Beoordelingen Starkozijn v/d Vecht BV

Bert uit: Lelystad

04-05-2018

Yvonne uit: Lelystad

04-04-2018

Goed ingelicht toen in informatie wilde.
Ze nemen de tijd voor je.
Fijne mannen die de kozijnen en deuren kwamen plaatsen. Perfecte service.
Dank mannen van Starkozijn!!

Familie uit: Lelystad

17-03-2018

Starkozijn v.d. Vecht is een uitermate professioneel bedrijf met zeer deskundige medewerkers. In de showroom nemen zij alle tijd om alles uit te leggen en een goede keuze te maken. De monteurs leveren vakkundig werk, zijn betrouwbaar en werken hard en nauwkeurig.
Dit bedrijf is zeer aan te bevelen.

Mary en Peter uit: Lelystad

07-03-2018

Nadat wij vorig jaar de gevelbedekking en kozijnen aan onze tuinkant compleet hebben laten vervangen, is in februari van dit jaar de straatkant tot volle tevredenheid vernieuwd. Wederom werd het werk met grote precisie en vakmanschap uitgevoerd. De medewerkers van Starkozijn hebben binnen de daarvoor geplande tijd en in zeer koude weersomstandigheden, prachtig werk afgeleverd. Dit bedrijf raden wij u dan ook van harte aan!

Ricardo uit: Lelystad

07-03-2018

Alles is van begin tot eind perfect gelopen.
Zeer tevreden over de geleverde diensten.
Kunnen een hoop bedrijven nog wat van leren.

T.C.A. uit: Lelystad

08-01-2018

Het gehele traject van offerte tot en met plaatsing is soepel en strak verlopen; alles op tijd, conform de afspraken. Prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. Werkzaamheden ook conform gemaakte afspraken uitgevoerd en af- en opgeleverd.
Over nazorg en garantie hebben we geen oordeel, omdat dat nog niet aan de orde is geweest n.a.v. een probleem. we gaan er van uit, dat dat ook geen probleem zal opleveren als het zover mocht komen.
Ook de rommel is keurig opgeruimd c.q. afgevoerd.

Chris uit: Lelystad

23-12-2017
9,7

Prettige uitleg. Beleefd gedrag.
Snelle , goede aanpak van benodigde werkzaamheden.

Peter uit: Lelystad

22-12-2017

Alle afspraken zijn nagekomen.
Er is netjes gewerkt en er is meegedacht.
Men was niet te beroerd om een en ander extra af te werken zodat het nawerk voor ons beperkt was.
Al met al zijn wij tevreden.

Jenny uit: Lelystad

10-12-2017

Starkozijn werkt volgens richtlijnen van de vakvereniging en garandeert mij als klant dat ik op ze kan rekenen en dat is fijn.

Kees en Thea uit: Lelystad

10-12-2017

Vakmanschap en enthousiasme.
Goed gewerkt en netjes opgeruimd.