Beoordelingen Swap-it

• Deskundigheid 9,9
  • Prijs/kwaliteit 9,9

Hulya uit: Amsterdam

26-10-2016

Mijn Iphone 6s scherm laten vervangen, werdt goed geholpen door het hele process.. harstikke tevreden

Cosmi uit: Zaandam

26-10-2016

Al nu 6 maanden lang klant bij SWAP-IT, harstikke goeie service en dienstverlening!

Rick uit: Purmerend

08-06-2016
9,6

zeer goeie ervaring zeer goedkoop zeer duidelijk en snelle service

Ezgi uit: Amsterdam

03-06-2016

Heb mijn iPhone opgestuurd na 4 dagen had ik deze terug super service bedankt SwapFix

Gerard uit: Purmerend

9,8

Net mijn toestel ontvangen mijn volumeknoppen werkten niet goed. Deze hebben ze vervangen/gerepareerd. Lekker snel en niet al te duur.

David uit: Leeuwarden

03-06-2016

Mijn iPhone was snel en vakkundig gemaakt. Ook fijn dat je hier met echte experts te maken hebt, net even wat extra aandacht en vakkennis in huis. Mijn telefoon werkt weer als toen hij uit de verpakking kwam! Top en bedankt SwapFix

gr. David van Dijk

Sandra uit: Lelystad

03-06-2016

Goede service en goede kwaliteit / prijs verhouding
Fijne service doen wat ze beloofd hebben!

esma uit: zaandam

9,6

Raul uit: Eindhoven

02-06-2016

toestel gerepareerd voor een scherp prijsje. Kreeg mijn iphone ook weer netjs verpakt terugestuurd.

totaal oordel een 7 omdat ik zelf in eindhoven woon en zei in zaandam zitten... moest via de post sturen. maar voor de rest goeie afhandeling.

Martijn uit: Utrecht

02-06-2016

Ik heb niks laten repareren, maar bestel nu enig tijd mijn onderdelen al van deze heren.. Ik moet zeggen dat het me uiterst bevalt. tot zoverre de beste prijs kwaliteit verhouding hier.. ik heb verschillende webshops/zaken/winkels al geprobeerd qua onderdelen.. de een was te duur de ander goedkoop maar slechte kwaliteit... SwapFix is zeker een blijvertje voor mij! Ik geef ze wel een 9 op totaal oordeel omdat ik niet in deze lijst ervaring met onderdelen kon kiezen.. Ze zullen dat ook wel laten aanpassen na het lezen van mijn beoordeling ben ik zeker .. :)))

ga zo door SwapFix..Toppertje!!!!!