Beoordelingen Sunny Sailing

Peter uit: Hulst

27-07-2017
9,8

Ik heb ervaring met: Flottieljezeilen

Het was voor ons de eerste keer dat we dit deden en mede door Frank en Ellen en hun mensen is dit zeker niet de laatste keer. Sunny Sailing heeft een fantastisch team van mensen. We konden geen betere schipper treffen dan Lisa en Jeffrey als flottielje leider. Beiden waren echte SunnySailing vertegenwoordigers die er voor de volle 100% voor gingen om alles zo goed, veilig en leuk mogelijk te regelen. SunnySailing scoort daarom ook 10 op 10 voor ons, ook door de betrokkenheid van Frank en Ellen. Van moment van boeken tot met afscheid nemen op de laatste dag.

Rebecca uit: Waddinxveen

10-07-2017

Ik heb ervaring met: Flottieljezeilen

Heel goede en leuke begeleiding van de flottieljeleiding van Sunny Sailing. Zeker aan te raden als je zelf een boot huur maar in flottielje wilt zeilen, of als je mee zeilt en zeilen wilt leren. Heb een ervaring met andere flottielje organisatie, maar dit is echt top of the bill.

René uit: Ede

09-07-2017

Ik heb ervaring met: Zeilen Griekenland

Dit jaar in 2 weken bareboat de Zakynthos route gevaren. De Bavaria 37 verkeerde in prima staat en was weer super uitgerust net als vorig jaar. Nu we vergelijkings materiaal hebben zou ik volgende keer weer de route naar het noorden richting Corfu varen. Daarna zou ik als zuidelijke route elementen Kefalonia, Ithaca, Meganissi of de zuidkant van Lefkada in de route opnemen en Zakynthos niet meer opnemen in de route. Ondanks dat we een dag extra zijn blijven liggen door een passerende storm in Fiskardo hebben we de vooraf geplande route en havens allemaal aangedaan en gehaald.
Ellen en Frank wederom bedankt voor de service.

Frank uit: Nibbixwoud

05-02-2017

Ik heb ervaring met: Sunny Sailing vloot

Mensen twijfel geen seconde en ga dit avontuurlijke /gezellige/ontspannen reis aan.Dit is weer eens wat anders

klaas uit: Berg en Dal

02-10-2016

Ik heb ervaring met: Flottieljezeilen

Al jaren is het elke keer een feest om met sunny sailing te zeilen. De boten zijn prima en alles erom heen is deskundig en vriendelijk. We verheugen ons alweer op volgend jaar!

Maarten uit: Spijkenisse

05-09-2016

Ik heb ervaring met: Flottieljezeilen

Voor de tweede keer dit jaar weer een fantastische tijd gehad. De organisatie en begeleiding was zoals gewoonlijk weer top. De dikke 10 hebben jullie dan ook verdiend.

kenny uit: puurs, belgië

11-07-2016

Ik heb ervaring met: Sunny Sailing vloot

Ondertussen al aan ons 10de zeilreisje Griekenland toe! We hebben Frank en Ellen een aantal jaren geleden leren kennen en hebben er nog geen seconde spijt van gehad ;) Frank heeft ons meegenomen op een snelcursusje zeilen wat niet alleen leerrijk was maar ook zeer grappig en plezant!! Frank en Ellen staan steeds paraat! Je kan 100% op hen rekenen! Top!

René uit: Ede

08-07-2016

Ik heb ervaring met: Zeilen Griekenland

Heerlijk gezeild (bareboat) vanaf Lefkas, eerste week naar Corfu in het noorden waarbij we de Shop en Sail route volgde en de 2de week ten zuiden van Lefkas gevaren, telefonisch advies van Frank en zijn flottieljebegeleiders Martijn en Casper die met eenflottielje in Paxos waren werd als zeer prettig en professioneel ervaren toen onze boot last had van een motoralarm. Onze volgende reis zal weer met Sunnysailing zijn alleen dan staat Zakynthos op het verlanglijstje. De Bavaria 37 was super uitgerust, kortom een prachtige boot, Ellen, Frank en het team, bedankt voor de service. We hebben een prachtige vakantie gehad. Groet René en Claudia.

Georges uit: Waalre

06-07-2016

Ik heb ervaring met: Flottieljezeilen

3e keer met SunnySailing flottielje zeilen en steeds weer een geweldige ervaring... Vooral de Zakynthos route is een onvergetelijke ervaring

PAULA EN FREDDY uit: BRUSSEL

27-06-2016

Ik heb ervaring met: Flottieljezeilen

Dit bedrijf is het beste waar we tot nu toe mee gezeild hebben,
perfect onderhouden boten,hulpvaardige flottieljeleiding en schipper,gewoon perfect.