Beoordelingen SVK Gevelelementen Benelux BV

24-11-2018

Claudia uit: Odiliapeel

21-11-2018

Ervaring met: Overige producten

Goede voorlichting en meedenken over hoe iets op te lossen/aan te pakken aan de voorkant van het traject en ook tijdens de "bouw". Netjes en vakkundige afwerking.
Vakmensen in dienst. Beleefd.

Enige puntje van aandacht voor de klant: dat de geplande datum niet gecommuniceerd was en ik die zelf na moest vragen.

Freddy uit: Uden

16-11-2018
7,6

Berby uit: Gendt

16-11-2018

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Er is ontzettend hard gewerkt. Het resultaat is dan ook prachtig. De mannen waren erg vriendelijk en wij hebben de dagen dat ze bij ons aan het werk zijn geweest als erg prettig ervaren..

els uit: mook

Ervaring met: Kunststof kozijnen

ZEEEEEEER tevreden over de geleverde en aangebrachte kozijnen en over de communicatie en hulp van Rob en Hans! Topmensen!!! we gaan SVK zeker aanbevelen bij anderen. Veel succes met jullie werkzaamheden en tot een volgende keer!

7,6

De reparatie is conform de werkorder correct uitgevoerd en dit allemaal op een prettige manier.

Harry H uit: Boxtel

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Dik tevreden met onze nieuwe kunststof kozijnen!

uit: Nistelrode

29-10-2018

Ervaring met: Deuren

Vanaf begin goed advies. Bij het plaatsen echte vakmensen, meedenken, hard werken en super aardig. Voor ons een aanrader als je toe bent aan het vervangen van je kozijnen of deuren. Super tevreden!!!

Chris uit: Oss

18-10-2018

Kees uit: Uden

18-10-2018

Ervaring met: Gevelbekleding

Prima voorlichting, heldere communicatie, duidelijke prijsafspraken, vakkundige afhandeling, maatwerk, hoge kwaliteit, betrouwbaar ( afspraak is afspraak). Zeer tevreden!