Beoordelingen TailormadeSuits

Niet van toepassing

Maarten uit: Oosterhout

Luuk uit: Nijnsel

Negatieve ervaring:
Die is er niet, al zou ik: als iemand gaat trouwen en trouwpak van €1.000 aanschaft er flesje bubbels bij doen. Is leuke reclame.

Luca uit: Tilburg

Positieve ervaring:
Perfecte prijs/ kwaliteitsverhouding, precies naar eigen wens en maat.

Lucas uit: Rotterdam

Positieve ervaring:
Ik heb 2 supermooie pakken gekocht. Ook wordt er echt de tijd voor je genomen en meegedacht.

Negatieve ervaring:
(Niet echt heel negatief maar toch een kleine maar) op het raam wordt er geadverteerd met pakken v.a. 299,- e.d. maar voor het overgrote deel van de stoffen ben je natuurlijk meer dan het dubbele kwijt.

Patrick uit: Houten

9,9

Marcel uit: Hendrik Ido Ambacht

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
We hebben voor onze bruiloft van 30-09-'16 in totaal 9 pakken gekocht voor mijzelf als bruidegom, maar ook voor de best men en dag/avond gasten. We zijn allemaal super tevreden! Super aardige kerels van Tailormade, die echt verstand van zaken hebben. Als ik binnen stap is het alsof ik bij vrienden over de vloer kom.

Qua prijs kan je het zo gek maken als jezelf wilt, maar de start prijzen zijn niet hoog. Ik zal zelf in ieder geval geen pak elders kopen wat geen maat-werk is omdat de prijs waarschijnlijk niet veel lager dan zijn bij Tailormade.

Marcel

Negatieve ervaring:
Doen ze niet aan bij Tailormade.

Edwin uit: Middelburg

Rene uit: Middelburg

Positieve ervaring:
Hele fijn personeel en voldoende keuze/kwaliteit

Teun uit: Capelle a/d IJssel

03-10-2016

Positieve ervaring:
Een niet al te grote en gewone winkel met toch heel veel keus Zeer deskundige en vriendelijk personeel. Niets opgedrongen maar op het juiste moment hun kennis en vakmanschap laten gelden om tot een uitstekende keuze te komen voor een aangename prijs. Tijdens de trouwerij is er een vlek op het pak gekomen en deze bij de winkel neergelegd met de vraag hoe dit het beste te reinigen Men nam het kostuum in en na enige tijd kreeg ik het kosteloos en weer als nieuw terug , wat een service. Heb deze winkel al aan een kennis aanbevolen en weet zeker dat het hem zal bevallen.