Beoordelingen Tandartsenteam De Besterd

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,2
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,6
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 7,6
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,8
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,5

Ingrid van Roozendaal uit: Tilburg

17-02-2020

Prettige ontvangst, goede tandheelkundige hulp.

Ine Verdonck uit: Vessem

7,8

3,0

Ik werd al door de tandarts gewaarschuwd dat ik ze beter niet bel; afwachten tot zij contact opnemen. Als je acute problemen hebt met wortelkanalen, wil je veel sneller geholpen worden en niet bijna twee maanden moeten wachten. Ook is er volgens mijn tandarts met te hoge druk de wortelkanalen opgevuld, waardoor ik lichaamsvreemd materiaal nu in mijn lijf heb. Dit is duidelijk op de foto te zien bij alle kanalen. Ook vind ik 58 Euro voor een noodvulling die er na twee dagen uitviel, erg veel geld. Op de foto was te zien dat er lucht onder de vulling zat.

Simone van den Broek uit: Tilburg

7,3

Er is een lange wachttijd, maar als je eenmaal aan de beurt bent is alles goed geregeld.

Mev Verstraete uit: Tilburg

9,9

ZEER GOED

5,0

Ik ben tevreden over hoe men mij benadert en behandelt en ook over de behandeling op zich.

gewoon prettige sfeer

L Goosens uit: Tilburg

6,6

tandarts is super.
bereikbaarheid zeer slecht 5x gebeld ( steeds op andere tijd stippen) krijg steeds te horen
er zijn 4 of 5 wachtende voor u na 10 min. nog 4 of 5 wachtende voor u. Mail verzonden,( 24 januari om 14.30 uur) wacht nog steeds op antwoord.

15-02-2020
7,5

Vriendelijk personeel, goede ruimte. Niet te ver van huis.

Miriam Cools uit: Tilburg

15-02-2020