Beoordelingen Stone Company

• Kwaliteit 9,7

uit: Delft

07-04-2018

Ervaring met: Overige

Uitstekend en op prettige wijze advies.
Onverwachte problemen werden prima opgelost.
We kwamen via Erik ook nog aan een goede aannemer:
Cor de Jong en zijn mannen. Allemaal vaklui en prettige mensen.

Fam. uit: Nederweert

3,0

Ervaring met: Toilet

Toilet is 375 euro duurder dan overeengekomen.
2.5 week wachten op ons nieuw besteld toilet. We belden de afgelopen week meerdere malen om te vragen wanneer de levering is. Men beloofd ons om terug te bellen. Niet dus.
Heden vinden we een email in de spambox d.d. 10 maart 2018, dus 5 dagen geleden. Het toilet kost geen 411, 40 maar 1252,35 šŸ˜²Maar liefst 840,95 euro DUURDER!
Stone compagny zegt, dat bij het omzetten van de website in OKTOBER, er een foutje is ingeslopen...
Ze kunnen ons wel 30 procent korting geven. (375 euro duurder) Met excuses voor "ongemak"
Geen vertrouwen meer in dit bedrijf na deze enorme blunder. We hebben nu een andere wc besteld elders. Hierdoor moeten we een leiding over ons nieuw tegelwerk, leggen omdat de wateraansluiting is gemaakt op de hoogte van het toilet van Stonecompagny.
Als Stone Compagny mijn bedrijf was zou ik een klant niet met de gevolgen laten zitten van mijn blunder.

Dirk uit: eindhoven

Ervaring met: Toilet

super coulante service mbt nalevering toilet onderdelen.

thanx

groeten Dirk

K uit: Weurt

Ervaring met: Bad

Mooie showroom met enthousiast en gedreven personeel die weten waar ze over praten. Prachtige ontwerpen maken en waarbij niets onmogelijk lijkt.

Fred uit: Amsterdam

07-12-2017
9,6

Ervaring met: Wastafel

Onze droombadkamer gerealiseerd door een prachtig advies op maat en echte service. Echte inspiratie gekregen door middel van het Virtual Reality in de showroom. Hierdoor kregen we echt inzichtelijk wat de badkamer ging worden en wat we wel en niet wilden. Bedankt mannen!

Niels uit: Rotterdam

21-11-2017
9,6

Ervaring met: Overige

Na een lange zoektocht naar de geschikte dealer eindelijk een gevonden die perfect bij ons paste. Perfect begeleid en vragen werden adequaat behandeld. Waar het bedrijf voor zegt te staan maken ze ook dubbel en dwars waar: advies op maat en hoogwaardige producten en service. Erik en zonen: Dank jullie wel.

Yvonne uit: Leiden

24-10-2017
9,8

Ervaring met: Wellness

Wat een showroom en creativiteit! Echt verder gekomen met het advies en de ontwerpen. Prachtig bedrijf dat ons veel stress verminderd heeft in deze hectische tijd van verbouwen en ons geweldige service heeft geboden. Mannen bedankt voor onze bijzondere badkamer!

Lenny uit: Rotterdam

14-10-2017

Ervaring met: Overige

Dit is echt een super zaak!
Je wordt hier ontzettend goed en fijn geholpen,krijgt echt hele goede service en uitleg.
Ook de nazorg is super!
Echt een aanrader om hier alles voor je badkamer enz te kopen.

Madeleine G. uit: Leersum

10-10-2017

Ervaring met: Accessoires

Fantastische service! Fijn dat dat nog bestaat!

Nadia uit: Wellen (Belgiƫ)

06-10-2017

Ervaring met: Douche

Prachtig bedrijf
Fantastische service
Zeer behulpzaam om op een professionele manier problemen/vragen op te lossen
Eindelijk de firma gevonden waar wij zolang naar zochten!