Beoordelingen 't Borghuis

Desi uit: Hoofddorp

07-11-2018
9,9

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Tijdens ons familieweekend verbleven wij in de Vuursteen met Finse Kota bij landgoed 't Borghuis. Het was een top weekend. Het huis is schoon en goed onderhouden, de eigenaren zijn erg behulpzaam en het huis was van alle gemakken voorzien. De Finse Kota zorgde ervoor dat wij er een gezellige avond van konden maken zonder dat de overige familieleden hier last van hadden. Het huis is erg gehorig maar verder is het een fantastisch huis!

Wijnanda uit: Wijchen

19-09-2018

Ad uit: Dongen

18-09-2018

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

In alle opzichten een fijn gezellig huis waarin het goed toeven was met onze familie.

Jasper uit: Enschede

22-08-2018

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Erg genoten deze dagen in het gezellige Borghuis.
Samen met m'n vriendin sterren gekeken vanuit de hottub.
We komen vast nog een terug in deze pracht omgeving. Je kunt er de herten zien lopen.

Dorien uit: Arnhem

03-07-2018
9,7

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Alles kan. Springkussen en badje opzetten geen probleem. Zeer vriendelijke mensen. Super mooi en netjes. Echt een top lokatie.

Ad uit: Schijndel

27-06-2018
8,1

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

wij hebben met ons gezin bestaande uit 6 volwassenen en 5 (klein) kinderen een heel leuk weekend gehad.
Dit weekend hebben we geboekt om ons 40 jarig huwelijk met elkaar te vieren.
De kleinkinderen waren bijzonder tevreden over de speelgelegenheden zoals de schelters, fietsen en de speelhal. Mooie omgeving en lekker rustig gelegen.

Ildiko uit: DRIEBERGEN-RIJSENBURG

18-06-2018
9,9

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Wij waren met 5 stellen/gezinnen uit één familie bij De Regenboog en hebben ontzettend genoten van de huizen, de tuin en de kinderen van de speelmogelijkheden. Alles wat je maar nodig kunt hebben is voor handen in de huizen en de aankleding is echt heel huiselijk en gezellig. Ook het tuinhuis was `s avonds supergezellig met de haard aan. We waren met z'n vijftienen en iedereen was laaiend enthousiast over 't Borghuis, het is zeker voor herhaling vatbaar.

Anton uit: Raalte

18-06-2018

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

prima woning en zeer vriendelijke mensen.
mooie omgeving en alles goed berijkbaar.
rust, rust, rust.

myriam uit: den bosch

12-06-2018

Reden bezoek: Bedrijfsuitje

prima verblijf wederom! Het eten was wel echt te veel voor het aantal personen wat we opgenoemd hadden, het eten zelfs was heerlijk alleen te veel.