Beoordelingen Starkozijn v/d Vecht BV

• Betrouwbaarheid 9,4
  • Nazorg en garantie 9,3

G.J.A. uit: Lelystad

02-08-2017

als ik van iemand mocht horen dat ze aan kunststof
kozijnen denken zal ik zeker u kunnen aanraden

Emiel uit: Lelystad

24-07-2017

Als iemand met weinig kennis van kunststof kozijnen ben ik zeer prettig geholpen door de adviseurs van Starkozijn v/d Vecht B.V. Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding van de producten en montage. De montage zelf verliep vlot en de monteurs luisterden echt naar de mening van de klant!

R uit: Lelystad

20-07-2017

Zeer goede service. Komen afspraken na. leveren wat in de bestelling staat. Ervaren monteurs.
Heb de hele benedenverdieping van mijn woning door hen laten doen. prima aflevering.

Marcel uit: Lelystad

20-07-2017
9,6

Prima werk. Alles volgens afspraak. Netjes opgeruimd en afgevoerd.

Camille uit: Dronten

09-07-2017

We hadden bij drie bedrijven offerte aangevraagd voor openslaande tuindeuren. Star kozijn kwam er qua prijs het beste uit. In de showroom werd alles duidelijk uitgelegd en met de klant mee gedacht. Vanaf het eerste contact tot en met oplevering was alles perfect. Erg goede en vriendelijke monteurs (complimenten). Alles werd keurig opgeruimd. Volgend jaar gaan we andere kozijnen vervangen door kunststof van Star kozijn!

Hans uit: lelystad

09-07-2017
9,5

Zeer tevreden en heel netjes afgewerkt!

Mary en Peter uit: Lelystad

18-05-2017

Voor ons absoluut een 10! In drie dagen tijd is onze complete achtergevel, inclusief schuifpui en kozijnen, vervangen door de vakbekwame medewerkers, Peter en Pieter, van Starkozijn v/d Vecht. Zowel binnen als buiten is het geheel schitterend afgewerkt. Alles werd keurig opgeruimd en afgevoerd. Zelfs ons zonnescherm werd op zijn plaats gehangen door mannen. Kortom dit bedrijf bevelen wij u ten zeerste aan. Top!

J. uit: Lelystad

13-04-2017
8,5

Snelle, accurate montage met een minimum van vervolgschade, chapeau!
Dit geld voor alle kozijnen en deuren.

Iris uit: Dronten

09-03-2017

Super ervaring. Mooie offerte, mooie kwaliteit en top montage.

Lydia uit: Almere

05-02-2017

Vanaf offerte tot afwerking: topkwaliteit! Mijn contact met Starkozijn v/d Vecht is zeer positief geweest. Vooral monteur Peter is een topper. Hardwerkend, vriendelijk, hij werkt nauwgezet en oplossingsgericht. Het was een plezier om hem aan het werk te zien. Hij heeft overduidelijk plezier in zijn werk.

De kwaliteit van de geleverde kozijnen, de schuurdeur en de betimmering van de buitenkant van mijn huis is erg hoog. Het ziet er allemaal erg mooi uit en ik heb al veel complimenten gekregen. En dat alles voor een schappelijke prijs.

Ik ben dan ook een zeer tevreden klant en raad dit bedrijf van harte aan.