Beoordelingen Studiemeesters

Marion psychologie open universiteit

15-12-2018

Gemiddelde beoordeling: 9

onvoldoende voorkennis en onvoldoende begeleiding bij studieinstelling.
in korte tijd is mij een en ander zeer helder geworden.

Soort begeleiding: Bijles

Jelmer Commerciele economie Hro

03-12-2018

Gemiddelde beoordeling: 8

Ik was op zoek naar een werkplek waarin in geconcentreerd kon werken aan mijn studie. Bij studiemeesters bieden ze goede persoonlijke hulp op maat.

Soort begeleiding: Studiedag

Iris MSc Management Nyenrode Business Universiteit

01-12-2018

Gemiddelde beoordeling: 9

Thesis kreeg ik niet voor elkaar, schrijven, verbanden leggen bij hypotheses, onhandige data. Uiteindelijk ben ik erg goed geholpen, wel had ik eerder aan persoonlijke scriptiebegeleiding moeten beginnen, dit mogen jullie best aankaarten. Aan het begin deed ik alleen studiedagen, vanwege geen discipline.

Soort begeleiding: Scriptiebegeleiding, Studiedag

Evelien Hogere Hotelschool Stenden

20-11-2018

Gemiddelde beoordeling: 8

omdat ik moeite had met het schrijven van mijn scriptie, en begeleiding nodig had in het bedenken van de opzet van het verslag en de uitvoering ervan.

Emma VEPLEEGKUNDE AIZ HvA Amsterdam

13-11-2018

Gemiddelde beoordeling: 7

Ik wilde graag bijles want ik had moeite met de stof, ik wilde graag studiedagen om al mijn werk bij te werken

Soort begeleiding: Bijles, Studiedag

Jacky Media, Informatie en Communicatie Hogeschool van Amsterdam

13-11-2018

Gemiddelde beoordeling: 7

Ik kon mij niet goed concentreren en werd gestrest als ik bezig was aan school. De rustige werkomgeving zorgde ervoor dat ik mij weer kon concentreren en veel werk kon verzetten in een dag

Soort begeleiding: Studiedag

Sarah Officemanagement Schoevers

10-11-2018

Gemiddelde beoordeling: 8

Ik was mijn scriptie verloren en was zo gestresst dat ik niet meer goed kon nadenken. De begeleiding die ik had hielp mij de rode draad weer op te pakken!

Karel Logistics Engineering Hogeschool van Amsterdam

09-11-2018

Gemiddelde beoordeling: 7

Ik heb meer zlefvertrouwen gekregen dat wat ik wilde opschrijven ook goed was. Hierdoor kon ik eerder knopen doorhakken waardoor ik beter en sneller kon schrijven aan mijn eindverslag.

Rooselin Bedrijfskunde MER Hogeschool Rotterdam

07-11-2018

Gemiddelde beoordeling: 9

Ik had meer dan 1 jaar vertraging opgelopen en kreeg als laatste een aanvullende afstudeeropdracht erbij, omdat mijn onderzoek niet bedrijfskundig genoeg was. De uitgewerkte afstudeeropdracht vonden ze ook niet goed. De aanvullende opdracht ging over het herinrichten van de organisatie aan de hand van het klaverbladmodel. Om dit goed uit te werken heb ik Studiemeesters benaderd! Dankzij de hulp van Studiemeesters heb ik mijn afstudeeronderzoek gehaald en ben ik eindelijk geslaagd !

Charlotte Social Work Hogeschool InHolland

31-10-2018

Gemiddelde beoordeling: 10

Ik nam studiebegeleiding omdat ik onvoldoendes haalde voor theorietoetsen, terwijl ik erg hard leerde. Dit leidde tot een negatief bindend studieadvies, waardoor ik van Hogeschool Leiden af moest... Wat ik aan de studiebegeleiding had die ik intensief ging benutten toen ik opnieuw begon op mijn huidige school, is dat er meerdere manieren zijn van leren die ik nog niet eerder had gebruikt. Wat mij ook heeft geholpen is om te studeren door middel van routine in plaats van discipline. Het voelt goed om een steuntje in de rug te hebben!

Soort begeleiding: Studiedag, Anders