Beoordelingen Starkozijn v/d Vecht BV

• Betrouwbaarheid 9,4
  • Nazorg en garantie 9,3

T.C.A. uit: Lelystad

08-01-2018

Het gehele traject van offerte tot en met plaatsing is soepel en strak verlopen; alles op tijd, conform de afspraken. Prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. Werkzaamheden ook conform gemaakte afspraken uitgevoerd en af- en opgeleverd.
Over nazorg en garantie hebben we geen oordeel, omdat dat nog niet aan de orde is geweest n.a.v. een probleem. we gaan er van uit, dat dat ook geen probleem zal opleveren als het zover mocht komen.
Ook de rommel is keurig opgeruimd c.q. afgevoerd.

Chris uit: Lelystad

23-12-2017
9,7

Prettige uitleg. Beleefd gedrag.
Snelle , goede aanpak van benodigde werkzaamheden.

Peter uit: Lelystad

22-12-2017

Alle afspraken zijn nagekomen.
Er is netjes gewerkt en er is meegedacht.
Men was niet te beroerd om een en ander extra af te werken zodat het nawerk voor ons beperkt was.
Al met al zijn wij tevreden.

Jenny uit: Lelystad

10-12-2017

Starkozijn werkt volgens richtlijnen van de vakvereniging en garandeert mij als klant dat ik op ze kan rekenen en dat is fijn.

Kees en Thea uit: Lelystad

10-12-2017

Vakmanschap en enthousiasme.
Goed gewerkt en netjes opgeruimd.

Joop en Els uit: Lelystad

20-10-2017
9,8

Wij hebben op de 1e verdieping en op zolder nieuwe kunststof kozijnen met kiep/kantelramen gekregen en zijn er heel erg blij en tevreden mee.
Wij zijn heel erg goed geholpen, vanaf het eerste contant met Kees en Ivar i.v.m. de offerte, als door de vakbekwame monteurs Pieter en Brian.
Alles is keurig geplaatst en naderhand schoon achtergelaten, super!
Volgend jaar willen wij onze tuinkant in de kunststof laten zetten en dat laten wij gegarandeerd wéér doen door Starkozijn v/d Vecht BV !!

Frans uit: Almere

07-10-2017

Uitstekende ervaring met zowel het offertetraject, als met de plaatsing van de schuifpui. Bij plaatsing bleek een van de ruiten beschadigd te zijn. Dit werd binnen 3 dagen opgelost met een nieuwe ruit.

Janneke en Coen uit: Lelystad

17-09-2017

Uitstekende monteurs. Ook wordt er naar oplossingen meegedacht. Alles netjes achter gelaten. Prefect.

Karin uit: Almere

15-09-2017
9,7

Mijn kunststof openslaande deuren vervingen de aluminium schuifpui. De monteurs wisten met alles raad (en er waren wel wat onvoorziene probleempjes). Zeer ter zake kundig en niet voor één gat te vangen. Open en eerlijk. Absolute aanrader.

Frank uit: Lelystad

08-09-2017

Van de verkoop tot monteurs en het eindresultaat een goede ervaring!
Zeer tevreden en erg blij met het resultaat.