Beoordelingen Stijn Maas (Allied Advocaten)

• Advies 9,1
  • Deskundigheid 9,2
  • Betrokkenheid 9,2

Daviella uit: Hoofddorp

23-02-2018

Geholpen door: Stijn Maas

Fijne advocaat die goed advies geeft.
Goede samenwerking en denkt goed mee.

F.J. Broekhuizen / Stichting Nusantara Zorg uit: Ugchelen-Apeldoorn, Bussum, Almere

07-02-2018

Geholpen door: Stijn Maas

Hoge betrokkenheid, snelle analyse en doortastende aanpak als ervaren kernkwaliteiten in de samenwerking met Stijn Maas

Bewindkr8 uit: Grevenbicht

02-02-2018

Geholpen door: Stijn Maas

Wij zijn voor het opstellen van de Algemene Voorwaarden van ons nieuw te starten Bewindvoerderskantoor uitgekomen bij Stijn Maas van Allied Advocaten. Hij heeft ons uitstekend geholpen met het uitwerken van de branche specifieke bepalingen. Dank!

Bronkhorstschilderwerken uit: Arnhem

23-01-2018
9,8

Was zeer tevreden

shahrzad

23-01-2018

Geholpen door: Stijn Maas

Het was een prettige samenwerking met de heer Maas. Hij heeft goed gekeken naar alle mogelijkheden en kansen, daarna logisch en goed advies gegeven. De zaak is uiteindelijk naar mijn tevredenheid en vlot afgelopen.

Tom uit: Utrecht

09-01-2018

Geholpen door: Stijn Maas

Mr. Maas weet zijn kennis over het arbeidsrecht goed te combineren met praktijk: levert passend advies en communiceert helder. Van harte aan te bevelen.

Dhr. P

15-12-2017

Geholpen door: Stijn Maas

De samenwerking met Stijn was prettig. Hij weet zijn deskundigheid goed te combineren met communicatie (naar mij als klant en naar de tegenpartij).

Gijs uit: Amsterdam

12-12-2017

Geholpen door: Stijn Maas

Al snel werd mijn situatie goed ingeschat en geanalyseerd. Dat maakte mij rustiger en zekerder. Deskundig jurdisch advies en adequaat handelen nadien. Erg tevreden!

Jan

01-11-2017

Geholpen door: Stijn Maas

Toen ik van baan veranderde, wilde ik wel een juridische check op het aan mij geboden arbeidscontract. En alhoewel het er voor mij prima uitzag, bleken er na controle door Stijn Maas toch nog wel wat haken en ogen aan te zitten. Het contract was, onbedoeld, erg gericht op de werkgever geschreven.

Ik heb de door Stijn Maas geadviseerde aanpassingen vervolgens teruggelegd bij de potentiële werkgever, en zodoende het één en ander recht laten zetten.

Nu ben ik er met de werkgever uitgekomen, en kan ik met een gerust hart aan mijn nieuwe uitdaging beginnen!

Melanie uit: Breda

31-10-2017

Geholpen door: Stijn Maas

Ik vond het contact met Stijn zeer plezierig: hij is deskundig, helder in zijn uitleg en advies, en een betrokken gesprekspartner. Mijn dank is groot!