Beoordelingen Martin Levie Tandarts

• Totaal indruk 9,0

Liesbeth uit: Haarlem

06-08-2018

Tevreden over de behandeling: Ja

Ik ben twee keer bij tandarts Martin Levie behandeld. Doordat ik een grote angst voor een behandeling bij een tandarts heb, heb ik een lange periode vermijdingsgedrag vertoond.
Nu merk ik al, dat ik minder gespannen ben voor een afspraak. Martin Levie is rustig, legt uit wat hij gaat doen en dat vind ik erg belangrijk. Wat ik verder bijzonder prettig vind is het feit, dat de praktijk ook rust uitstraalt. Dan heb ik in het verleden wel anders meegemaakt. Alle lof voor Martin Levie dus!

Erika uit: Haarlem

03-08-2018

Fijne en rustige man.

Kate uit: Haarlem

01-08-2018

Overall great experience:
- very relaxed atmosphere
- explanation of the treatment and different solutions offered (I had two treatments: root canal and filling)
- able to speak English
- the quality of treatment so far so good - no complaints!
Thank you!

Carola uit: Haarlem

30-07-2018

Tevreden over de behandeling: Ja

Geruime tijd niet bij tandarts geweest, maar prima om weer bij hem in de stoel te zitten.

L uit: Haarlem

16-07-2018

Tevreden over de behandeling: Ja

Een tijd niet naar tandarts geweest, nu weer vertrouwen in tandarts. Vriendelijk en rustig geholpen.

Daan uit: Haarlem

16-07-2018

prima tandarts rustig vriendelijk

Taylor uit: Haarlem

12-07-2018

Tevreden over de behandeling: Ja

As an expat who relocated to Haarlem I needed to find a local dentist. Dr. Levie was very responsive in setting up an appointment. At the appointments I found him to be friendly, patient, and effective. I was satisfied with the treatment would happily recommend the practice.

Nathan uit: Haarlem

06-07-2018

Tevreden over de behandeling: Ja

Geweldige behandeling en een goede ervaring om mijn nederlands te oefenen!

Kim uit: Haarlem

25-04-2018

Tevreden over de behandeling: Ja

Ik kreeg tijdens mijn zenuwkanaalbehandeling een bril met koptelefoon op, waarop ik zelf kon kiezen wat ik kon bekijken. Dat waar ik uit kon kiezen waren allemaal rustgevende beelden en geluiden. Dit heeft mij blij verrast, want het had zeker effect op hoe ik in de stoel lag! Verder werd er goed met mij gecommuniceerd en ben ik super vriendelijk behandeld. Ook na de behandeling kreeg ik nog een persoonlijk berichtje om te vragen hoe het met mij ging. En dit ervaarde ik als erg zorgvuldig en menselijk... al om al erg tevreden dat ik bij deze praktijk aangesloten ben.

Maartje uit: Haarlem

13-04-2018

Tevreden over de behandeling: Ja

Ik ben al een aantal jaar 'bang' voor de tandarts maar ben heel prettig geholpen.