Beoordelingen Stienstra Keukens

Els uit: Overveen / Earnewald

15-08-2016
9,8

Positieve ervaring:
Wij zijn erg blij met onze keuken omdat wij zeer goed advies hebben gekregen.

Hebben wij niet.

Corine en Gerard uit: Ferwert

20-05-2016

Contact met vestiging: Stiens

Positieve ervaring:
Van eerste bezoek tot aan nalevering onderdelen goed voorgelicht, meegedacht en begeleid. Heldere communicatie. Alles bewust uit handen gegeven. Zeer prettige mensen over de vloer gehad. Heel tevreden met eindresultaat.

Geen

Ron en Eddy uit: IJlst

05-05-2016
9,8

TOP firma.
Een firma, die service en klantvriendelijkheid nog hoog in het vaandel heeft staan.
Vanaf het eerste contact tot en met de zeer vakkundige installatie (dank jezelf Richard)
Iedereen uit vestiging Grou hartelijk dank. Wat zijn we blij met onze
nieuwe (gerenoveerde) keuken met de prachtige nieuwe 5-pits Atag kookplaat met "Vulcano" wokbrander.

Absoluut geen !

MHB uit: Warten

08-03-2016
6,3

Positieve ervaring:
Goed advies, meedenken over oplossingen, de tijd nemen om tot een goede koop te komen.
Alle tijd en aandacht tot het moment van verkoop.

Negatieve ervaring:
Monteur was een man waarmee ik niet overweg kon; wat zijn 2,5 dag dan láng!!
Had het wel fijn gevonden als er na verloop van een aantal weken nog eens gevraagd werd of alles naar wens was.
Zo erger ik me eraan dat als de onderste korf van de vaatwasser vol is, deze naar buiten valt/rolt als je de deur opent. Dit merk je pas na aankoop, maar is heel vervelend!!

Fam. uit: Tijnje

02-04-2014
8,2

Positieve ervaring:
Prima totaalpakket en afhandeling. Meedenkende monteur met zeer goede inzet.

Geen

F. uit: Grou

Positieve ervaring:
We hadden het niet beter kunnen treffen.
Zeer deskundig personeel, geldt ook voor het ingehuurde
personeel.
Ze hebben alles in het werk gesteld te voldoen aan de zeer korte levertijd en uitvoering van de werkzaamheden.
Niets dan lof over Stienstra.

Zijn er niet.

ingrid uit: grou

8,5

Positieve ervaring:
Al met al zeer tevreden. Met name dat ik kwam met een indeling en dhr. Stienstra komt met een heel ander idee. Vond ik wel prettig. Dat ontwerp is het uiteindelijk niet geworden maar daar is wel verder op geborduurd. Nu erorm tevreden met indeling/opstelling en ruimte. Ook goed contact met monteur. Zeer kundig keuken geplaatst en bij niet helemaal tevreden over de felle ledspotjes zijn de spotjes zonder discussie omgewisseld. Krijgen veel complimenten.

Negatieve ervaring:
Eigenlijk geen. Achteraf hadden wij ons wat meer in de inbouw vaatwasser moeten verdiepen. Deze is kleiner dan een losse. Nu draai ik dagelijks terwijl ik met een losse wel eens een een dag over kon slaan.

Dominic uit: Grou

Positieve ervaring:
zeer correct, vriendelijk, deskundig en betrouwbaar.

Jelle en Christina uit: Wartena

11-03-2014

Contact met vestiging: Stiens

Positieve ervaring:
Contact was uitmuntend, steeds iets lekker bij de koffie!
We zijn lang bezig geweest voordat we de knoop door hakten maar we werden steeds met open armen ontvangen en erg persoonlijk. Echt prima service!

Negatieve ervaring:
Prijs van de gehele keuken was weinig onderhandelbaar, we hadden een budget wat we wel moesten rekken van onze kant echter het gevoel bij Stienstra was dusdanig goed dat we dat er zeker voor over hadden.!

Rein uit: Burgum

01-01-2014