Beoordelingen Studiemeesters

Floor Vrijetijds management Inholland

04-12-2017

Gemiddelde beoordeling: 8

Ik zat vast en had hulp nodig bij het aanbrengen van structuur. Ik heb veel hulp gehad van Annemiek. Er is een zeer volwassen en gerichte aanpak geboden om mij zo snel mogelijk weer op weg te helpen.

Soort begeleiding: Scriptiebegeleiding, Studiedag

Fréderike

01-12-2017

Gemiddelde beoordeling: 8

Ik ben journalist en een boek aan het schrijven en doordat ik geen goede structuur op papier kreeg, schoot het schrijven niet op terwijl de deadline naderde. In één gesprek van ik denk een half uur was ik al losgewrikt uit de denkcirkels die me belemmerden. Eén opdracht later had ik zomaar een strakke structuur op papier staan en kon ik écht met het schrijven aan de slag. Wat een weelde!
Elke week één dag studiedag, schrijven in stilte en zonder afleiding, maakt de begeleiding compleet. Dankjewel Kinge!

Soort begeleiding: Studiedag, Anders

Damian HBO Facility Management Inholland

30-11-2017
7,0

Gemiddelde beoordeling: 7

Dankzij de studiedag heb ik me optimaal kunnen afsluiten van alle afleidingen. Daardoor heb ik me aan me planning kunnen houden. Ik ben zeker van plan om in de toekomst hiervan gebruik te maken.

Soort begeleiding: Studiedag

Yves Commerciële Economie HvA

29-11-2017

Gemiddelde beoordeling: 9

Ik heb van de diensten van Studiemeesters gebruik gemaakt, aangezien mijn scriptie was afgekeurd en ik geen idee had hoe ik het op de juiste manier moest verbeteren. Door de begeleiding van Studiemeesters heb ik mijn scriptie kunnen verbeteren en met succes! Ik heb mijn scriptie gehaald en ik weet zeker dat zonder Studiemeesters dat niet gelukt was. Dank voor alles.

Soort begeleiding: Scriptiebegeleiding

Soort begeleiding: Studiedag

Lieke Sociale Studies Fontys Hogeschool Eindhoven

28-11-2017

Gemiddelde beoordeling: 8

Omdat ik tot twee keer toe mijn scriptie niet behaald heb. Door studie meesters heb ik mijn scriptie de derde keer weten te behalen.

De hulp die ik van Stefan heb gekregen was heel helder waardoor ik hier goed mee aan de slag kan. Hij heeft zowel geholpen in het verbeteren van mijn scriptie als in het verbeteren van mijn zelfvertrouwen.

Soort begeleiding: Scriptiebegeleiding

Madison Hotelschool The Hague HBO

21-11-2017

Gemiddelde beoordeling: 9

Studiedagen voor het schrijven van mijn scriptie, rustig werkomgeving, structuur door dagplanning, werkblokken en begeleiding.

Scriptie begeleiding, op meerdere vlakken begeleiding gehad van Sander van Luit; opzet van scriptie, Riane; Spss basis begeleiding, Kinge; het nalezen van mijn scriptie. Goede feedback van ontvangen.

Scriptiebootcamp afgelopen zomer gevolgd. Jammer dat vestiging Amsterdam niet in het weekend geopend was. Maar Utrecht was een goed alternatief.

Ik raad Studiemeesters zeker aan!

Soort begeleiding: Scriptiebegeleiding, Bijles, Studiedag

Anouk Bedrijfskunde mer Hogeschool rotterdam

18-11-2017

Gemiddelde beoordeling: 9

Ik was niet goed in het beantwoorden van open vragen op mijn tentamen recht. Door veel te oefenen met machteld is mij dit wel gelukt op de toets en nu heb ik mijn propedeuse gehaald!

Soort begeleiding: Bijles, Studiedag

Lisa Small business and Retail Management De Haagse Hogeschool

15-11-2017

Gemiddelde beoordeling: 9

Ik liep zelf enorm vast met mijn scriptie en kwam er niet meer zelf uit. Na wat zoeken online ben ik bij studiemeesters terecht gekomen en dat heeft me enorm geholpen! Naast de scriptiebegeleiding heb ik ook gebruik gemaakt van de studiedagen om mijn scriptie de extra boost te geven met een mooi resultaat als eind! Bedankt nog voor alle hulp.

Soort begeleiding: Scriptiebegeleiding, Studiedag

13-11-2017