Beoordelingen Studiemeesters

Antoni Fontys Hogeschool

12-04-2019

Gemiddelde beoordeling: 8

Dankzij de tips en de steun heb ik mijn scriptie gehaald. Ik had geen eenvoudige opgave, maar ik was elke keer gemotiveerd door Stefan. SM heeft mij geholpen om niet alleen stukken te lezen en te schrijven maar daarop ook te reflecteren en er kritisch over na te denken. Ik heb een supermooi cijfer gekregen; 8.0 :)

Soort begeleiding: Scriptiebegeleiding, Studiedag

Cane MBRT Fontys

09-04-2019

Gemiddelde beoordeling: 8

Controlle spelling, gramatica en zinsopbouw.

Jorn Toegepaste Biologie Aeres Hogeschool

04-04-2019

Scriptie gehaald.

David Iflé Bestuurs&organisatie wetenschappen VU

03-04-2019

Gemiddelde beoordeling: 8

Ik moest een vak halen, en het heeft me meer inzicht en begrip gegeven in de materie.

Soort begeleiding: Bijles

Nine Bedrijfskunde MER HBO Hogeschool van Ansterdan

21-03-2019

Gemiddelde beoordeling: 10

Ik nam begeleiding omdat mijn eerste eindversie van mijn scriptie werd afgekeurd. Docenten konden mij niet helder uitleggen hoe ik het beter moest doen. Anne heeft ervoor gezorgd dat ik afstudeerde. Fijne begeleiding, weet waar ze over praat en flexibel! Bedankt!!

Jesse Kolijn & Ferdinand Seelen Bedrijfskunde-mer Avans Hogeschool

17-03-2019

Gemiddelde beoordeling: 9

Wij hebben met zijn tweeën een scriptie over een procesoptimalisatie geschreven nadat onze eerste kans was afgekeurd. Sander van Luit heeft ons erg goed geholpen bij de herkansing van onze scriptie. Sander heeft een brede kennis op het gebied van bedrijfskunde en een kritische blik. Hij gaf op een positieve manier feedback en kon duidelijk uitleggen waarom iets wel of niet goed was. Daarnaast gaf hij bij de feedback ook aan op welke manier je iets wél op moest schrijven. Verder is hij een vriendelijk persoon en prettig in de omgang. Bij een bedrijfskundige scriptie zouden wij Sander zeker aanraden om in te schakelen wanneer je er niet uitkomt. Ook het plannen met de office van studiemeesters is prettig verlopen.

Stephanie Business Administration VU

15-03-2019
7,0

Gemiddelde beoordeling: 7

05-03-2019

Gemiddelde beoordeling: 9

Ik had veel moeite met het schrijven van mijn scriptie. Met hulp van May Ling en Parveen is het mij uiteindelijk gelukt en heb ik mijn scriptie gehaald! Door de individuele scriptiebegeleiding kreeg ik directe feedback waar ik aan kon werken. Ook het sparren over het onderwerp heeft mij ontzettend geholpen. Het moeilijkste vond ik het opbouwen en gestructureerd te werken, omdat ik maar bleef uitstellen. Door de studiedagen heb ik geleerd om gestructureerd te werk te gaan en hoofdstukken in delen op te delen. De studiedagen waren voor mij erg motiverend en ging ik elke keer met een fijn gevoel verder

Daarnaast wil ik nogmaals May Ling en Parveen ontzettend bedanken voor de steun en de begeleiding. Ik raad studenten die vastzitten met hun studie zeker Studiemeesters aan.

Soort begeleiding: Scriptiebegeleiding, Studiedag

Tijn Hoge hotelschool

05-03-2019
2,0

Gemiddelde beoordeling: 2

Ik had bijles voor een finance vak (MFD) nodig. Ik kreeg bijles van iemand die mijn vragen jammer genoeg niet echt kon beantwoorden, omdat het niet zijn expertise was. Bijles stond voor 2 uur ingepland, ik heb maar gebruik gemaakt van 1 uur aangezien we er samen ook niet uit kwamen en ik het anders zonde van het geld zou vinden. Voor 70€ p/u vind ik dat je antwoord op al je vragen moet kunnen krijgen. Dit was helaas niet het geval. Uiteindelijk heb ik de tentamens wel gehaald.

Soort begeleiding: Bijles

Frederik Europese Studies Universiteit van Amsterdam

28-02-2019
7,0

Gemiddelde beoordeling: 7

Ik kwam bij studiemeesters, omdat ik al drie keer had gefaald voor het vak Macro economie en moest het dit jaar halen! De studiebegeleiding was voornamelijk handig, omdat ik dan in de avond toch nog de nodige extra uurtjes door ging. Verder wist de begeleider mij soms wel te kunnen helpen en soms niet, maar dat was niet vreemd, aangezien het niet zijn vakgebied was. De bijles had ik ook wat aan, vooral aan mijn laatste! Maar over het algemeen erg handig en ze geven erg om het feit of je het haalt of niet, wat je toch een beetje thuis laat voelen. Maar het is wel een beetje prijzig vind ik!

Soort begeleiding: Bijles, Studiedag