Beoordelingen Martin Levie Tandarts

Goede behandeling gehad

Geert uit: Haarlem

17-01-2019

Tevreden over de behandeling: Ja

Effectieve behandelingen met weer het goede gevoel in de mond als resultaat.

Mariska uit: Haarlem

19-12-2018

Tevreden over de behandeling: Ja

Het was ook nog gezellig

Maggi uit: Haarlem

12-12-2018
9,7

Tevreden over de behandeling: Ja

Hier ga ik met een gerust gevoel naar mijn vervolg afspraak. Eindelijk heb ik naar maanden zoeken mijn nieuwe tandarts gevonden.

05-12-2018

!

Kemal uit: Haarlem

25-10-2018

Tevreden over de behandeling: Ja

Top tandarts, snelle en goede behandeling gehad.

01-10-2018

Tevreden over de behandeling: Ja

Ik ben vanmorgen bij Martin Levie geweest voor een wortelkanaalbehandeling, nadat ik zelf lange tijd niet onder behandeling van een tandarts ben geweest. Martin is een ontzettende lieve geduldige man, en luistert echt naar je. De wortelkanaalbehandeling ging prima, en hij verdoofde meteen bij zo nodig. Martin stelde me ontzettend op mijn gemak. Ik raad Martin dan ook aan iedereen aan.

01-10-2018

Tevreden over de behandeling: Ja

Ik ben sinds kort onder behandeling bij Martin Levie, na zeer lange tijd niet onder behandeling te zijn geweest. Kan me geen lievere tandarts voorstellen. Ik heb een wortelkanaalbehandeling gekregen, en hij is zo ontzettend geduldig en behulpzaam, en verdoofde meteen bij zo nodig. Ik voelde me erg op mijn gemak. Martin is een aanrader voor iedereen!

18-08-2018
7,3

Tevreden over de behandeling: Ja

Dank u wel voor het toch regelen dat ik voor mijn vakantie mijn boven peothese heb gekregen ook naar de tandtechnicustoe , heel vëel dank.Ik ben jullie beiden heel veel dank verschuldigd. Ik ga nu genieten van een wel verdiende vakantie en een heel vervelend jaar af sluiten met een welverdiende vakantie. Nogmaals mijn dank aan jullie is groot !!!

Liesbeth uit: Haarlem

06-08-2018

Tevreden over de behandeling: Ja

Ik ben twee keer bij tandarts Martin Levie behandeld. Doordat ik een grote angst voor een behandeling bij een tandarts heb, heb ik een lange periode vermijdingsgedrag vertoond.
Nu merk ik al, dat ik minder gespannen ben voor een afspraak. Martin Levie is rustig, legt uit wat hij gaat doen en dat vind ik erg belangrijk. Wat ik verder bijzonder prettig vind is het feit, dat de praktijk ook rust uitstraalt. Dan heb ik in het verleden wel anders meegemaakt. Alle lof voor Martin Levie dus!