Beoordelingen Sterk Verhuizingen

• Afspraken nakomen 9,3
  • Service 9,4

Ralf uit: Sgravenvoeren

14-01-2020

Ongekende service en klantvriendelijkheid.

Tom uit: Maastricht

09-01-2020

We hebben bij 5 bedrijven in en rond Maastricht offertes opgevraagd en over de vloer gehad voor de calculatie. Bij Johan van Sterk Verhuizingen hadden we meteen een prettig gevoel en dit was ook de enige die echt de tijd nam om alles rustig uit te leggen. Meevaller was ook dat ze gunstiger waren qua prijs tov de concullega's en we verhuisdozen mochten lenen.

Op de dag van de verhuizing werd alles netjes en voorzichtig uit elkaar gehaald en op de locatie weer opgebouwd. Met de speciale hangkledingdozen konden we op de dag van de verhuizing het complete hanggedeelte van de kledingkast mee oververhuizen en mochten we de dozen wat langer lenen vanwege onze verbouwing. Als je ze bezig ziet dan kun je zien dat verhuizen echt een vak is.

Kortom een aanrader en mochten we nog een keer verhuizen dan zullen we zeker Sterk opnieuw benaderen.

03-12-2019

Jeannine uit: Heerlen

02-12-2019

Fijne, duidelijke communicatie en vriendelijke mensen!

Marlie uit: Heerlen

29-11-2019

Voor de derde keer goed geholpen door Sterk verhuizingen. Ze verhuizen snel en zorgvuldig! Maatwerk is mogelijk!

Guusje

28-11-2019

Zeer bereid tot een prettige samenwerking en heel vriendelijke medewerkers, die hun werk goed doen! Aanrader :)

Vera uit: Eijsden

28-11-2019

Zeer goede ervaring met sterk verhuizingen
Zeer nette en zorgzame verhuizers.

Alex uit: Maastricht

28-11-2019

Hoe groot of, zoals in mijn geval, klein de opdracht is, sterk verhuizingen levert top en professioneel werk.

Lidy uit: Maastricht

Arthur uit: Maastricht