Beoordelingen StudentEvent

Naam: Martijn in 't Veld

15-11-2017

Fijne samenwerking en alles verliep soepeltjes.
Zeer goed en zeker aan te raden!

Naam: Diana Hoek, Erasmus universiteit Rotterdam

22-09-2017

Het HeartBeat Festival was mede door het uitstekende advies van Student Event voor de line up weer een groot succes. Een fantastisch muziekfeest met als knallende afsluiter de Partysquad. Dank Friso!

Naam: Gina de Wit

22-08-2017

StudentEvent heeft ons fantastisch geholpen met zowel de voorbereidingen (het kiezen van artiesten die aansluiten op de doelgroep, advies in opbouw van de avond etc) als tijdens het evenement zelf. Zeer tevreden!

Naam: Herm

20-08-2017

Fijne spar partner om tot een gewenst resultaat te komen

Naam: L.V.V.S. Augustinus

05-07-2017

Afgelopen vrijdag met Hitjeskanon was zeer geslaagd. Onze leden hebben een leuke avond gehad en ik geloof dat dit ook wel geldt voor Hitjeskanon!

Naam: Boris

03-07-2017

Wij hebben echt een onvergetelijke avond gehad! Hartstikke bedankt voor het goede contact en de flexibele woordenwisseling. Ik zal jullie gegevens doorgeven aan de commissie van volgend jaar!

Naam: Fabian

04-05-2017

Wij willen jullie via deze weg nogmaals bedanken voor de fijne service. Freddy Moreira en Hitjeskanon waren echt te gek!

Naam: Rudi

01-05-2017

Erg fijne samenwerking met StudentEvent. Heel helder en open advies vooral! Volgend jaar weet ik wie ik moet bellen.

Naam: Gijs

26-04-2017

Afgelopen weekend een knalfeest gehad! Goed advies van Friso die echt kennis van de markt heeft. TOP!

Naam: Koen van Leeuwe - Amphitryon

07-04-2017

Tijdens het Lustrum van Amphitryon onwijs goed contact gehad met Friso van StudentEvent. Geen slechte woorden! Goede artiesten en je kan erop vertrouwen en garanderen dat het een feestje zal worden. Nogmaals, namens 1700 man, bedankt!