Beoordelingen Steven van den Ham Verhuisservice BV Elst

• Klantvriendelijkheid 9,0

15-07-2018
4,4

Ervaring met: Particuliere verhuizing

We hebben een slechte ervaring met Steven van den Ham. Afspraken die niet worden nagekomen, uitloop van vele dagen, na afloop instortende bedden en kasten die tot verwondingen bij mij en mijn dochter leiden. Je kiest een verhuizer om ontzorgd te worden, maar met Steven van der Ham heb je geen geruisloze verhuizing

Grit uit: Elst

29-12-2017
9,6

Ervaring met: Particuliere verhuizing

We zijn de afgelopen dagen vakkundig verhuisd door dit bedrijf incl. onze vleugel. Ze hadden professioneel materieel om alles goed en onbeschadigd over te brengen. Top, nogmaals dank

Sabine uit: Nijmegen

30-04-2017

Ervaring met: Particuliere verhuizing

Prima ervaring gehad. Vakmensen die snel en vakkundig werken. Zeker een aanrader!

cor uit: kasteellaan 143 3401AJ IJsselstein

26-04-2017

Ervaring met: Particuliere verhuizing

prima contact en snelle reacties op mail
bedankt voor de service

B uit: Arnhem

04-03-2017

M. uit: Oosterbeek

02-03-2017

Ervaring met: Particuliere verhuizing

Vroeg gestart en aan het einde van de dag over en uitgeladen. De meeste dozen uitgepakt en mee terug, terwijl de heren nog aan het uitladen waren met de grote stukken. Wij zijn blij met deze verhuizer.

G.J. uit: Westervoort

goede keuze, prima afspraken

Henk uit: Rhenen

Ervaring met: Particuliere verhuizing

Patrick en Geert zijn een super verhuisteam met veel ervaring en grote vakbekwaamheid. Ook de chauffeur van Vonk&Co paste prima in dit team. Deze verhuizing was een fijne ervaring. Hartelijk bedankt.

Rinie uit: Doorwerth

Ervaring met: Particuliere verhuizing

Wij zijn heel tevreden met de gang van zaken tijdens onze verhuizing. Vriendelijk en deskundig personeel. Dank jullie wel.

Inge uit: Arnhem

28-02-2017