Beoordelingen Syfers Administratie & Advies

• Deskundigheid 9,0
  • Betrokkenheid 8,9

InXpress Rijnmond Zuid uit: Capelle aan den IJssel

20-03-2019

Vanaf het begin van ons bedrijf verzorgd Syfers onze administratie. Het slaapt zo'n stuk rustiger te weten dat dat in goede handen is en dat we er eigenlijk geen omkijken naar hebben. Wij kunnen ons concentreren op wat voor ons belangrijk is. Dankzij slimme technologie is het een kleinigheidje om netjes bonnen en facturen in te dienen. Ben je er per ongeluk één vergeten, krijg je aan het einde van het kwartaal even een overzichtje van wat mist. Factuurtjes erbij zoeken en klaar. Voor ons niemand anders!

Nails2You uit: Schiedam

20-03-2019

Top bedrijf, goede voorlichting, staan altijd voor je klaar

M. Beek uit: Rotterdam

06-03-2019
9,6

Vanaf het eerste moment denken ze met je mee, zeer betrouwbaar, goede communicatie, ik beveel dit bedrijf zeker aan

Summit Health & Business uit: De Lier

22-02-2019

We hebben met onze overstap naar Syfers een enorme efficiency stap gemaakt!
We zijn erg tevreden met de samenwerking met Fedor: snelle communicatie, professioneel en persoonlijk.

fit20 Hattem uit: Hattem

22-02-2019

Professioneel en toegewijd

Fysio Fitality uit: Bergschenhoek

11-02-2019

CrossFit WoodLine uit: Hazerswoude-Dorp

09-02-2019

Wij zijn erg tevreden met Syfers! Ze zijn snel, deskundig, vriendelijk en niet duur.

Jorien uit: Den Haag

07-02-2019

Feestgemak B.V. uit: Apeldoorn

06-02-2019

Sinds Falco een aantal jaar geleden bij Syfers is komen werken zijn wij klant bij Syfers. Een erg prettige samenwerking en met name de band met Falco is super. Wij bevelen iedereen eenzelfde samenwerking aan.

Neirinckx interim Management BV uit: Bergschenhoek

03-02-2019