Beoordelingen Swimfun

15-09-2017
5,8

Leeftijdscategorie: 51 - 60 jaar

Regelmatige bezoeker: Ja

Als jarenlange bezoeker van het zwembad,zou je toch mogen verwachten dat met de verbouwing ook de kleedhokjes cq de kastjes, toiletruimte, lekkend plafond en föhns, HOOG NODIG vernieuwd moeten worden, al met wordt het er niet fraaier op, en wat te denken van de HYGIENE !

Mark uit: Leeuwarden

14-09-2017

Leeftijdscategorie: 21 - 30 jaar

Bianca uit: Emmeloord

01-08-2017
7,5

Regelmatige bezoeker: Nee

Gereserveerd voor een verjaardagsfeestje. Inclusief patat+ snack + ijsje + onbeperkt limonade. Het was die middag verschrikkelijk druk. De stoelen waren allemaal bezet met handdoeken. Ik ga er van uit dat als ik reserveer voor een verjaardagsfeestje. Ik mij geen zorgen hoef te maken hoe en waar wij ons eten kunnen nuttigen. Nu moest ik zelf 8 handdoeken van stoelen halen. Stoelen regelen, tafeltje scoren om vervolgens lekker gezellig te gaan eten. Je raad het al de mensen die de stoelen "gereserveerd" hadden niet blij want die kwamen natuurlijk en ik al helemaal niet want ik heb een confrontatie met mensenterwijl ik "echt" gereserveerd heb.

Eten was verder prima in orde maar had er meer van genoten als er ontspanning was geweest.

L

24-07-2017
1,8

Leeftijdscategorie: 31 - 35 jaar

Regelmatige bezoeker: Nee

Ontvangst was redelijk, maar de entree is erg duur (zeker voor kleine kinderen). De hal ziet er leuk uit. De toegangspoortjes zijn erg smal als je een kind moet dragen (invaliden poortje deed het niet).
Vervolgens moet je een lange gang door lopen om bij oude vieze kleedkamers te komen.
De douches waren afwisselend heel heet (was zelfs pijnlijk) en dan weer heel koud.
Dit probleem speelt al een tijdje maar ze doen er pas na de zomer iets aan. Helaas waarschuwen ze nog steeds niet voor de hete douches!!! Zeer onveilig, zeker voor kleine kinderen!!!

In het zwembad zelf was het gelukkig wel leuk. De golven waren erg leuk, en het was niet erg druk (doordeweekse dag).

Het zwemmen zelf was leuk maar de voorzieningen" waren erg slecht. Zeker de prijs niet waard! Pas na de zomer (als de douches aangepakt zijn) ga ik nog een laatste poging wagen... Hopelijk dan een betere ervaring!

Wendy uit: Boijl

20-07-2017
7,6

Aa uit: Sneek

20-07-2017
4,6

Leeftijdscategorie: jonger dan 12 jaar

Regelmatige bezoeker: Ja

Gister ons kinderfeestje gehouden in Swimfun! En dit was slecht" helaas!
Wij zijn altijd trouwe bezoekers van Swimfun maar na gister is dit niet meer het geval!
Het horeca personeel is zeer onfatsoenlijk , ze zien je liever gaan dan komen.
Ze kunnen de werkdruk niet aan en reageren dat af op de klanten( waaronder onze kinderen) Daarna ging ook een jongedame tegen mij uit haar slof, het horecapersoneel beslist namelijk ook wanneer jij met je gezellige groepje kinderen gaat eten!
De kroketten waren te kort gebakken en het verrasingsijsje was een dood normaal softijsje! Terwijl er bij ons vorige kinderfeestje echt werk van was gemaakt.
Kortom MINDER LUXE voor je geld en een grote mond van het horecapersoneel!!
Erg jammer, wij komen zeker niet weer terug.

Conny uit: Nieuwleusen

6,2

Leeftijdscategorie: jonger dan 12 jaar

Regelmatige bezoeker: Nee

De wildwaterbaan en glijbanen waren echt een flinke tegenvaller. Er is niks wilds of spectaculair aan de wildwaterbaan en de glijbanen worden op de site ook veel mooier voorgesteld dan ze in werkelijkheid zijn.

Marjanne uit: Nijeveen

7,3

Regelmatige bezoeker: Ja

Ik had van te voren in de aanmeldingsmail voor het feestje aangegeven dat er iemand was die niet tegen lactose kan en of er lactosevrij ijs te verkrijgen was. Geen reactie terug. Uiteindelijk maar gebeld. Maar de medewerker had er overduidelijk weinig zin in om hierover na te denken. Geen vriendelijke medewerker.
Als je vraagt in de aanmelding naar bijzonderheden dan moet je daar ook iets mee doen. Anders kun je beter deze toevoeging achterwege laten.

Ook vind ik dat in het zwembad veel te veel mensen worden toegelaten in verhouding met het toezicht.
Bij het bubbelbad beheren grote puberjongens de boel en de kleintjes komen volledig in het gedrang. Geen medewerker te vinden.

Daar ter plaatse zeer vriendelijk horeca personeel die zich compleet uit de naad werken. Nog even leren telefonisch ook mensen goed te woord kunnen staan dan is het helemaal super.

Mooi zwembad waar kinderen zich zeer goed kunnen vermaken.

A. uit: Steenwijk

7,1

Leeftijdscategorie: 36 - 40 jaar

Regelmatige bezoeker: Nee

Ik heb vorige week uw zwembad bezocht met het kinderfeestje van mijn zoon. Op zich was alles naar wens behalve dat het echt te druk was. 2 weken voor die tijd had ik netjes gereserveerd, bij aankomst blijken er geen tafels geserveerd te zijn wat er in resulteerde dat ik met maar liefst 10 kinderen staande patat en een snack kon gaan eten. Dit is echt niet te doen. Mijn advies zou zijn dat je in ieder geval een plek krijgt toegewezen waar je met de kids kan eten, ook al is dat voor 20 minuten.

Yvonne uit: Lemmer

18-07-2017