Beoordelingen Stijn Maas (Allied Advocaten)

• Advies 9,1
  • Deskundigheid 9,2
  • Betrokkenheid 9,2

Rianne uit: Woerden

19-10-2017

Geholpen door: Stijn Maas

Stijn geeft prettig en deskundig advies, praktisch en doeltreffend. Ondanks de vervelende situatie geeft hij je het gevoel dat de zaak in goede handen is.
Fijn om mee samen te werken, kan Stijn van harte aanbevelen.

Pieter uit: Papendrecht

08-10-2017

Geholpen door: Stijn Maas

β€œIn een geschil met een niet betalende werkgever, heeft Stijn Maas mij zeer goed bijgestaan. Door kordaat optreden is het volledig openstaand bedrag betaald. Ik beveel Stijn zeker aan in dit soort geschillen.”

M

05-10-2017

Denise uit: Nijmegen

05-10-2017
7,4

Radia uit: Rhenen

25-09-2017

Geholpen door: Stijn Maas

het gesprek met Stijn Maas verliep zo soepel alsof ik deze MR al jaren ken.Stijn geeft Echt goed uitleg en advies! zeker aan te raden bij anderen.

Aad. uit: Oudewater

19-09-2017

Geholpen door: Stijn Maas

De heer Stijn Maas heeft op een zeer kundige en prettige wijze juridische en persoonlijke adviezen gegeven in een ingewikkelde ontslag procedure. Ik beveel de heer Maas dan ook gaarne bij u aan.

Ali uit: Lelystad

18-08-2017

Geholpen door: Stijn Maas

Dhr. Maas heeft mij van uitstekend advies voorzien welke strategie te bewandelen om het conflict met mijn werkgever op te lossen.

Manja uit: Diemen

14-07-2017

Geholpen door: Stijn Maas

Ik heb de samenwerking met Stijn als zeer prettig ervaren. In een zeer moeilijke en emotionele situatie heb ik zijn manier van werken en communiceren als een enorme steun in de rug ervaren met een zeer goed resultaat tot gevolg.

John uit: Amsterdam Driemond

11-07-2017

Geholpen door: Stijn Maas

zakelijk en goed advies. Jammer dat het contact geen vervolg heeft kunnen krijgen

Annelies Brijl uit: Den Haag

28-06-2017

Geholpen door: Stijn Maas

Stijn is een no nonsese mens. Duidelijk in zijn communicatie en zeer betrokken. Tevens zeer goed bereikbaar, kortom altijd paraat!