Beoordelingen Sunshower

• Voldoet aan verwachtingen 8,5

Herman uit: Middenbeemster

23-06-2018

Positieve ervaringen:
Wij waren bij aanschaf al tevreden met onze sunshower. Toen wij een tijdje later een storing kregen, is er een monteur gekomen die het probleem (upgrade) perfect heeft verholpen. Tevens heeft hij ons een paar handige tips gegeven.
Wij waren dan ook zeer content met het snelle en aqurate oplossen van het probleem, waarbij de monteur zeer netjes te werk ging.

Mathieu uit: Waalwijk

21-06-2018

Robin uit: Arnhem

17-06-2018

Positieve ervaringen:
Infrarood is heerlijk na het sporten, minder last van spierpijn als ik de Sunshower na het sporten gebruik. Bovendien heerlijke comfortabele warmte. UV functie nog niet gebruikt, hier verwacht ik in de donkere maanden veel profijt van te hebben.

Negatieve ervaringen:
Niets negatiefs maar wel iets om rekening mee te houden: De installatie heeft wel wat voeten in aarde v.w.b. elektra (aparte groep) en inbouwnis maar dit is de moeite absoluut waard.

GJ uit: Ter Aar

15-06-2018

Govert uit: ZEIST

13-06-2018

Positieve ervaringen:
Nadat wij het (oude) apparaat hadden gekregen ging helaas al snel een lamp kapot. Deze is zeer netjes vervangen onder garantie. Helaas heeft dat euvel zich nog een paar keer voorgedaan en werd het steeds opgelost. Iets nadat de garantie was versteken sneuvelde er weer een lamp.

Sunshower heeft er toen kosteloos voor gezorgd dat wij een volledig nieuwe (ook nieuw combi model) apparaat kregen die door de Sunshower monteur is geplaatst. Op deze nieuwe Sunshower (combi) hebben we heel netjes weer de volledige garantie van 2,5 jaar. Ik noem dit top service! voor een heerlijk apparaat.

Negatieve ervaringen:
Heel klein dingetje is dat het apparaat wel wat geluid maakt als het aan staat. Dit is vermoedelijk de ventilator maar dat neem je voor lief als je geniet van de warmte en licht wat het apparaat levert.

Rob uit: Vries

08-06-2018

Ervaring met apparaat: Sunshower Pure XL

Positieve ervaringen:
Onze Sunshower Solo doet het perfect en geeft meteen een aangename infrarood warmte in de douchecabine. We hebben deze nu een paar maand en zouden niet meer zonder willen. Ook de service van Sunshower is meer dan prima en alle initieel aanloopproblemen werden zonder discussie kosteloos opgelost.

Negatieve ervaringen:
Nieuw in doos bleek er een verkeerde top ophang bevestiging mee te zijn geleverd (vorig design) hierover gebeld en 2 dagen later was de juiste steun opgestuurd. Met ingebruikname bleek de printplaat van de touch bediening los te zitten op de glasplaat en konden we het apparaat niet goed aankrijgen, dit ook doorgegeven en ook dit euvel is adequate opgelost. Wellicht kan er iets verbeterd/aangepast worden in het QA/QC systeem zodat dit wordt voorkomen mbt toekomstige installaties.

Henry uit: Waalwijk

06-06-2018

Fantastisch apparaat, heerlijke verwennerij

Negatieve ervaringen:
enkele maanden in gebruik een geen enkel negatief punt kunnen ontdekken

Robbert-Jan uit: Apeldoorn

04-06-2018

Positieve ervaringen:
Zeer fijn na het sporten, bij pijn in het lichaam en het extra zonlicht is ook erg fijn!

André

01-06-2018
9,5

Positieve ervaringen:
Super lekker en relaxed. Aanrader is om er een kruk bij te betrekken.

Geen

Rob uit: ALMELO

01-06-2018

Positieve ervaringen:
Het gemak om tijdens en direct na het douchen gebruik te maken van de sunshower.

Negatieve ervaringen:
Het enige negatieve is het geluid van het apparaat. Een irritante hoge pieptoon.