Beoordelingen 't Borghuis

• Prijs/kwaliteit verhouding 8,9

Bert uit: Amersfoort

15-11-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Onze 50 jarige huwelijk samen met kinderen en kleinkinderen in een geweldige accomodatie en prachtige omgeving kunnen vieren. De inrichting van de woonboerderij was sfeervol en voldeed volledig aan onze verwachtingen.

GERDA uit: Rijssen

01-11-2017

Reden bezoek: Iets anders

we hebben een heel gezellig weekend gehad en alles was perfekt.

C. uit: Leerdam

22-10-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Het was voor de tweede keer weer een heerlijke midweek met de (klein)kinderen. Wat heeft iedereen weer volop genoten. Het vuurtje stoken en de hottub waren voor de kinderen hoogtepunten en voor de ouders de kota.
Bij gezondheid over twee jaar weer!

Anja uit: Zelhem

17-10-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Een fantastisch familieweekend in de Regenboog op landgoed 't Borghuis gehad. Wat een mooie locatie, alles zo goed verzorgd en onderhouden. Een goede sfeer vriendelijke mensen. Leuk dat er zoveel speelmateriaal was voor groten en kleinen. Een aanrader voor iedereen en voor herhaling vatbaar wat ons betreft. Bedankt familie van der Aa!

dinet uit: de lutte

15-08-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

was een super vakantie weekend. geen op of aanmerkingen.

Martien uit: Rhoon

20-07-2017
9,8

Reden bezoek: Spiritueel/levensbeschouwelijk

Was weer heel goed

Samana Brugge uit: Brugge (Belgiƫ)

17-07-2017

Reden bezoek: Zorgvakantie

Heel positief, rustig gelegen, mooie accommodatie, hulpvaardig. Lekkere catering. Het was gewoon een zalige week. We komen terug.

Albert uit: Ankeveen

30-05-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Zeer mooie en complete groepsaccommodatie, ook buiten lekker de ruimte en veel gebruik gemaakt van de beschikbare hottub. Het interieur en de keuken zijn uitstekend. Mooie slaapkamers en goede bedden.
Wij hebben met onze familie heel erg genoten van deze mooie accommodatie. Wij gaan hier zeker teugkomen en dat is al in 2019.

Judith uit: Oegstgeest

29-05-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Wij hebben een goed weekend gehad, genoten van de omgeving en de ruimte. De hottub was heerlijk. Voor kinderen een heerlijke plek om te spelen, maar wij hadden ook veel geluk met het weer! De zitruimte oogt wat donker, maar wij hebben daar geen gebruik van gemaakt vanwege het mooie weer. Prima plek voor een familieweekend, waar je ook nog uitstapjes in de omgeving mee wilt maken (Bad Bentheim, de Waarbeek, ARboteum zijn allen bezocht).

Margreet uit: Hoogland

13-05-2017

Reden bezoek: Zorgvakantie

Mooie locatie, midden in het groen. Veel rust, waardoor onze gasten optimaal hebben genoten. Na een telefoontje aan de beheerder werd er altijd snel gehandeld. Vriendelijkheid bovenal van deze mensen.