Beoordelingen Stijn Maas (Allied Advocaten)

• Advies 9,1
  • Deskundigheid 9,2
  • Betrokkenheid 9,2

Gijs uit: Amsterdam

12-12-2017

Geholpen door: Stijn Maas

Al snel werd mijn situatie goed ingeschat en geanalyseerd. Dat maakte mij rustiger en zekerder. Deskundig jurdisch advies en adequaat handelen nadien. Erg tevreden!

Jan

01-11-2017

Geholpen door: Stijn Maas

Toen ik van baan veranderde, wilde ik wel een juridische check op het aan mij geboden arbeidscontract. En alhoewel het er voor mij prima uitzag, bleken er na controle door Stijn Maas toch nog wel wat haken en ogen aan te zitten. Het contract was, onbedoeld, erg gericht op de werkgever geschreven.

Ik heb de door Stijn Maas geadviseerde aanpassingen vervolgens teruggelegd bij de potentiële werkgever, en zodoende het één en ander recht laten zetten.

Nu ben ik er met de werkgever uitgekomen, en kan ik met een gerust hart aan mijn nieuwe uitdaging beginnen!

Melanie uit: Breda

31-10-2017

Geholpen door: Stijn Maas

Ik vond het contact met Stijn zeer plezierig: hij is deskundig, helder in zijn uitleg en advies, en een betrokken gesprekspartner. Mijn dank is groot!

Wilfred uit: Amsterdam

31-10-2017

Vakkundig. Open en eerlijk

Rianne uit: Woerden

19-10-2017

Geholpen door: Stijn Maas

Stijn geeft prettig en deskundig advies, praktisch en doeltreffend. Ondanks de vervelende situatie geeft hij je het gevoel dat de zaak in goede handen is.
Fijn om mee samen te werken, kan Stijn van harte aanbevelen.

Pieter uit: Papendrecht

08-10-2017

Geholpen door: Stijn Maas

“In een geschil met een niet betalende werkgever, heeft Stijn Maas mij zeer goed bijgestaan. Door kordaat optreden is het volledig openstaand bedrag betaald. Ik beveel Stijn zeker aan in dit soort geschillen.”

M

05-10-2017

Denise uit: Nijmegen

05-10-2017
7,4

Radia uit: Rhenen

25-09-2017

Geholpen door: Stijn Maas

het gesprek met Stijn Maas verliep zo soepel alsof ik deze MR al jaren ken.Stijn geeft Echt goed uitleg en advies! zeker aan te raden bij anderen.

Aad. uit: Oudewater

19-09-2017

Geholpen door: Stijn Maas

De heer Stijn Maas heeft op een zeer kundige en prettige wijze juridische en persoonlijke adviezen gegeven in een ingewikkelde ontslag procedure. Ik beveel de heer Maas dan ook gaarne bij u aan.