Beoordelingen Studiemeesters

Linda Media en Entertainment Management Inholland

09-10-2017

Gemiddelde beoordeling: 9

Ik heb scriptiehulp ingeschakeld omdat ik volledig vast zat in mijn scriptie en ik vrijwel geen begeleiding kreeg vanuit mijn school. Tijdens de scriptiehulp heb ik veel geleerd over hoe ik naar mijn onderzoek moest kijken. Dit hielp enorm omdat ik hierdoor een sterke basis voor mijn onderzoek kon vormen. Daarnaast heb ik SPSS hulp gehad. Dit was hele fijne hulp waarbij ik veel heb opgestoken. Zonder scriptiehulp had ik zeker weten mijn scriptie niet behaald dus ik kan het iedereen aanraden!

Soort begeleiding: Scriptiebegeleiding

Foka Master Education/ Talentontwikkeling en Excelleren VU/ centrum Brein en Leren/ Windesheim

06-10-2017

Gemiddelde beoordeling: 9

De keus om studiebegeleiding te zoeken kwam voort uit de behoefte aan een rustige werkplek waar bovendien deskundige begripvolle hulp geboden kon worden. Dit heb ik bij Studiemeesters meer dan gevonden. Studiemeesters biedt naast de hulp een sfeer waarin er ruimte en veiligheid is om al je twijfels te uiten en in gesprek aan je zelfvertrouwen en zelfbeeld te werken. Het bood mij veel meer dan de hulp die nodig was om de scriptie te maken en af te ronden met een voldoende.
Er is een heel bijzonder team wat professioneel maar zeer toegankelijk inspeelt op de behoeftes van de zeer verschillende studenten en daarmee echt dat zetje geven wat nodig is om door te gaan. Chapeau!!!!
Ik ga reclame maken!

Mariëtte Castillion Information Science Msc Vrije Universiteit Amsterdam

06-10-2017

Gemiddelde beoordeling: 9

Ik nam scriptiebegeleiding omdat ik geen idee had hoe ik dit moest aanpakken en op de universiteit moet jij dat zelf uitzoeken.

Soort begeleiding: Scriptiebegeleiding, Studiedag

Fereshta Bedrijfskunde MER Avans hogeschool

05-10-2017

Gemiddelde beoordeling: 8

Super fijn om face to face te kunnen sparren. Ik ben door de feedback op nieuwe ideeen/inzichten gekomen.

Ilse Master Management Culture and Change Ncoi

04-10-2017

Gemiddelde beoordeling: 9

In eerste instantie om te weten hoe je een wetenschappelijk onderzoek aanpakt en hoe je een rapport moet schrijven. Na elke module ging ik steeds 1,5 punt omhoog. Daarna heb ik studiemeesters ingeschakeld om ervoor te zorgen dat ik niet teveel in de stress schoot als gevolg van mijn faalangst. Ze hebben daarbij enorm geholpen. Ik kan het iedereen aanbevelen, die dreigt vast te lopen met zijn/ haar studie.

Soort begeleiding: Scriptiebegeleiding, Bijles, Studiedag

Derrick MSc Business Administration: International Management Universiteit van Amsterdam

03-10-2017

Gemiddelde beoordeling: 9

Deadline naderde en er moest nog veel gedaan worden. De scriptiebegeleiding zorgde voor feedback en structuur.

Alissa Strategisch HRM Universiteit Utrecht

28-09-2017

Gemiddelde beoordeling: 9

Ik nam scriptiebegeleiding omdat ik zelf erg veel moeite heb (en vooral weinig affiniteit ;)) met onderzoek doen. De begeleiding van Studiemeesters heeft mij geholpen met het goed structureren van mijn hoofdstukken, het scherp en analytisch schrijven maar ook met de planning om te zorgen dat ik mijn scriptie voor de gestelde deadline kon inleveren. Ik heb enorm veel gehad aan de kritische blik en heldere, transparante en oplossingsgerichte feedback.

Simion Bachelor Politicologie VU

Robin Bouwkunde Windesheim Flevoland

14-09-2017
7,0

Gemiddelde beoordeling: 7

Het schriftelijk inzichtelijk maken en afronden van mijn scriptie

Roeland Sport, gezondheid en management Hogeschool van Arnhem en Nijmegen

08-09-2017

Gemiddelde beoordeling: 9

Ik liep vast tijdens de laatste loodjes van mijn scriptie. De begeleiders van studiemeesters gaven mij nieuwe inzichten en tips om mijn scriptie te perfectioneren.

Soort begeleiding: Scriptiebegeleiding, Studiedag