Beoordelingen SVK Gevelelementen Benelux BV

• Prijs-/kwaliteitsverhouding 8,8

Chris uit: Oss

Kees uit: Uden

Ervaring met: Gevelbekleding

Prima voorlichting, heldere communicatie, duidelijke prijsafspraken, vakkundige afhandeling, maatwerk, hoge kwaliteit, betrouwbaar ( afspraak is afspraak). Zeer tevreden!

Ronald uit: Oss

Ervaring met: Deuren

Destijds hebben wij onze kunststof kozijnen laten plaatsen door SVK en waren zo tevreden dat we nu voor onze voordeur ook weer naar SVK zijn gegaan.
Tot volle tevredenheid!

Loes uit: Gemert

17-10-2018
8,2

Ervaring met: Kunststof kozijnen

We wilden graag een erker uitbouwen met kunststof kozijnen. Toen we naar SVK gingen daarvoor, gaf Peter aan dat zij het hele project wel wilde aannemen. Hij heeft ons geholpen door contact op te nemen met de architect toen de tekening niet duidelijk was en ons goed geinformeerd hoe alles in zijn werk zou gaan en een offerte gemaakt. Hij heeft meegeholpen met de vloer te storten en de ijzeren balken te plaatsen. Twan en Joop hebben de erker opgebouwd en de kozijnen geplaatst. Het zijn vakmensen die goed op elkaar ingespeeld zijn en hard werken. De hele klus was in twee weken geklaard!
De erker is prachtig geworden en we krijgen veel positieve reacties.

I uit: Oss

17-10-2018

Ervaring met: Veranda

Alles prima, ze zijn goed bereikbaar en leveren een goede service. Ik zou zo weer bij SKV een bestelling plaatsen.

Sebastian uit: Oss

28-09-2018

Ton uit: Wijchen

24-09-2018

Ervaring met: Kunststof kozijnen

zeer goede kwaliteit voor een zeer nette prijs

Erik uit: Uden

20-09-2018

Zeer goed vakkundig personeel en komplimenten voor zeer schoon en netjes werken maken geen rotzoou

Hans uit: Gemert

20-09-2018

Rob uit: Oss

09-09-2018

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Monteurs waren wel wat ruw bij slopen.
Afstellen deur was vergeten. Is later weer hersteld.