Beoordelingen Sunshower

Etienne uit: Tielrode

16-08-2018
8,5

Positieve ervaringen:
Tevreden van deze koop. Juist geïnstalleerd. Nu te warm maar zullen dit zeker meer gebruiken bij lagere temperaturen

Negatieve ervaringen:
we gebruiken enkel de infrarood. De UV gebruiken we niet.
Graag review van mensen die de UV meer gebruiken, zodat we het nut ervan meer inzien.

Walter uit: Sint-Katelijne-Waver

08-08-2018

Positieve ervaringen:
Het infra rood gedeelte gebruik ik voor mijn pijnlijke voeten. Ik plaats ze op een krukje en zelf zit ik wat hoger. Zo kan ik ook mijn knieën en handen tegelijk behandelen. Omdat het toestel maximum 8 minuten werkt per beurt, verveelt het niet en wordt het een bijna dagelijkse gewoonte. De pijn nam af na enkele dagen. Volledig verdwijnen doet ze niet. Enkele dagen overslagen en de pijn komt stilaan harder terug. Dus weer aan het toestel.

Negatieve ervaringen:
Het IR gedeelte maakt veel lawaai. In de badkamer naar de plafond radio luisteren zit er niet in. Best een hoofdtelefoon gebruiken.
Niet negatief maar gewoon als opmerking: het UV gedeelte gebruiken we nu niet want het is volop zomer. Dus weinig zin.

C uit: Terborg

24-07-2018

Positieve ervaringen:
Heel fijn voor de rugklachten en stijfheid in de ochtend

Geen

Yolanda uit: Zoetermeer

13-07-2018

Ervaring met apparaat: Sunshower Deluxe

Positieve ervaringen:
Mooi design, makkelijk te bedeinen

Gerard uit: De Meern

12-07-2018
9,7

Positieve ervaringen:
Heeft een positieve invloed op mijn (kleine-) fysieke ongemakken. Is gemakkelijk in de bediening. Nodigt beslist uit tot gebruik van het apparaat!

Ed uit: Heemstede

12-07-2018

Positieve ervaringen:
werk heel goed bij spierpijntjes, vermoeidheid en als je het heel koud hebt. Zou er niet meer zonder kunnen.

Ton uit: 4834EA Breda

10-07-2018

Goede service, zeer tevreden

Nee

Alfred uit: Pijnacker

04-07-2018

Positieve ervaringen:
Na plaatsing door aannemer bleek de aan/uit knop niet goed te werken. Door servicedienst snel en adequaat opgelost.

Negatieve ervaringen:
Niet echt, behalve dan dat ik de warmtewerking iets intenser had verwacht.

Bram uit: Sassenheim

30-06-2018
9,7

Positieve ervaringen:
Heerlijke ervaring die door het hele gezin gebruikt wordt.

Geen

K uit: Maastricht

29-06-2018

Positieve ervaringen:
Fijne ervaring bij rug- en nekklachten. Maar ook heel prettig als pijnverlichting bij vaatproblematiek.

Negatieve ervaringen:
Printplaat liet direct na eerste gebruik los waardoor de sunshower niet meer in werking kon worden gesteld. Na reparatie wat helaas wel enige tijd op zich liet wachten hebben we nu geen problemen meer met het apparaat.