Beoordelingen 't Borghuis

Rudi uit: Borne

23-01-2018
8,1

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

top weekend gehad, de locatie met zijn vele mogelijkheden heeft daar zeker aan bijgedragen.

Paula uit: Utrecht

09-01-2018

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Heerlijk gezellig huis. Zeer rustige en prachtige omgeving. Vriendelijke mensen. En de inventaris is top!!
Voor 5 max 6 personen is het huis uitermate geschikt. Ondanks 8 prima slaapplaatsen vind ik met 8 personen (hebben wij eerder nl. gedaan) is de woonruimte en keuken en maar 1 badkamer wat aan de krappe kant. Bij mooi warm weer is dit minder een probleem.

Bert uit: Amersfoort

15-11-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Onze 50 jarige huwelijk samen met kinderen en kleinkinderen in een geweldige accomodatie en prachtige omgeving kunnen vieren. De inrichting van de woonboerderij was sfeervol en voldeed volledig aan onze verwachtingen.

GERDA uit: Rijssen

01-11-2017

Reden bezoek: Iets anders

we hebben een heel gezellig weekend gehad en alles was perfekt.

C. uit: Leerdam

22-10-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Het was voor de tweede keer weer een heerlijke midweek met de (klein)kinderen. Wat heeft iedereen weer volop genoten. Het vuurtje stoken en de hottub waren voor de kinderen hoogtepunten en voor de ouders de kota.
Bij gezondheid over twee jaar weer!

Anja uit: Zelhem

17-10-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

Een fantastisch familieweekend in de Regenboog op landgoed 't Borghuis gehad. Wat een mooie locatie, alles zo goed verzorgd en onderhouden. Een goede sfeer vriendelijke mensen. Leuk dat er zoveel speelmateriaal was voor groten en kleinen. Een aanrader voor iedereen en voor herhaling vatbaar wat ons betreft. Bedankt familie van der Aa!

dinet uit: de lutte

15-08-2017

Reden bezoek: Familie-/vriendenweekend

was een super vakantie weekend. geen op of aanmerkingen.

Martien uit: Rhoon

20-07-2017
9,8

Reden bezoek: Spiritueel/levensbeschouwelijk

Was weer heel goed

Samana Brugge uit: Brugge (Belgiƫ)

17-07-2017

Reden bezoek: Zorgvakantie

Heel positief, rustig gelegen, mooie accommodatie, hulpvaardig. Lekkere catering. Het was gewoon een zalige week. We komen terug.