Beoordelingen Susteen

• Deskundigheid Susteen 8,1

Jaap uit: Deventer

16-08-2018
2,2

Frustrerend aan alle kanten. bijna onmogelijk om een afspraak te maken. Niet klantgericht

Opmerkingen adviseur (wat is er goed, wat kan er beter?)
Te behalen energielabel niet helder.

Opmerkingen energieadvies (wat is er goed, wat kan er beter?)
Bizar dat Triodos zaken doet met deze club. Susteen geeft geen onhankelijk advies. Ze pushen hun dure offertes om dubbel winst te maken op de "klant"

Opmerkingen Susteen (wat is er goed, wat kan er beter?)
Stop met de koppelverkoop. Of maak het advies gratis. Jullie advies bestaat nu uit een lange advertentie voor maatregelen die jullie ver boven de marktpijs willen uitvoeren zonder heldere specificaties

Ramon uit: Utrecht

24-07-2018
1,5

Zeer teleurstellend om hier zaken mee te moeten doen, zeker geen aanrader! Misschien als ze de review lezen dat ze eindelijk contact opnemen.

Opmerkingen energieadvies (wat is er goed, wat kan er beter?)
Het advies bevat fouten, geeft niet aan welk label behaald kan worden bij de te nemen maatregelen en adviseerd tegenstrijdig.

Opmerkingen Susteen (wat is er goed, wat kan er beter?)
Susteen is totaal onbereikbaar, 5 terugbelverzoeken in de afgelopen 4 weken en nooit teruggebeld. Vragen via 'mijn susteen' worden niet beantwoord.

Stas uit: boskoop

22-06-2018
6,3

Het gaat uiteindelijk toch om het energieadvies. De inspectie van het pand was zeer goed en grondig. Het is erg jammer dat je niet geholpen wordt in het maken van keuzes. Men berekent slechts 1 pakket. Er komen op de concrete vraag hoe naar energielabel A te gaan ipv B ook geen antwoorden.

Opmerkingen energieadvies (wat is er goed, wat kan er beter?)
Erg jammer dat je niet geholpen wordt in het maken van keuzes in een markt waar zo veel mogelijk is. Er wordt 1 totaal pakket berekend. Andere opties zijn niet mogelijk. Vergelijken wat het meest rendabel is, is niet mogelijk. Op de concrete vraag wat extra te doen dan het aangeboden pakket om naar energielabel A ipv B te gaan komen wisselende antwoorden. Eerst wordt gezet hetzelfde om naar energielabel B te gaan, het programma heeft een fout gemaakt, later wordt dit ontkent.

Jacqueline uit: Den Haag

12-06-2018
1,2

Omdat ik al een EPC berekening in mijn bezit had van mijn nieuwbouwhuis voldeed deze niet volgens ABN Amro voor hun duurzaamheidkorting Belachelijk Uiteindelijk door ABN bij Susteen (1 van de drie partijen waar zaken mee gedaan moet worden) terecht gekomen De werkzaamheden waar je 300 euro voor moet betalen was in mijn geval niet nodig Geen adviseur hoefde er langs te komen (1,5 uur) geen EPC berekening hoefde opgesteld te worden omdat die er al was De adviseur heeft de cijfers van mijn bestaande EPC berekening ingevoerd achter zijn bureau, tekeningen en foto’s heb ik gemaild zodat hij een rapport heeft opgesteld Afijn, ik moest 300 euro betalen Hoe bedoel je commercieel.... Hier was na navraag geen ruimte tot nadenken over de prijs Makkelijk geld verdienen
Susteen ook erg slecht met terugbellen Meerdere malen beloofd mij terug te bellen, zonder succes

Dennis uit: Winterswijk

18-03-2018
7,1

Goed woningverbeterplan. Echter, niet compleet met waar we om gevraagd hadden.

Opmerkingen energieadvies (wat is er goed, wat kan er beter?)
Veel info op verschillende plaatsen

18-03-2018
1,0

Susteen, om heel eerlijk te zijn, baal ik enorm van jullie gebel eb gemail. Voor mij is het de directe aanleiding om jullie bij deze te vragen ermee te stoppen, en over te gaan op een andere leverancier van woningverbetering.
Klaar nu dus, ik wil geen e-mails of telefoontjes meer ontvangen.
G van der linden

J. uit: Drunen

17-03-2018

Attie uit: Leiden

14-03-2018
7,6

Prima, ben blij met zo'n gratis advies.

Jan uit: Vlijmen

11-03-2018
7,7

Alles dudelijk

wijnand uit: den haag

11-03-2018
6,4

Opmerkingen adviseur (wat is er goed, wat kan er beter?)
niet te opdringerig want had nog niet de sleutel van het huis en ging mij zeggen dat ik moest isoleren .had gezegd als er geld voor is zou ik het bekijken ,zonder genoeg finanien gaat het niet