Beoordelingen Sterk Verhuizingen

• Afspraken nakomen 9,3
  • Service 9,3

Socks & Socky Bodyfashion VOF uit: Maastricht

29-08-2019

Johan, de chief, houdt zich aan afspraken. Personeel kundig, vriendelijk en zelfs bereid buiten de “reguliere tijden” te werken. Toppie!!

Margoo uit: Weert

17-05-2019

Ik heb een prettige verhuiservaring met STERK verhuizingen. Communicatie is duidelijk en persoonlijk. Komen afspraken prima na. De verhuisdag verliep soepel en ontspannen.

Chantal uit: Maastricht

08-05-2019

De jongens van Sterk Verhuizingen weten van aanpakken. Binnen 7 uur tijd waren alle spullen met uiterste zorg verhuisd naar de nieuwe woning.

uit: Cadier en Keer

04-05-2019

Johan en zijn team heeft onze bedrijfsmachines en voorraad van Maastricht naar Cadier en Keer verhuisd en heeft dit met alle zorg gedaan, niets was hem teveel.
Er zijn meer dan voldoende goede verhuisdozen voorhanden.
Ook heeft hij ons privé verhuisd, dit ging vlekkeloos, bedankt Johan en team.

Gaston Coenen, Stegraprint drukkerij

Gaston uit: Cadier en Keer

04-05-2019
9,6

Johan en zijn mannen zijn een No nonsens bedrijf en maken waar hetgeen zij zeggen.
Het is een jong en gemotiveerd team, chapeau en ga zo verder.

Floor uit: Oirsbeek

01-05-2019

Patrick uit: Eijsden

24-04-2019

Een dikke 10! We zijn totaal ontzorgd door Johan en zijn team. Hoewel een verhuizing normaal best wel stressvol is heeft Sterk ons op alle fronten geholpen, van inpakken tot het verhuizen zelf. Snel, efficiënt en voor een hele schappelijk prijs.

Ga zo door!

Margot uit: Maastricht

24-04-2019

Erg tevreden. Super gewerkt.
Netjes, correct en vriendelijk.

Rob uit: Maastricht

17-04-2019

Heel servicegericht, je word helemaal ontzorgd.

Yara uit: Eijsden

17-04-2019

Johan heeft ons super geholpen en had aan alles tot in detail gedacht. Dozen, dekens, niets was te veel. Het verhuizen ging snel, makkelijk en was tot mijn verbazing in een paar uurtjes gepiept. Ik kan Sterk Verhuizingen aan iedereen aanbevelen!