Beoordelingen Tandartsenteam De Besterd

8,3
1195 beoordelingen
  • Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,2
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,6
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 7,6
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 7,8
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,5
1 t/m 10 van 1195 beoordelingen

16-10-2019
3,4

Sandra Koevoets uit: Roosendaal

16-10-2019
8,2

16-10-2019
9,6

Pauline de Laat uit: Vessem

16-10-2019
9,3

Ervaring:
Ik heb het als prettig ervaren .

16-10-2019
9,3

Ervaring:
kundige, klantvriendelijke benadering

16-10-2019
8,4

Ervaring:
vriendelijk, duidelijk. 'zachte " behandeling

15-10-2019
8,4

Ervaring:
Prettig ontvangst en prima behandeling

Marjolein Willemstein uit: Tilburg

15-10-2019
5,8

Ervaring:
De tandheelkunde is top. Echter is het vaak onmogelijk om binnen een redelijke termijn een afspraak te maken & worden afspraken verzet zonder overleg maar met een mededeling. Een mail sturen is niet voldoende. Een afspraak kan alleen verzet worden na persoonlijk overleg en in overeenstemming. Dit jaar 2 x gebeurd waaronder ook bij de kinderen die hierdoor niet bij hun eigen tandarts moesten. Voor de tandheelkunde wil ik zeker blijven, voor de norsheid van de receptionistes en de onmogelijkheid tot afspraken maken / verzetten zonder overleg zeker wel.

Ak uit: Middelbeers

15-10-2019
7,8

F. Boschman uit: Tilburg

15-10-2019
4,6

Ervaring:
Verschrikkelijke klantvriendelijkheid. Onverwachte kosten.