Beoordelingen Tandartspraktijk De Oude Vest

8,5
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,5
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,5

18-01-2020

Elina Besuijen uit: Middelburg

18-01-2020
9,5

Proffesionele praktijk met bekwame en fijne mensen.

Rob Wild uit: Goes

15-01-2020

Goed, goede ontvangst. Wel moeten wachten omdat iedereen bij de ontvangstbalie aan de telefoon was

Rene Brugman uit: Middelburg

15-01-2020

Ik ervaar de medewerkers als vriendelijk, deskundig en behulpzaam

14-01-2020
7,9

Ik hoorde pas van de tandarts dat ik achter in de hof kon parkeren, dat had de assistente moeten vertellen als ik opbelde voor een afspraak, ze wist dat ik de eerste keer in de nieuwe omgeving kwam omdat ze mij moest verklaren waar de praktijk was, ik had al moeite om de praktijk te vinden. Niet door gedacht.

Vorenhout uit: Middelburg

07-01-2020
4,9

Op donderdag 2 januari 2020 (in de middag) heb ik een spoedbehandeling gekregen in de praktijk van een mij onbekende tandarts omdat mijn eigen tandarts met pensioen is gegaan zonder niet al zijn patiƫnten daarvan op de hoogte te stellen.. Voor mijn gevoel was de zeer jonge tandartsdame vakkundig maar heeft ze helaas mijn probleem niet kunnen oplossen. De andere dag, vrijdag, ben ik in de ochtend begonnen met bellen naar de praktijk voor een vervolgafspraak maar helaas werd de telefoon niet opgenomen. Ik heb toen gewacht tot 12 uur zodat dan in ieder geval het antwoordapparaat ingeschakeld moest zijn. Het was 2 januari en het apparaat meldde dat de praktijk t/m 1 januari gesloten was en gaf aan bij wie men terecht kon in noodgevallen. De andere dag heb ik in uiterste nood v.w. de pijn de weekendtandarts moeten inschakelen. Ik heb dus hele slechte ervaring met de receptie van de tandartsenpraktijk De Oude Vest.

28-12-2019

Zeer positief

28-12-2019
7,8

correcte behandeling zoals ik die verwacht bijeentandarts