Beoordelingen Streekpark Klein Oisterwijk

• Prijs/ kwaliteitverhouding 7,9

Silvia

02-09-2016

Positieve ervaring:
Goed onderhouden park met ruime plaatsen. Ik lees klachten over het klieken van seizoen/jaar gasten maar ik vond juist de mix op ons veldje erg leuk. We hadden leuk contact met allemaal en misschien nog wel meer met de "vaste" gasten. We stonden vlak bij het voetbalveld en natuur zwemwater met glij helling wat voor de kinderen (8 en 11) helemaal geweldig was. Vooral de jongste heeft genoten van alle animatie: sport, spel, knutselen, klimmen, musical en ga zo maar door terwijl de oudste snel vriendjes had gevonden en lekker zijn eigen gang ging. Voor de oudere kinderen is er het "hok", een eigen ruimte met disco en filmavonden. De omgeving is mooi: diverse fiets en wandelroutes en Oisterwijk is een leuk dorp. We waren hier drie jaar geleden ook en er is veel werk verzet door de eigenaren om het park nog beter te maken. Mijn complimenten!

Verbeterpunten/ tips:
WiFi bereik is erg slecht op de camping.

N. uit: Hollandscheveld

26-08-2015

Positieve ervaring:
Mooi ruime comfortplaatsen, sanitair netjes en dichtbij. Ruim opgezet park.

Verbeterpunten/ tips:
Slechte tot geen WiFi, maar er wordt wel mee geadverteerd. Nummering van de plaatsen loopt niet logisch.

Ria uit: Burgh-Haamstede

25-08-2015

Positieve ervaring:
Wij hadden kleinzoon van 7 bij ons en we hebben hem bijna niet gezien. Hij had het naar zijn zin, wij dus ook.

Ik zou het niet weten!

7,5

Positieve ervaring:
Leuke camping. Wordt veel georganiseerd voor jong en oud. Goede horecavoorzieningen. Mooie omgeving. Ligging is zeer centraal. Hebben een leuk verblijf gehad.

Verbeterpunten/ tips:
Op ons veld waren er maar 4 units douche/wc. Zou best wel wat meer kunnen. De verouderde wc units aan het doorgangspad mogen echt wel vervangen worden. Ziet er niet uit.

Joyce uit: Wateringen

Positieve ervaring:
Wat een top camping. Kids genoten dus wij ook op en top. Annimatie voor de kinderen was goed geregeld. Wilden er iedere dag graag naar toe. Camping plek was ruim en goed. Dames achter de balie van de receptie waren erg meegaand en vriendelijk. Ook de mensen van de horeca. Gaan nu proberen seizoen plek te krijgen! Super camping en zkr aan anderen aanbevelen!

Verbeterpunten/ tips:
Misschien een idee om op meerdere plaatsen ( horeca en strandje ) wespen vangers op te hangen. Het was ook wel een plaag maar op deze plaatsen kan je er wel iets aan doen.

Claudia uit: Ouderkerk aan den IJssel

6,5

Positieve ervaring:
Het is een prachtige camping, gelegen in een prachtige omgeving. Veel bossen, mooie standplaatsen, goede voorzieningen m.b.t. wasgelegenheden/sanitair. Heel goed schoongemaakt. Veel zorg aan animatie besteed. Uiterst vriendelijk personeel bij de receptie. Mooie wandelroutes.

Verbeterpunten/ tips:
De horecagelegenheid ruikt niet fris en omdat er waarschijnlijk binnen gerookt wordt. Het personeel was te amicaal met de vaste gasten, waren teveel met elkaar bezig, waardoor de service voor andere gasten die wachten op afhaal, lang moesten wachten. Het zwembad was onbeheerd/ongecontroleerd, waardoor de veiligheid niet gewaarborgd was. De vraag blijft of het zwemwater in de vijver wel gestest wordt. Er waren namelijk mensen besmet met bacterie en daardoor in ziekenhuis laten. Ook vaak verstopte riolen in sanitairgebouw.
De vaste campinggasten (die een vaste plek hebben) vormen een zodanige kliek, waar je als gast moeilijk bij kan komen. Zij zorgen voor veel herrie en rumoer. Men kent elkaar lang en dus denken zij de boel te kunnen "overheersen". Muziek ging lang door in de nacht. Misschien een idee om een flyer rond te laten gaan, dat overige gasten toch ook wel wat rust willen. Stel tijden vast wanneer men lawaai mag maken en niet.

Fredi uit: 5

23-08-2015
8,2

Positieve ervaring:
Wir haben die Abgeschiedenheit genossen. Auch das unsere Kinder gut beschäftigt wurden

We genoten van de afzondering. Ook onze kinderen waren erg druk

Verbeterpunten/ tips:
Die Vorhänge im Schlafzimmer der Eltern waren leider durch Feuchtigkeit mit Schimmelflecken, dies sollte nicht passieren.
De gordijnen in de slaapkamer van de ouders waren jammer genoeg vocht met schimmel vlekken, mag dit niet gebeuren.
Der Sonnenschirm hatte auch leider Schimmelflecken.
De paraplu had helaas schimmel vlekken.

23-08-2015
7,7

Jan uit: Hoofddorp

22-08-2015
6,9

Positieve ervaring:
Prachtige omgeving, mooie camping, fijne gasten om ons heen!

Verbeterpunten/ tips:
herentoilet al meer dan een week buiten gebruik wat soms erg lastig is.

Angela uit: Schoonrewoerd

22-08-2015
7,4

Positieve ervaring:
Er wordt veel georganiseerd voor jong en oud

Verbeterpunten/ tips:
Er mag soms meer en betere informatie komen over de activiteiten zelf.