Beoordelingen StudentEvent

Naam: Renzo Dielesen

18-09-2018

Ad heeft me goed geholpen bij het samenstellen van de line-up voor Beach Event. We zijn al weer in gesprek voor volgend jaar.

Naam: Jetske

11-09-2018

goed meegedacht, lekker makkelijk. geen gedoe. eigenlijk wat ik aan de telefoon al zei

Naam: Sophie Zwartkruis (Utrechtse Introductie Tijd)

25-08-2018

Namens de Utrechtse Introductie Tijd wil ik zeggen dat wij ontzettend blij zijn om weer de keuze te hebben gemaakt om met StudentEvent samen te werken. Friso is altijd bereikbaar voor vragen en denkt vanaf begin tot eind van het proces met je mee. Tijdens de week hoef je nergens naar om te kijken. StudentEvent zorgt ervoor dat alles goed loopt. Wij raden StudentEvent zeker aan!

Naam: Daphne de Laat

27-07-2018

Fijne en snelle communicatie en er wordt met je meegedacht

Naam: De Kruijff

18-07-2018

Zeer klantgericht. Heeft het beste voor met de organisatie en dat werkt prettig samen. Oplossingsgericht en behulpzaam. Zeker een aanrader. Wij gaan zeker vaker samenwerken met StudentEvent.

De Kruijff

Naam: La Copa de Maastricht

05-07-2018

Wij, als La Copa, zijn zeer te spreken over StudentEvent. Er werd top met ons meegedacht over de invulling van ons evenement. Ook werd er snel en zeer flexibel gereageerd. Daarnaast was er een duidelijke communicatie.

Naam: Christiaan Daarnhouwer

15-02-2018

Mede dankzij de hulp van StudentEvent hebben wij een geweldige week kunnen needzetten met mooie artiesten! StudentEvent denkt mee in je budget en helpt je van daaruit de beste artiesten te boeken! Ook de hulp tijdens het even zelf was perfect!

Naam: Martijn in 't Veld

15-11-2017

Fijne samenwerking en alles verliep soepeltjes.
Zeer goed en zeker aan te raden!

Naam: Diana Hoek, Erasmus universiteit Rotterdam

22-09-2017

Het HeartBeat Festival was mede door het uitstekende advies van Student Event voor de line up weer een groot succes. Een fantastisch muziekfeest met als knallende afsluiter de Partysquad. Dank Friso!

Naam: Gina de Wit

22-08-2017

StudentEvent heeft ons fantastisch geholpen met zowel de voorbereidingen (het kiezen van artiesten die aansluiten op de doelgroep, advies in opbouw van de avond etc) als tijdens het evenement zelf. Zeer tevreden!