Beoordelingen Symbision Academy

• Professionaliteit 8,9
  • Tevredenheid 9,0

Verdi uit: Teteringen

29-07-2016

Zo zeer tevreden dat ik enkele jaren na mijn training er gesolliciteerd heb... en ben aangenomen!

Misschien is mijn beeld hierdoor wat rooskleurig, dat geef ik direct toe. Neemt niet weg dat dit bedrijf mij oprecht geinspïreerd heeft mezelf verder te verbeteren. En het lijkt er op dat dit gelukt is!

Marcel uit: Didam

29-12-2014

Prima opleiding, in goede balans tussen theorie en praktijk, daardoor direct toe te passen in mijn werkomgeveing. Daarnaast zeer goede en ervaren docenten.

Bernard uit: Velserbroek

09-12-2014
9,6

De docent beschikt over een hoeveelheid kennis die de diepgang van deze training ver overstijgt.
Je merkt dat de docent jaren het vak uitgeoefend heeft en nog doet. De situaties waar je zelf mee zit worden zeer duidelijk uiteengezet en tijdens de training behandeld Dat is wel even iets anders dan een docent die een leuk voorbeeld oplepelt uit een boekje.

Gert uit: Gouda

01-12-2014

Een geweldige training. heel veel raakvlakken met mijn praktijk en de trainer wist goed de verbinding met onze situatie te leggen. Top

Marc uit: Westerbork

28-11-2014

Zeer vakkundige trainer met veel praktijk ervaring

Natalya uit: Kloosterzande

28-11-2014

Erg professionele organisatie, vanaf inschrijving, vriendelijk geholpen, op tijd alle info ontvangen, super trainer met veel persoonlijke aamdacht & imteractie. En geslaagd mert 93% score! ;-)

Natalya uit: Kloosterzande

28-11-2014

Goede training, hele ervaren trainer, de examentrainer werkt super (ook de app), en geslaagd met een score van 63/70! :-)

Rajeev uit: Ede

21-11-2014