Beoordelingen Starkozijn v/d Vecht BV

• Nazorg en garantie 9,3

Joop en Els uit: Lelystad

20-10-2017
9,8

Wij hebben op de 1e verdieping en op zolder nieuwe kunststof kozijnen met kiep/kantelramen gekregen en zijn er heel erg blij en tevreden mee.
Wij zijn heel erg goed geholpen, vanaf het eerste contant met Kees en Ivar i.v.m. de offerte, als door de vakbekwame monteurs Pieter en Brian.
Alles is keurig geplaatst en naderhand schoon achtergelaten, super!
Volgend jaar willen wij onze tuinkant in de kunststof laten zetten en dat laten wij gegarandeerd wéér doen door Starkozijn v/d Vecht BV !!

Frans uit: Almere

07-10-2017

Uitstekende ervaring met zowel het offertetraject, als met de plaatsing van de schuifpui. Bij plaatsing bleek een van de ruiten beschadigd te zijn. Dit werd binnen 3 dagen opgelost met een nieuwe ruit.

Janneke en Coen uit: Lelystad

17-09-2017

Uitstekende monteurs. Ook wordt er naar oplossingen meegedacht. Alles netjes achter gelaten. Prefect.

Karin uit: Almere

15-09-2017
9,7

Mijn kunststof openslaande deuren vervingen de aluminium schuifpui. De monteurs wisten met alles raad (en er waren wel wat onvoorziene probleempjes). Zeer ter zake kundig en niet voor één gat te vangen. Open en eerlijk. Absolute aanrader.

Frank uit: Lelystad

08-09-2017

Van de verkoop tot monteurs en het eindresultaat een goede ervaring!
Zeer tevreden en erg blij met het resultaat.

Klaas uit: Amersfoort

29-08-2017

V/d Vecht StarKozijn heeft tot onze volle tevredenheid kunststof kozijnen en deuren aangebracht op de 1e verdieping en begane grond van ons huis op 13-15 juni 2017. Ook het voorbezoek verliep erg prettig. Toch ging niet alles goed: de montage van het raam op de 1e verdieping was zo precair dat ik zelf, staande op het balkon, moest helpen bij het omhoog hijsen van het raam. Dat was een behoorlijk gewicht en ging maar net goed.
Het was moeilijk om de gevraagde beoordeling te vinden op de site (het stond niet op de door jullie vermelde site starkozijn.com).
We hopen in de toekomst vaker gebruik te maken van jullie diensten.

G.J.A. uit: Lelystad

02-08-2017

als ik van iemand mocht horen dat ze aan kunststof
kozijnen denken zal ik zeker u kunnen aanraden

Emiel uit: Lelystad

24-07-2017

Als iemand met weinig kennis van kunststof kozijnen ben ik zeer prettig geholpen door de adviseurs van Starkozijn v/d Vecht B.V. Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding van de producten en montage. De montage zelf verliep vlot en de monteurs luisterden echt naar de mening van de klant!

R uit: Lelystad

20-07-2017

Zeer goede service. Komen afspraken na. leveren wat in de bestelling staat. Ervaren monteurs.
Heb de hele benedenverdieping van mijn woning door hen laten doen. prima aflevering.

Marcel uit: Lelystad

20-07-2017
9,6

Prima werk. Alles volgens afspraak. Netjes opgeruimd en afgevoerd.