Beoordelingen Studielab

D , studeerde: HBO

04-09-2017
9,5

Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Was een prettige en leerzame ervaring met Hagar

Joris

03-09-2017

Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Hagar heeft me goed geholpen met mijn scriptie. Ze luistert goed, is geduldig en wist gelijk wat er verbeterd moest worden. Dank je wel!!

Viviana , studeerde: Imagineering

30-08-2017
7,5

Ervaring met: Scriptiebegeleiding

In het algemeen goed! Wel aan te raden!

frank , studeerde: master projectmanagement

23-08-2017

Ervaring met: Statistiekbegeleiding

Positief, in 2 uur veel verder gekomen

Roderick , studeerde: Commerciƫle economie

20-06-2017

Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Jorrit heeft mij goed geholpen met mijn plan van aanpak. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik niet vast liep.

Marja , studeerde: Master Bestuurskunde

17-05-2017

Ervaring met: Studiebegeleiding

Ik krijg meestal snel antwoord op mijn berichten. Het plannen van afspraken verloopt soepel. De begeleider is een goede sparringspartner, zeer vriendelijk, oprecht betrokken en geeft veel uitleg waar ik van leer. Het is erg prettig dat er zo goed met mij meegedacht wordt. Een voorbeeld hiervan is het spontaan te leen aanbieden van boeken als naslagwerk om thuis mee verder te studeren. Veel dank en ga zo door!

Anne , studeerde: Orthopedagogiek

16-05-2017

Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Het is een hele toegankelijke en leerzame manier om uit de brand geholpen te worden. Je kan via de computer meekijken wat ze doet, zodat je dit later zelf kan (na)doen. Alleen zo leer je er goed van. Daarnaast werd goed uitgelegd waarom hetgeen werd gedaan.
Ik ben veel wijzer geworden en heb er vertrouwen in dat het gaat lukken. Ik had echt het gevoel dat er naar me werd geluisterd en volle inzet werd geleverd. Super!

Daniek , studeerde: Governance, Economics and Development

01-05-2017

Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Hagar heeft mij ontzetten veel geholpen. Ik had het idee dat ik met al mijn vragen bij haar terecht kon.

Hellen , studeerde: Onderwijswetenschappen

01-05-2017

Bij mij was de begeleiding voor een module statistiek. Hagar heeft mij uitstekend geholpen. Door haar heldere, duidelijke uitleg kan ik nu zelfs inzien dat statistiek leuk en interessant kan zijn. Echt een aanbeveling waard!

Simon , studeerde: Master Geschiedenis

27-04-2017

Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Erg prettige en flexibele begeleiding.