Beoordelingen Stijn Maas (Allied Advocaten)

• Advies 9,2
  • Deskundigheid 9,2
  • Betrokkenheid 9,3

Ali uit: Lelystad

18-08-2017

Geholpen door: Stijn Maas

Dhr. Maas heeft mij van uitstekend advies voorzien welke strategie te bewandelen om het conflict met mijn werkgever op te lossen.

Manja uit: Diemen

14-07-2017

Geholpen door: Stijn Maas

Ik heb de samenwerking met Stijn als zeer prettig ervaren. In een zeer moeilijke en emotionele situatie heb ik zijn manier van werken en communiceren als een enorme steun in de rug ervaren met een zeer goed resultaat tot gevolg.

John uit: Amsterdam Driemond

11-07-2017

Geholpen door: Stijn Maas

zakelijk en goed advies. Jammer dat het contact geen vervolg heeft kunnen krijgen

Annelies Brijl uit: Den Haag

28-06-2017

Geholpen door: Stijn Maas

Stijn is een no nonsese mens. Duidelijk in zijn communicatie en zeer betrokken. Tevens zeer goed bereikbaar, kortom altijd paraat!

Leila uit: Harderwijk

18-06-2017
9,6

Geholpen door: Stijn Maas

Onzeker, boos en behoorlijk in paniek liep ik ruim een jaar geleden het kantoor van Stijn Maas binnen. Niemand verwacht in een dergelijke situatie verzeilt te raken. Door Stijn wist ik rustig te blijven en mijn geduld te bewaren in de daaropvolgende hectische weken. Met zijn kennis stond hij mij bij en had hij een deskundig antwoord bijna altijd dezelfde dag nog paraat. Met opgeheven hoofd, vol moed en vertrouwen is de zaak tot een gewenst einde gebracht. Ik zou Stijn van harte aanbevelen; Een kwalitatief hoogstaande advocaat met een laagdrempelig, persoonlijk karakter. Nogmaals bedankt Stijn!

Geert uit: Apeldoorn

14-06-2017
8,2

Zeer betrokken

Alexandra Voerman uit: Lelystad

Geholpen door: Stijn Maas

Was een zeer prettig gesprek, zonder te hoeven nadenken over moeilijke advocaten-taal waar vaak niets van te begrijpen is! De heer sprak rustig, begrijpbaar en luisterde ook.

Leyla begenilmis uit: Amsterdam

Geholpen door: Stijn Maas

Ik vond het heel fijn om Stijn Maas als advocaat te hebben. Er werd na mijn geluisterd en hij was betrokken bij mijn situatie, top!!

Ingrid Engelschman uit: Huizen

Geholpen door: Stijn Maas

Een zeer kundige en toegewijde advocaat. Een pretttig mens met veel empathie. Ik zou deze advocaat zeker aanbevelen.

Ingrid Engelschman

Marieke

07-06-2017

Geholpen door: Stijn Maas

Stijn Maas is doortastend, gespecialiseerd in arbeidsrecht, goed telefonisch bereikbaar, denkt met je mee, wat steun biedt. Deze advocaat neemt het goed voor je op.