Beoordelingen Syfers Administratie & Advies

NetDev Consultancy

11-11-2018

Arnoud Munneke uit: Rotterdam

07-11-2018

Prachtige organisatie met passie voor het vak! Uitstekende partner voor financiële vraagstukken.

Huiswerkoefeningen.nl uit: Nieuwegein

28-10-2018

Cristal Cleaning Textielreiniging BV uit: Prinsenbeek

24-10-2018

Voel me als klant serieus genomen met een goed en gedegen advies.

Arjan / Share-Management B.V. uit: Barendrecht

24-10-2018

Tja...wat kan ik er anders over zeggen dan "al jaren een geweldige ervaring". Het team van Syfers heeft ons door de jaren heen ondersteund van ZZP tot succesvolle MKB organisatie. Altijd bereikbaar voor advies, meedenken richting de toekomst en structureel tijdige afhandeling van de overeengekomen administratieve diensten

InXpress Amsterdam Zaanstad uit: Amsterdam

24-10-2018

Al enkele jaren een fijne samenwerking. Syfers kijkt ook verder dan alleen de administratie. Denkt mee met strategische beslissingen. Erg tevreden over de diensten die ze leveren.

Bas Pronk / fit20 Rotterdam Overschie & fit20 Rhoon uit: Rotterdam

24-10-2018

Als startend ondernemer ben ik bij Syfers begonnen, waarbij Ivo en Niels me aan een perfecte en leerzame opstart hebben geholpen. Inmiddels wat jaren verder, een aanzienlijke expansie verder, heel wat ervaringen verder, ben ik nog steeds een tevreden klant. Syfers' dienstverlening is mee gegroeid met mijn ondernemersgroei, wat het onderscheidende vermogen van Syfers presenteert. Ze zijn er voor iedereen: van startend tot aan ervaren, van eenmanszaak tot besloten vennootschap. Met hun deskundigheid en prettige online boekhoudtools kunnen ze elke klant bedienen op een prettige en ontzorgende manier.

Max Health Club uit: Den Haag

23-10-2018

Katinka uit: Scheveningen

19-10-2018

Wij zijn heel tevreden met de samenwerking met Syfers. Denken met je bedrijf mee en ze zijn zeer snel met antwoorden van allerlei vragen. Ook krijg je niet direct voor elke vraag een factuurtje. Fijne mensen.