Beoordelingen SVK Gevelelementen Benelux BV

• Prijs-/kwaliteitsverhouding 8,9

Gerard en Ellie uit: Uden

12-06-2018

Ervaring met: Overige producten

Zeer tevreden met het eind resultaat van onze erker. Alles in goed overleg. zeer netjes en opgeruimd werken .
aandachtspuntjes werden meteen opgelost. Top.

Mirte uit: Uden

05-06-2018
8,2

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Goede service, advies voor aankoop goed - al blijft het lastig om te weten welke opties en mogelijkheden je niet ziet/gebruikt. Er was een verschil in communicatie tussen de verkoop en de monteurs m.b.t. mogelijkheden zonnewering. Planning duidelijk, schoon gewerkt. Nette afwerking. Zeer tevreden.

Henk uit: uden

02-06-2018
7,6

Alles in orde

H uit: Oss

02-06-2018
7,2

Ervaring met: Deuren

Communicatie: Als klant te vaak moeten vragen wat de stand van zaken is; langer pauzes tussen gesprek.

W. uit: Grave

01-06-2018

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Geweldige service goed advies en vakkundig monteurs.
Het is schitterend geworden hier hebben we nog lang en veel plezier van.
We hadden dit al eerder moeten doen.

Hendrik Jan uit: oisterwijk

20-03-2018

John uit: Oss

14-03-2018
8,2

Ervaring met: Kunststof kozijnen

SVK geeft goede vriendelijke uitleg en maakt duidelijke afspraken die ook nagekomen worden. Vakkundig personeel dat heel netjes de kunststof kozijnen bij mij geplaatst heeft. Ik ben zeer tevreden en kan het bedrijf dan ook zeker aanbevelen!

henri uit: uden

09-03-2018

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Top product, prijs-kwaliteit verhouding. Goede uitleg en service en montage met aandacht voor product en klant.

Dave uit: Nijmegen

14-12-2017

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Snel geplaatst en zeer deskundige monteurs. Hebben echt een oog voor kwaliteit en zeer goede afwerking.
Ook tijdens de maat opname zeer precies gewerkt en mogelijke problemen van te voren aangepakt.

Gerjan uit: Zetten

14-12-2017

Ervaring met: Kunststof kozijnen

Super netjes gewerkt, uitstekende kwaliteit, zeker aan te raden, goede service.!!! Op naar de volgende kozijnen achter.