Beoordelingen Swimfun

anouk uit: sneek

01-05-2018
7,5

Regelmatige bezoeker: Nee

heel druk moeilijk plekjes te vinden bij kleedruimtes heel nat meschien bezems neerzetten bij de gangen zodat mensen zelf droog kunnen maken

Ik uit: Heerenveen

29-04-2018
5,9

Leeftijdscategorie: jonger dan 12 jaar

Regelmatige bezoeker: Ja

Veel hoesten en last luchtwegen en van de ogen. Is al sinds de verbouwing zo en zou steeds wat aan gedaan worden. Kinderen zijn vaak onwel van het hoesten
Wij komen niet weer

Marissa uit: Luttelgeest

15-04-2018
5,8

Leeftijdscategorie: 21 - 30 jaar

Regelmatige bezoeker: Ja

Ik kom zo'n paar keer per jaar bij Swimfun en altijd erg tevreden.
Helaas vandaag (15-04-2018) totaal niet tevreden. Iedere keer als ik het zwembad water in wou gaan kreeg ik een ontzettende hoestbui. Deze hoestbui ging pas over als ik het zwembad uit liep richting de kleedkamers/toiletten.
Ik ben tot 4 keer toe het water in geweest en ben er telkens niet langer dan maximaal 3 minuten in geweest of het hoesten begon weer.
Ik ben naar de badmeester gegaan om te vragen waar dit van kwam, hij gaf de schuld aan het oude zwembad en ik moest maar een klachten formulier invullen en verder was het heel jammer voor me.
Klachten formulier ingevuld.
Zonde van mijn geld, want ik heb dus de hele middag aan de kant gezeten terwijl ik zo graag even lekker wou gaan zwemmen...

Op deze manier zou ik niet nog een keer terug gaan of het zwembad aanbevelen aan vrienden/familie.

Menno uit: Kollumerzwaag

23-02-2018
4,7

Regelmatige bezoeker: Nee

Friet besteld, duurt 20min terwijl het rustig is.
Pieper ging niet af dus heen gegaan; koude patat, ik vroeg: zou ik andere mogen deze is koud. 'Het staat hier al even maar jij komt niet zegt de medewerkster; ik zei de pieper ging niet af, zegt ze "dat is niet mijn probleem" zo ga je niet met klanten om. Geen geld terug gekregen.
Graag contact opnemen: 0621102840.
Mvg,
Menno Greijdanus.

d uit: terband

04-02-2018
4,3

Leeftijdscategorie: 31 - 35 jaar

Regelmatige bezoeker: Ja

het is nu een gaoze veel te druk het oude bat was 10 keer beter dan nu voor al in de zomer in het 50meter bat en de prijs is verdubbelt en openingstijden waren beter en het personeel was beter je bent nu een nummer dat voelt zo ik kwam ieder donderdag jaren lang +-van af 1997 laatste paar jaren minder te druk met mijn werk ik hoop dat het beter weer word

Anita uit: Heerenveen

29-12-2017
6,2

Leeftijdscategorie: 60 jaar en ouder

Regelmatige bezoeker: Ja

Het zwembad is vies (waar de waterlijn is kan je de bruine aanslag zien en dat is geen kalk) en als het rustig is met weinig bezoekers, worden de attracties (zoals de magic oval en de golfslag) niet aangezet! Maar je betaald wel € 6,90 voor de entree. Ik vind dat niet kunnen. Pas dan de prijs aan. Ik ben al 3x geweest, waarin dat zo was. Dan vind ik de entreeprijs veel te duur en het diepe bad erg ongezellig en donker.

15-09-2017
5,8

Leeftijdscategorie: 51 - 60 jaar

Regelmatige bezoeker: Ja

Als jarenlange bezoeker van het zwembad,zou je toch mogen verwachten dat met de verbouwing ook de kleedhokjes cq de kastjes, toiletruimte, lekkend plafond en föhns, HOOG NODIG vernieuwd moeten worden, al met wordt het er niet fraaier op, en wat te denken van de HYGIENE !

Mark uit: Leeuwarden

14-09-2017

Leeftijdscategorie: 21 - 30 jaar

Bianca uit: Emmeloord

01-08-2017
7,5

Leeftijdscategorie: 41 - 50 jaar

Regelmatige bezoeker: Nee

Gereserveerd voor een verjaardagsfeestje. Inclusief patat+ snack + ijsje + onbeperkt limonade. Het was die middag verschrikkelijk druk. De stoelen waren allemaal bezet met handdoeken. Ik ga er van uit dat als ik reserveer voor een verjaardagsfeestje. Ik mij geen zorgen hoef te maken hoe en waar wij ons eten kunnen nuttigen. Nu moest ik zelf 8 handdoeken van stoelen halen. Stoelen regelen, tafeltje scoren om vervolgens lekker gezellig te gaan eten. Je raad het al de mensen die de stoelen "gereserveerd" hadden niet blij want die kwamen natuurlijk en ik al helemaal niet want ik heb een confrontatie met mensenterwijl ik "echt" gereserveerd heb.

Eten was verder prima in orde maar had er meer van genoten als er ontspanning was geweest.