Beoordelingen Stijn Maas (Allied Advocaten)

• Advies 9,0
  • Deskundigheid 9,2
  • Betrokkenheid 9,3

Sandra

03-07-2018

Geholpen door: Stijn Maas

Stijn was erg betrokken op mijn zaak. Hij reageert snel op mails, meestal door persoonlijk telefonisch contact of via mails, hierdoor blijft de vaart erin. Hij wil het 'onderste uit de kan halen' en geeft deskundig advies.

Den Butter Techniek B.V. uit: Hilversum

06-05-2018

Geholpen door: Stijn Maas

Stijn Maas is een vakbekwaam advocaat op verschillende vlakken en staat mij op diverse vlakken bij. Na samen gestart bij het UOA om de kneepjes van het zelfstandig ondernemen onder de knie te krijgen zijn we nu bieden voor ons zelf begonnen. Ik heb Stijn als betrouwbare, deskundig en prettig persoon leren kennen. Een echte aanraden voor bijvoorbeeld arbeidsrecht waarbij hij niet alleen naar de regels kijkt maar ook naar de individuele situatie van zowel mij als mijn medewerkers.

Johan / Oto lift

03-05-2018

Geholpen door: Stijn Maas

Werd gelijk benaderd en vriendelijk te woord gestaan

Bas/ C2h uit: Vleuten

07-03-2018

Geholpen door: Stijn Maas

Snel en deskundig geholpen, waardoor ik wist wat ik moest doen.

Els uit: Zevenaar

28-02-2018

Geholpen door: Stijn Maas

Ik heb de samenwerking met Stijn als zeer prettig ervaren.
In een zeer moeilijke situatie heb ik zijn manier van werken als een enorme steun in de rug ervaren.
Een echte aanrader als je juridische hulp nodig hebt op het gebied van arbeidsrecht.

Daviella uit: Hoofddorp

23-02-2018

Geholpen door: Stijn Maas

Fijne advocaat die goed advies geeft.
Goede samenwerking en denkt goed mee.

F.J. Broekhuizen / Stichting Nusantara Zorg uit: Ugchelen-Apeldoorn, Bussum, Almere

07-02-2018

Geholpen door: Stijn Maas

Hoge betrokkenheid, snelle analyse en doortastende aanpak als ervaren kernkwaliteiten in de samenwerking met Stijn Maas

Bewindkr8 uit: Grevenbicht

02-02-2018

Geholpen door: Stijn Maas

Wij zijn voor het opstellen van de Algemene Voorwaarden van ons nieuw te starten Bewindvoerderskantoor uitgekomen bij Stijn Maas van Allied Advocaten. Hij heeft ons uitstekend geholpen met het uitwerken van de branche specifieke bepalingen. Dank!

Bronkhorstschilderwerken uit: Arnhem

23-01-2018
9,8

Was zeer tevreden

shahrzad

23-01-2018

Geholpen door: Stijn Maas

Het was een prettige samenwerking met de heer Maas. Hij heeft goed gekeken naar alle mogelijkheden en kansen, daarna logisch en goed advies gegeven. De zaak is uiteindelijk naar mijn tevredenheid en vlot afgelopen.