Beoordelingen Stein Keuken

Familie uit: Nuenen

23-11-2017

Keukenopstelling: Eiland-keuken

Positieve ervaring:
Prima voorlichting gehad in de showroom in Nuenen. Meedenkende verkoopster. Geleverde kwaliteit is zeer goed. Ik kan Stein Keuken aan iedereen aanbevelen die iets meer wil dan een IKEA of Brugman keuken.

Marloes en Jack uit: Heeze

23-04-2017
7,7

Positieve ervaring:
Mooie keuken van Nederlands fabrikaat. Hij ziet er prachtig uit. Tijdens verkoop is er goed meegedacht over de mogelijkheden, zeker omdat er nogal wat gecorrigeerd moest worden vanwege zeer scheve muren. We zijn zeer tevreden over de installateur.

Verbeterpunten/ tips:
Er is geadviseerd in het plafond dezelfde spotjes te zetten als in de vitrinekastjes. Volgens Stein verkopen ze deze spotjes vaker voor in het plafond. Wij blijven erbij dat deze spotjes niet gescht zijn voor om in gipsen plafondplaten te zetten omdag ze niet over de platen klemmen, maar tegen de kopse kant van de platen. We hebben er twee vastgelijmd met dubbelzijdig plakband. Het is wachten tot ze eruit vallen. Twee bovenkastjes met glazen deuren zijn 2 keer opnieuw geleverd omdat de deuren er niet bij zaten en daarna omdat er geen glas in de deuren zat. Toen de kastjes hingen bleek de binnenkant niet dezelfde kleur te zijn. Even is gedacht dat het aan de spotjes lag, die zijn vervangen maar dat hielp niet. Aan de kastjes is niets meer gedaan. We hebben dat ook niet meer gevraagd omdat we de hele verbouwing moe waren.

Corrie uit: Nuenen

15-04-2017

Peter uit: Nuenen

09-04-2017

Positieve ervaring:
Wij zijn op een professionele, meedenkende en vriendelijke wijze geholpen bij het uitzoeken van onze nieuwe keuken.

Verbeterpunten/ tips:
Meer keuze in de showroom.

Linda uit: Geldrop

18-12-2016

Positieve ervaring:
Prima persoonlijke begeleiding, vriendelijk en professioneel, afgestemd op wensen en budget. Kwaliteit en uitstraling top! Door een echte vakman geïnstalleerd. Mede door het lichtplan op maat een perfect totaalplaatje geworden en alleen nog maar positieve reacties van bewonderaars gehad. Door de goede ervaring met onze vorige keuken en de grenzeloze service die wij hebben ervaren zijn we zonder aarzeling weer naar Stein gegaan en wederom geen spijt. Ga ze door!

Geen.

Mariella uit: Nuenen

04-12-2015

Keukenopstelling: Schiereiland-keuken

Positieve ervaring:
Goede service, persoonlijke benadering, geweldige monteur, flexibel.

Jessica uit: Nuenen

18-07-2015

Benjo uit: Son en Breugel

15-07-2015
8,2

Keukenopstelling: Eiland-keuken

Positieve ervaring:
Er is een goede vertaalslag gemaakt tussen onze wensen en de mogelijkheden bij Stein Keuken

Verbeterpunten/ tips:
Het zou een goede service zijn om de keuken als deze nog niet geplaatst kan worden gratis op te slaan zonder hem al te hoeven betalen.
Vooraf betere informatie over XL bladen en de mogelijkheden.

brigitte uit: nuenen

22-06-2015

Gezellig ontvangen
Goed advies
Snelle levering
Geweldige monteur

Verbeterpunten/ tips:
Wij hadden 6 inbouwapparaten van aeg.
Bij aanmelden op de site van aeg voor de extra garantie zagen we dat er een actie liep voor een gratis mixer bij 5 inbouwapparaten van aeg.We hebben hiervoor nog gemaild maar onze keuken was een paar dagen te vroeg besteld om hiervoor in aanmerking te komen.
We hebben het nog via aeg zelf geprobeerd maar helaas.
Het moest toch echt via de keukenwinkel geregeld worden maar die gaven aan dat er voor 1 maart was besteld.
Je voelt je dan toch best lullig want hoe geweldig had die rode mixer in onze keuken gepast bij ons rode koffieapparaat.

Gerrie & Jan uit: Helmond

19-05-2015

Positieve ervaring:
Betrof renovatie keukenblad, in overleg is een prachtig resultaat behaald. Het is een plaatje geworden.

Ga zo door