Beoordelingen Stoof - de Bresser Top Movers

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Verwachting waargemaakt 9,0
  • Verhouding kwaliteit - prijs 8,7

Ingrid uit: Oosterhout

13-07-2016

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Le

Verbeterpunten:
Er was afgesproken dat er wen hertaxatie zou plaatsvinden maar uiteindelijk toen de verhuisdatum in zichtbwas zei men dat dat geen zin had omdat dat niet zou wijzigen. Dit moet vooraf gecommuniceerd worden, dus maw vooraf duidelijker uitleggen wanneer een hertaxatie nuttig is. Verder alles prima.

H. uit: Breda

23-05-2016

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Een dikke 10 voor Stoof TOP Movers.
Dit bedrijf doet zijn naam eer aan, want het zijn echt TOP mensen!
De adviseur gaf ons een zeer goed gevoel en toen we de offerte zagen, waren wij verbaasd dat het zo goedkoop was.
Alle spullen werden helemaal ingepakt op de plaats in de oude woning en daarna gebracht naar de nieuwe woning, daar werd alles weer op de juiste plaats gezet en helemaal uitgepakt. Zelfs onze antieke kast prima overgebracht. Zeer aardige en professionele verhuizers die snel en keurig hebben gewerkt. In het appartementencomplex zagen we ook andere verhuisbedrijven ........ wij blij dat we die niet hadden ingehuurd! Zij zette alles in de gang (niet ingepakt) en brachten toen alles naar boven, gepropt in de lift. Stoof Top Movers bracht rechtstreeks uit de vrachtwagen een ingepakt stuk naar boven! Meer werk, maar zeer professioneel en daarnaast goedkoop! Stoof TOP Movers, tot een volgende keer!

GEEN!!!

Henrieke uit: Breda

23-02-2016

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken, Handymanservice

jan uit: made

05-11-2015

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
wij waren heel tevreden over jullie personeel
aan te bevelen bedankt

Marja uit: Rijswijk NB

07-07-2015

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Voor alle duidelijkheid: mijn man dhr. de Jong verhuisde van de Oosterheem naar de Buurstede in Oosterhout.

Daar waar taxateur staat bedoel ik meneer Verschoor die de boel kwam opnemen. Vriendelijk, doortastend, hij heeft alles goed opgeschreven en doorgegeven zodat er geen miscommunicatie of misverstanden waren.

Verbeterpunten:
Eigenlijk geen. Om dan toch iets te noemen wat eigenlijk geen probleem opleverde. Meneer Verschoor had het over aparte dozen voor hangkleding en schilderijen. Die waren er niet, maar nogmaals dat was eigenlijk geen enkel probleem.

Gerard uit: Breda

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag

Monique uit: Breda

06-05-2014

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag

Pluspunten:
Ik ben "bij toeval" zelf op het idee gekomen om het vrijmaken van onze beneden verdieping i.v.m. renovatie op deze manier bij en met jullie op te lossen. Met mogelijk wat meer reclame over deze mogelijkheid ( en een niet te hoog kostenplaatje) zouden meer mensen dit op deze manier kunnen oplossen.

Verbeterpunten:
In de offerte werd aangegeven dat de 1e maand opslag inclusief zou zijn. Het verbaasde ons derhalve dat we nog een navordering van
€ 60,00 voor opslag moesten betalen terwijl wij slechts een opslag van 3 weken hadden.

Isabelle uit: Breda

04-04-2014
9,6

Ik ben: vaker klant geweest

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Pluspunten:
Heel klantgericht!