeling beginnen met antibiotica 4 pillen. Alle medicatie meenemen naar de praktijk. de 4 pillen heb ik dan al weggewerkt en naar de rest wordt totaal niet gevraagd.??
Op elke site over implantaten staat na twee weken controle op de genezing van de wonden.
ik heb een afspraak na 10 weken voor pasmaken prothese. Kan gelukkig in Zaandam dat scheelt wat reistijd.

verbeterpunten:
1. betere informatie aan de balie
2. brief medicatie eerder
3. betere wachtruimtes op de verdiepingen
4. beter werkend röntgenapparaat

15-11-2018

Prima! Ik kom om het jaar langs voor controle, heb elke keer een andere tandarts en ze zijn tot nu toe allemaal heel goed over gekomen!

M.W. de Boer-de Kok uit: Heerhugowaard

Sabine gelens uit: Heerhugowaard

H. Kort uit: Heerhugowaard

prettig en zeer vriendelijk

Lineke van Wieringen uit: Heerhugowaard

14-11-2018

Zeer professioneel behandeld, kom er al jaren.

A. Van der Vorm uit: Heerhugowaard

Vijzelaar uit: Heerhugowaard