Beoordelingen Sunshower

• Website Sunshower 8,3

Jeanine uit: Zeist

15-02-2018

Positieve ervaringen:
Heerlijk warm! Goed voor spieren en gewrichten.
Een genot om te douchen.
Een instant vakantiegevoel iedere ochtend!

geen

Alain uit: Lauwe (B)

11-02-2018
7,9

Ervaring met apparaat: Sunshower Deluxe

Positieve ervaringen:
Leuk als bijverwarming en ideaal om het te kort aan zonlicht te compenseren.

Negatieve ervaringen:
Het apparaat is nog geen jaar oud maar begint te ruiken naar iets verbrand. De luchtopening is toch geopend tijdens de werking.
Andere problemen niet zichtbaar.
Graag assistentie verzocht.

C uit: Purmerend

02-02-2018

Positieve ervaringen:
Heerlijk voor je spieren en om een kleurtje te krijgen.

Negatieve ervaringen:
Helaas is nu voor de tweede keer een uv lampje stuk/ knipperend. Eerste keer viel nog in de garantie, monteur die er toen was zei dat het kwam door vocht wat aan de onderkant naar binnen kon. Dit heeft hij afgeplakt. Nu voor de tweede keer een lampje stuk. Gebeld en het lampje kost €50 maar de voorrijkosten €130 en dat voor een afstand van Diemen naar Purmerend. Voor € 130 kan ik 3x tanken en heel wat kilometers rijden. Hoop dat Sunshower hier een oplossing voor heeft.

Menno uit: Enschede

30-01-2018
9,9

Ervaring met apparaat: Sunshower Pure

Positieve ervaringen:
Glasplaat was kapot. Snelle afspraak met Sunshower. Servicemonteur was deskundig, snel en behulpzaam. Defect viel onder de garantie. Goed geregeld door de serviceafdeling van Sunshower.

geen

Rob uit: Almere

26-01-2018

Ervaring met apparaat: Sunshower Deluxe

Positieve ervaringen:
Servicedienst van Sunshower gebeld en afspraak gemaakt voor service. Monteur is gekomen en verteld ons dat het apparaat al 4 jaar oud is. Wat wil zeggen dat de sunshower 4 jaar op de plank heeft gelegen. Officieel dus geen garantie. Maar echt superservice want onze sunshower is kosteloos gemaakt en nog veel belangrijker, met garantie. Chapeau dit is echt een superservice.

Negatieve ervaringen:
Sunshower aangekocht en in onze nieuwe badkamer ingebouwd. Bij het voor het eerst in werking stellen van het apparaat blijkt alleen de IR functie het te doen.

B. uit: raamsdonksveer

26-01-2018
5,4

Ervaring met apparaat: Sunshower Pure XL

Negatieve ervaringen:
Lekkage aan de binnenkant van de sunshower. We hebben de sunshower nu een half jaar in gebruik.

Karin uit: Den Dungen

02-01-2018
7,9

Positieve ervaringen:
Heerlijk! Vitamine D in de winter!

Negatieve ervaringen:
Vanaf het begin zit er een laagje klak op. Ik maak hem vanaf het eerste gebruik na het douchen met een trekkertje en doek (2x) droog en als ik een half uur later terug kom, is hij weer nat aan de achterkant en zijkant. Helaas krijgen we het er niet af!! Zo sonde, nog maar jaar oud! Iemand tips?

Rens uit: Adam

21-12-2017
9,5

Positieve ervaringen:
Als je de sunshower eenmaal hebt dan wil je nooit meer zonder!

Trynke uit: Noardburgum

18-12-2017
9,9

Positieve ervaringen:
We gebruiken de sunshower dagelijks, na het hardlopen is de infrarood een cadeau. In de winter staat de uv vaker aan. Al met al veel weldaad bij het douchen. We hebben veel pech gehad met storingen. Was zeer incidenteel volgens Sunshower. Om risi os en verder ongemak te voorkomen hebben ze een recentelijk een nieuwe geplaatst. Complimenten voor deze geweledige service!

Rob uit: IJsselstein

06-11-2017
6,7

Ervaring met apparaat: Sunshower Pure XL

Positieve ervaringen:
De infrarood lampen hebben een goede positieve werking op de spieren. Het design is erg mooi.

Negatieve ervaringen:
Sunshower gaat helaas niet meer aan. Bij aanraking van de power button blijft het groene lampje continu branden. Bij een tweede aanraking van de power button gaat het groene lampje knipperen maar de Sunshower gaat dan nog steeds niet aan.