Beoordelingen Stretchtent-Huren.nl

uitstekend bevallen

Maurits uit: Rotterdam

6,6

Ervaring met: Meubilair

Veel verschillende contact personen, elke keer een andere medewerker aan de telefoon. Slecht advies over het aantal benodigde tafels, hierdoor uiteindelijk 14 tafels teveel, deze zijn ongebruikt weer retour gegaan. De verwachting was dat een een ervaren leverancier een reeel advies kan geven over het benodigde aantal tafels.
Buiten het bovenstaande een erg mooie tens, goede kwaliteit, en ook de stoelen en tafels waren perfect.

Sanny uit: Hengelo

9,6

Ervaring met: Stretchtent

Alleen de prijs is slikken maar ik snap het wel waarom

Kim uit: Lent

Ervaring met: Stretchtent

Hele mooie tent en helemaal volgens afspraak gezet en opgeruimd. Alleen de communicatie met het bedrijf dat de vloer legt was wat onduidelijk en zou beter kunnen.

Dolf uit: Uden

30-08-2017

Ervaring met: Overige

Voor ons tuinfeest twee tenten gehuurd. Op de afgesproken tijd geleverd en in de regen opgebouwd door drie heren. Pluspunten voor de service en deskundigheid van het personeel, dit is voor ons echt een reden om jullie volgend jaar weer te bellen. Bedankt!

Joris uit: Wehl

23-08-2017

Ervaring met: Stretchtent

Ik belde op maandag, en donderdag stond de tent al! Mooie stretch tent (6mX15m) is erg goed bevallen. De stretchtent met de houten palen geeft ook gelijk veel sfeer.

14-08-2017

Alles was helemaal goed!