Beoordelingen Tandartsenpraktijk Lexmond

7,9
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,2
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,3
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 7,5
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,3
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,0

Swenno uit: Zijderveld

21-01-2020
7,0

Mondhygiënist vond ik beetje gehaast tandarts was beetje lomp .niet altijd laatst wel beetje .

Tim Gaywood uit: Lexmond

15-01-2020

It was a great experience. You gave me back my smile 😁

robin peperkamp uit: ijsselstein

14-01-2020
6,1

Mijn laatste bezoek was niet duidelijk betreft de behandeling. Ik had een afspraak gemaakt via de website , hierbij gaf ik aan om twee vullingen en een kies te repareren. ik werd gebeld om te adviseren om eerst een controle te doen. ik ben geweest en nu is er nog niets gerepareerd en een volgende afspraak is pas weer mogelijk in februari!

Paula Rip uit: Vianen

12-01-2020

zeer goed geregeld allemaal, vriendelijke mensen

R.menthen uit: nieuwpoort

11-01-2020
8,5

prettige deskundige behandeling

Sylvia Helmecke uit: Vanen Ut

28-12-2019

Ok voor de erste Keer,Kennismaking inLexmond bij U.! Komen dann Verder bij U voor Controle.? Volgend Jaar weer laten Checken,fijne Jaarwisseling no van Ons bedankt.Regelen nog de Betaling van de Praktijk - Tandaets.

23-12-2019
7,1

Vriendelijke assistentes,
Fijne mondhygiënist,
tandarts in instructie soms onduidelijk..
Over algemeen wel goede zorg.

Dolf de Bruin uit: Nieuwland

15-12-2019
5,0

Vaak wachten voor je aan de beurt bent. Elke keer een andere tandarts. Ik heb een hele tijd een vrouwelijke tandarts gehad, Deurkop. Perfect! Die is weg jammer genoeg. Nu elke keer een andere. De ene vult een kies die vervolgens na een maand afbreekt! Gewoon opnieuw vullen en ook betalen. De volgende ook niet te verstaan trouwens, die verdooft mij zo dat mijn tandvlees verbrand met gevolg dat ik extra behandeling krijg en twee weken last heb. Als enige verontschuldiging krijg je dan ook gewoon de rekening op de mat! Toen Brahim er nog was ging het goed. Ik raad dit zooitje tand knoeiers niemand aan.

P. Bakker uit: Ameide

14-12-2019
7,8

Marleen uit: Vianen

10-12-2019

Tandartsbezoek, efficiënt en duidelijk. Mondhygiënist, netjes en meelevend.