Beoordelingen Studiemeesters

Gabriella Bestuurs- en Organisatiewetenschap Vrije Universiteit

22-08-2017

Gemiddelde beoordeling: 8

Ik was niet gemotiveerd en wist niet wat ik met mijn thesis aan moest. Hier raakte ik keer op keer gemotiveerd, voornamelijk door de nieuwe inzichten dat ik hier verkreeg en het geduld dat de begeleiders hadden.

Bram Geschiedenis Vrije Universiteit

07-08-2017

Gemiddelde beoordeling: 8

Studiemeesters is voor mij de perfecte combinatie tussen zelfstandig werken en professioneel advies. Gestructureerd studeren dankzij pauzes en knelpunten kunnen snel met overleg worden opgelost

Soort begeleiding: Studiedag

Hessel International Business & Management Hogeschool Utrecht

02-08-2017

Gemiddelde beoordeling: 8

Ik nam studuebegeleiding omdat ik de begeleiding vanuit de Hogeschool ondermaats vond en dit niet zou helpen bij het (verplicht) behalen van het tentamen.

Soort begeleiding: Bijles

Tom Industrial Design Technische Universiteit Eindhoven

31-07-2017

Gemiddelde beoordeling: 8

Ik had een aantal handvatten nodig voor het uitstelgedrag tijdens het schrijven van mijn scriptie en heb deze gekregen door de prettige 1op1 begeleiding en productieve studiedagen.

Karlijn Bachelor geneeskunde

26-07-2017

Gemiddelde beoordeling: 8

Ik heb m'n thesis de 1e keer niet gehaald, omdat ik lastig vond om in te zien wat ik moest veranderen ben ik hulp gaan zoeken. Bij studiemeesters heb ik hulp van frieda gehad, en in ongeveer 5 afspraken hebben wij m'n thesis doorgenomen. Daarin hebben we samen bekeken wat onduidelijk was en veranderd kon worden. Dan kon ik dat in de tussentijd veranderen. Door met iemand anders na je eigen werk te kijken zie je onlogische of andere dingen dan wat jij denkt dat er staat, en kijk je zo objectief na je eigen artikel. Heb er veel van geleerd en fijne begeleiding gehad! Heb het met een mooi cijfer afgesloten.

Soort begeleiding: Scriptiebegeleiding

floor algemene sociale wetenschappen universiteit utrecht

24-07-2017
6,0

Gemiddelde beoordeling: 6

ik had hulp nodig bij het uitwerken van de resultaten van mijn onderzoek. degene die mij heeft geholpen wist veel over statistiek en dat was nuttig

Iris Master Filmstudies Universiteit van Amsterdam

22-07-2017
7,0

Gemiddelde beoordeling: 7

Mijn eerste versie van mijn scriptie was onvoldoende, maar ik had even meer feedback nodig dan wat ik van mijn docent had en ook hield de begeleiding met mijn docent op dus besloot ik hulp te zoeken. Ik heb enorm veel gehad aan de scriptiebegeleiding met Anneclaire, ze heeft mij goed geholpen met het wetenschappelijk schijven en het structureren van mijn theoretisch kader. Anneclaire heeft mij echt super goed geholpen ook doordat ze veel feedback gaf. Mede door haar heb ik mijn scriptie met een 7 afgesloten. Ik vond de studiedagen erg prettig. Tijdens de studiedagen kon ik mij goed concentreren, waardoor ik veel gedaan had aan het einde van de dag dus dat was fijn. Ook heb ik een paar scriptiebegeleiding uurtjes gehad met Roline, maar die waren iets minder nuttig voor mijn gevoel. Ze kon niet altijd antwoord geven op mijn vragen. Dat was soms wel jammer omdat ik van Amsterdam naar Utrecht ging hiervoor.

Shanine Economie en bedrijfskunde UvA

19-07-2017

Gemiddelde beoordeling: 8

Ik wou een wiskunde refreshment.
Rick was heel aardig en heeft alles goed uitgelegd.

Soort begeleiding: Bijles

Delphine Economics and Business UvA

18-07-2017

Gemiddelde beoordeling: 8

Tijdens het schrijven van mijn scriptie liep ik vast bij het empirische onderdeel. Mijn begeleidster heeft me goed op weg geholpen met wat ik moest doen in SPSS, waardoor ik mijn eindresultaten goed heb kunnen evalueren.

Chanelle Master jeugdrecht Universiteit Leiden

18-07-2017
7,0

Gemiddelde beoordeling: 7

Ik liep op het einde vast, en wist niet meer zo goed waar ik heen wilde met mijn verhaal. Studiemeesters heeft mij hierbij geholpen.