Beoordelingen Tandartsencentrum Camminghaburen

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,7
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,7
  • Hoe heeft u de termijn voor het maken van een afspraak ervaren? 8,6
  • Hoe heeft u de informatievoorziening over de kosten ervaren? 8,2
  • Hoe heeft u het (resultaat van het) tandheelkundig handelen ervaren? 8,6

Allyson pardo uit: Leeuwarden

27-11-2019

Mijn eerste indruk was dat jullie luister eerst naar de klant toe.
Niet allemaal doet het.
Voor mij is dat een belangrijk beginnen bij jullie.
En voor mij dat is het belangrijkste dan Alles goed luister naar je klant, dan kom je ver .
Mvg groet
Allyson pardo

L.de Vries uit: Leeuwarden

26-11-2019

Erg vriendelijk ontvangen door alle personeelsleden. Alles was schoon en netjes.

stela dimitrova uit: Leeuwarden

26-11-2019
2,4

Mijn kind is net geweest alles moet snel snel . Nog niet een ens gevraag waar hij last van heeft. Maar wel de opmerking dat hij nog een jaar heeft en moet zo genoemd veel geburen omdat volgende jaar moest hij zelf betalen, rare afspraak .Mijn zoon is 17 . De tandarts wist niet waar alles ligt de assistenten moest haar helpen. Zelf toen de assistent haar vroeg om de voeling af te maken had ze geen tijd.

J Roeda v d Kuur uit: Leeuwarden

19-11-2019
8,1

Goed bevallen heel ontspannend nemen alle tijd voor je.

ingrid wennink uit: leeuwarden

7,7

Jessica uit: Leeuwarden

13-11-2019
6,1

Over het algemeen goed ligt er wel aan wie me helpt laatst een nare ervaring gehad ( ben angst patiƫnt) werd niet goed mee omgegaan

P Rolsma uit: Leeuwarden

12-11-2019

Andres Oost uit: Leeuwarden

08-11-2019

Op een rustige locatie. Modern, licht en ontspannend muziekje, wat wel duidelijk hoorbaar is en dus niet te zacht, of doodse stilte. Dus wachten is niet heel erg. Vriendelijk personeel, wat ontspannender effect heeft. Geen vieze ouderwetse tandarts geur die je direct al ongemakkelijk laat voelen. Goede uitleg vooraf en betrekken je volledig bij elke constatering. Ook adviezen voor gezonde tanden en tandvlees van mondhygieniste. Met wat mini's Sendium en Paradotax mee naar huis, voor eeen goede start met advies. Betaling achteraf, lekker makkelijk, dus cash kan je niet vergeten, of pin. Kortom perfect.

J.Meinardi uit: Leeuwarden

07-11-2019