Beoordelingen Susteen

8,0
250 beoordelingen
  • Deskundigheid adviseur 8,2
  • Vriendelijkheid 8,6
  • Voldoet het advies aan uw verwachtingen? 7,8
  • Is het advies duidelijk? 8,1
  • Is de offerte duidelijk? 8,1
  • Bereikbaarheid 7,9
  • Personeel 7,9
  • Deskundigheid Susteen 8,0
  • Totaal oordeel 7,9
1 t/m 10 van 250 beoordelingen

Bram uit: Bergen

22-02-2019
3,7

Aanbeveling: nee

Ervaring:
Afspraak om 12.30, er verschijnt niemand, 3x gebeld , uiteindelijk komt adviseur om 15.30 , voor mij een verloren middag. Geen antwoord op mijn vragen maar rapport met dure offertes. Ik heb een advies gevraagd voor het tarief van 170 euro en krijg een factuur van 300 euro. Gelukkig staat mijn opdracht op schrift en wordt deze factuur zonder verontschuldiging gecorrigeerd. Ik had objectief advies verwacht, niet een serie offertes waar je nig voor moet betalen ook.

Opmerkingen adviseur (wat is er goed, wat kan er beter?)
Luistert niet goed en anakyseert matig, we koken hier op inductie en niet op gas ziaks in zijn rapport staat

Opmerkingen energieadvies (wat is er goed, wat kan er beter?)
Ik dacht dat susteen een objevctief advies zou uitbrengen, in werkelijkheid btaal je voor het ontvangen van offertes, leuk verdienmodel

Opmerkingen Susteen (wat is er goed, wat kan er beter?)
Aanbevolen door mijn hypotheekverstrekker ABNAMRO, WAT EEN FARCE!

Pascal uit: Hogerheide

15-02-2019
3,3

Aanbeveling: nee

Ervaring:
Rondom slecht.
Vooraf wordt aangegeven dat je een afspraak kunt maken op een door de klant gewenst tijdstip. Omdat we beide werken is onze wens 16.00 uur ‘s middags of later. Meerdere malen contact gehad. Maar was steeds niet mogelijk.
Susteen belooft terug te bellen maar belt bijna niet terug
Susteen geeft aan dat ik nooit teruggebeld heb als ze voice mail ngesproken hebben. Dat heb ik dus wel steeds gedaan, waarom liegen jullie hierover. Jammer hoor. Voor mij geen SUSTEEN meer

Opmerkingen adviseur (wat is er goed, wat kan er beter?)
Niet flexibel met maken afspraken

Martin uit: Lichtenvoorde

08-01-2019
7,1

Aanbeveling: ja

Ervaring:
Mijn ervaring is positief. Personeel van Susteen blijft correct en is niet opdringerig.

Opmerkingen adviseur (wat is er goed, wat kan er beter?)
Hij nam de tijd en luisterde goed

Opmerkingen energieadvies (wat is er goed, wat kan er beter?)
er mag meer nadruk gelegd worden op de milieu-effecten dan op de opbrengsten

Adriaan uit: Zuidlaren

27-12-2018
2,5

Aanbeveling: nee

Ervaring:
Zeer slecht en kost ook nog 20 euro. Bij diverse andere partijen krijg je zelfs gratis en wel deskundig advies.
Adviseur niet op de hoogte van de ontwikkelingen op het gebied van zonnepanelen.

Opmerkingen adviseur (wat is er goed, wat kan er beter?)
geen advies

Opmerkingen energieadvies (wat is er goed, wat kan er beter?)
kregen offertes van panelen die we niet wilden

Opmerkingen Susteen (wat is er goed, wat kan er beter?)
mails raken weg, reageren niet adequaat op klachten

Rens uit: Amsterdam

27-11-2018
7,9

Aanbeveling: ja

Barbara uit: Lichtenvoorde

06-11-2018
8,3

Aanbeveling: ja

Arno uit: Zuidlaren

04-11-2018
6,6

Aanbeveling: nee

Ervaring:
Advies is prima, de verwerking in offertes erg slecht.
Zowel de kwaliteit als de opvallend hoge bedragen.

Opmerkingen adviseur (wat is er goed, wat kan er beter?)
Inhoudelijk prima, maar gevoelsmatig gebonden aan susteen-systeem

Opmerkingen energieadvies (wat is er goed, wat kan er beter?)
De offerte is buitengewoon markt- onconform

Opmerkingen Susteen (wat is er goed, wat kan er beter?)
De geoffreerde prijzen liggen 35% hoger dan de markt.

Dirk uit: Moordrecht

01-11-2018
9,2

Aanbeveling: ja

cor uit: winterswijk

01-11-2018
8,0

Aanbeveling: ja

Ervaring:
was goed en duidelijk.niet dwingend.

Marinda uit: Utrecht

01-11-2018
9,8

Aanbeveling: ja

Ervaring:
Zoals boven genoemd, prima!

Opmerkingen adviseur (wat is er goed, wat kan er beter?)
heel informatief en behulpzaam

Opmerkingen energieadvies (wat is er goed, wat kan er beter?)
het enige puntje is dat het een lange wachttijd had voor de afspraak

Opmerkingen Susteen (wat is er goed, wat kan er beter?)
prima, niet opdringerige en wel informatieve medewerkers. Zoals eerder genoemd een lange wachttijd, maar dat heeft natuurlijk ook met de huidige huizenmarkt te maken