Beoordelingen TailormadeSuits

• Prijs/ kwaliteitverhouding 8,7

Addy uit: Tilburg

Kevin uit: Tilburg

Positieve ervaring:
Wanneer je on een bepaalde kleur vraagt en op dat moment de kleur niet aanwezig is maar naderhand wel wordt gevonden wordt je gemaild dat met een foto van de kleur. De medewerkers zijn vriendelijk en nemen ook echt de tijd voor je. Ook weet men waar zij over praat. Wanneer er iets niet goed is wordt er niet moeilijk overgedaan maar gewoon aangepast. Tot slot geven de medewerkers goede adviezen wat betreft kleurcombinaties e.d.

patrick uit: teteringen

Positieve ervaring:
was op zoek naar een vader/zoon (8jaar) pak en via google kwam ik op Tailormade. Dus een specifieke zoektocht heeft me bij jullie gebracht. Erg positief over het resultaat en de uiteindelijke uitvoering (bruiloft). Erg klantvriendelijk goede prijs/kwaliteit. Volgende reguliere pak zou ik daar kopen.

is er niet.
Nou ja.... lokatie is niet bijzonder uitnodigend. Winkel in een kantoorpand.

Armando uit: Eindhoven

Positieve ervaring:
Een echt maatpak die goed wordt aangemeten is niet vanzelfsprekend en zeker niet in de regio. Daarom ben ik blij met dit adres en de fijne medewerkers.

uit: Tilburg

Positieve ervaring:
Erg tevreden over mijn eerste maatpak. Ik werd erg goed geholpen en daar is uiteindelijk een perfect passend persoonlijk pak uitgekomen. Ik ben hier erg blij mee!!

Negatieve ervaring:
Locatie niet heel centraal gelegen.

Stefan uit: Tilburg

Positieve ervaring:
Ik ben nu twee keer bij TailormadeSuits geweest en over beide keren ben ik erg tevreden. Ik draag de kleding dan ook bijzonder graag. Het personeel geeft fijne en goede adviezen en neemt de tijd voor je. Ook het uiteindelijke product voldoet absoluut aan mijn verwachtingen. Ik kom hier graag weer.

Negatieve ervaring:
Eigenlijk ben ik vooral positief over TailormadeSuits, het enige puntje van kritiek dat ik heb is de locatie. De winkel opzich is ruim en goed ingericht, maar het is boven en heeft geen lift. Zelf loop ik slecht en maak ik gebruik van een rolstoel dus dat is lastig. Gelukkig kan ik goed naar boven lopen en zijn de medewerkers altijd bereid mijn rolstoel naar boven te tillen. Uiteindelijk is het dus geen probleem (voor mij) maar een lift of een locatie op begane grond zou voor mij het cijfer voor de locatie zeker twee a drie punten omhoog stuwen.

Damian uit: Boskoop

06-11-2016

Klant bij de vestiging: Rotterdam

Positieve ervaring:
We werden erg vriendelijk geholpen door Marc Boer. Er werd veel tijd genomen en goed geluisterd naar onze wensen, waardoor het trouwpak helemaal zo was zoals wij hoopten. Mede dankzij het prachtige pak hebben wij een fantastische trouwdag gehad. Niets negatiefs aan te merken wij zullen de winkel zeker bij anderen adviseren!

Patrick uit: Tilburg

15-10-2016